MuscleMeat

Deadlift (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

MikeAKA

Freaky Bodybuilder
Lid geworden
11 dec 2019
Berichten
5.167
Waardering
9.763
Lengte
1m87
Massa
104kg
Vetpercentage
14%
Naar aanleiding op de kritiek kwa vorm heb ik er nu goed op gelet en hoor graag feedback over de vorm.

Dit is 190kg, begin nu klein beetje kracht in te leveren door de cut op deadlift en bench(paar kg maar) rest blijft mooi op peil en vooral op benen maak ik nog wat progressie.

Hoor het graag

 
zou een filmpje aangaande techniek dan niet met een lift doen met rpe 10, maar ok
je rug blijft wel in de goed positie, maar je heupen schieten bij het van de vloer trekken naar boven.
wat je zou kunnen doen is, bij de starten en bij het slack uit de bar trekken je heupen laag houden, spanning op je rug zetten , chest up en dan lift off.
 
Dankje , ga ik daar nog op letten! Gehele rug goed op spanning zetten dus!








ak je had wel een beetje gelijk( rest ook uiteraard) dit voelt veel beter aan mn rug achteraf ( al heb ik hiervoor nooit last gehad)
Dus mijn excuses voor de eigenwijsheid.
 
je had wel een beetje gelijk( rest ook uiteraard) dit voelt veel beter aan mn rug achteraf ( al heb ik hiervoor nooit last gehad)
Respect dat je er ook gewoon op terugkomt.

Op naar nieuwe PRs!
 
Je denkt zelf dat je het goed doet, en als je daar kritiek op krijgt= Ego.
Maar als dat zakt wil ik daar best voor uitkomen, alleen zo kan ik verder komen , anders zit ik vast in mn eigen mental state en loop je vast.
En het is voor een ander ook niet leuk als ze advies of waarschuwingen geven en je krijgt zo een reactie, zou ik zelf ook niet fijn vinden.
 
Je zou nog wat meer je benen moeten gebruiken.
 
Dus voor lift off, nog even extra door de knieën om dan omhoog te komen?
 
Dus voor lift off, nog even extra door de knieën om dan omhoog te komen?
Wat voor mij goed geholpen heeft met de heupen is de mental cue je benen de grond in te duwen ipv het gewicht omhoog te trekken
 
Dat is een goede idd
 
Dat "shaken " maakt niks uit toch?

Zie et best vaak bij heavy lifts namelijk.
 
Dat shaken is gewoon muscle fatigue, kan te maken hebben met te lage vochtinname of laag glucosegehalte, maar is niet iets om je echt zorgen om te maken verder.

Technisch best een goeie lift voor een rpe10. Heuppositie is vrij goed eigenlijk. Ik zou alleen even kijken naar je hoofdpositie. Liever in een lijn met je ruggengraat houden en dus wat minder geforceerd naar voren / omhoog kijken.
 
Ik had hiervoor al 5x6 125 kilo gesquat,
Dus zou daarmee te maken kunnen hebben idd!
 
Back
Naar boven