MuscleMeat

Deadlift

Bezoekers in dit topic

Bakie

Dutch Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
10 okt 2007
Berichten
553
Waardering
17
Lengte
1m82
Massa
80kg
Ik heb afgelopen dinsdag voor het eerst fanatiek gedeadlift. Na een aantal weken de techniek geoefend te hebben ben ik begonnen met 2 setjes van 8 reps, en als laatste een setje van 6. Ik heb zelf het idee dat ik de oefening redelijk goed uitvoerde.

Dag erna voelde ik "lekkere spierpijn" over me hele rug, en vooral achterkant van me schouders. (dit kan ook door andere oefeningen komen)
Echter nu stond ik vandaag (vrijdag) op uit bed en had last van me rug. Het is vooral in het midden van me rug, rond de ruggengraat. Hoe voelen jullie de spierpijn na de deadlift? Ben benieuwd naar jullie ervaringen! Misschien omdat het mijn 1x keer was, of is het toch misschien foute techniek?

Let me know! :p
 
Omdat het de eerste keer is kan het wel zijn dat je gewoon hele erge spierpijn heb in je onderrug, had ik ook. Jij kan denk zelf het beste bepalen of er iets mis is of niet, als het anders voelt dan erge spierpijn dan is 't vast niet goed. Ik denk eigenlijk dat er niks aan de hand is.
 
Filmpje maken en posten . Dan kunnen we meteen zeggen hoe het zit .
 
Ik voel deadliftspierpijn altijd in m'n midden-/onderrug. Het kan inderdaad wel aanvoelen alsof er iets mis is, maar dat is dus gewoon spierpijn.
 
Ik voel de spierpijn lopen vanaf mn aars tot mn schouderbladen.
 
merk dit ook wel na een aantal keren te hebben geDL't dat ik de dagen erna toch wel zo'n stijf-krampachtige pijn heb in m'n onderrug. maar zoals men zegt NO PAIN NO GAIN :D

grtz
 
Hevige noobspierpijn na je eerste squats en deads is heel normaal. Is zelfs een aparte term voor:D

Filmpje maken en posten . Dan kunnen we meteen zeggen hoe het zit .

++
 
Na mijn eerste goeie been training kon ik 3dagen amper lopen...
 
Terug van weggeweest ben ik ook weer begonnen met deadlift..had naast spierpijn in rug ook voor het eerst last in mn onderarmen. Na 2 deadlift trainingen had ik zelfs gevoel dat onderarmen zijn gegroeit. Eigelijk vind ik deadlift 1 grote strijd om het gewicht niet uit je handen te laten glippen.
 
Na de eerste keer deadliften voelde het alsof ik in mn rug was geschoten met een shotgun.
 
Back
Naar boven