AndroidHealthClinic

deadliften video

Bezoekers in dit topic

Dolcett

Dutch Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
16 jan 2003
Berichten
338
Waardering
30
mijn eerste deadlift serie na 3 maand, ik durf niet zwaar te gaan ben bang dat ik door mijn rug ga. ik heb advies nodig op mijn uitvoering van deadlift, ik voel mij nog niet zo lekker bij het doen van deze oefening:

[Link niet meer beschikbaar]

bij bentrows oefening krijg ik een stijve onderug als ik het perfect wil uitvoeren, daarom cheat ik een beetje:

[Link niet meer beschikbaar]
 
Heb alleen het deadlift filmpje gezien. Ziet er toch vrij goed uit op het eerste gezicht, hou je je rug wel iets hol?
 
zou zowiezo je blik naar boven toe richten, scheelt al aardig.
en idd wel je rug goed houden he
 
en toen deed hij het wel weer :P
 
Laatst bewerkt:
uhmm

volges mij deadlift je verkeerd
 
Ortiz handig als je er dan ook ff bij vermeld wat hij verkeerd doet in jouw ogen...ik ga nu ff filmpjes kijken


Edit: Zoals ze hier al boven zeggen, kijk meer naar voren/ schuin omhoog, dan trek je je rug net wat rechter en is de techniek mijn inziens ok...
 
Laatst bewerkt:
kjhhghj

Chewie zei:
Ortiz handig als je er dan ook ff bij vermeld wat hij verkeerd doet in jouw ogen...ik ga nu ff filmpjes kijken


Edit: Zoals ze hier al boven zeggen, kijk meer naar voren/ schuin omhoog, dan trek je je rug net wat rechter en is de techniek mijn inziens ok...


mag jij voor me doen
 
uhmm

pascalletjuhh zei:
??? volgens mij weet je het zelf niet en lul je maar wat...


we kennen wel een wedstrijdje deadliften hoor ? met je grote praatjes .

ga kindernet kijken ofzo
 
Laatst bewerkt:
Ortiz-T zei:
we kennen wel een wedstrijdje deadliften hoor ? met je grote praatjes .

ga kindernet kijken ofzo

Modderatooooooooorrrrrr ???!!! Ortiz doet flauw :( :roflol:
 
uhmm

nee niks , chewie zei wat , dat maakt me niet uit , maar dat is iets tussen mij en chewie en moet niet die pascull zich er meegaan bemoeien.

teken dat die ze eigen verveeld.
 
bij deadliften idd naar voren/boven kijken. rug wat rechter (kan het slecht zien). en zeker niet de bar steeds zo laten stuiteren. lijkt me nou niet echt bevoordelijk voor je rug. Of netjes neerleggen, of de spanning erop houden (dus de grond net niet aantikken).
 
D'r is verder niks tussen jouw en mij :P maruh was meer een opmerking, dus of je vult de punten die genoemd zijn aan met opmerking of je bent het er mee eens....no problems here

Zie dus dat je bij de Trojans speelt...hoelang speel je er al Ortiz?
 
ey

Chewie zei:
D'r is verder niks tussen jouw en mij :P maruh was meer een opmerking, dus of je vult de punten die genoemd zijn aan met opmerking of je bent het er mee eens....no problems here

Zie dus dat je bij de Trojans speelt...hoelang speel je er al Ortiz?


speel nu denk half jaartje bij trojans , maar heb niet echt veel zin meer, laatste tijd weinig getrained, zwager pas overleden , dus voorlopig heb ik geen zin om 3 sporten bij te houden .

bodybuilding staat dan op de 1ste plaats
 
Gecondoleerd man, ja dan moet gaan kiezen...maar weet wel Football is een fantastische sport...
 
Chewie zei:
Gecondoleerd man, ja dan moet gaan kiezen...maar weet wel Football is een fantastische sport...

thx, ja ik weet het , en ik sta linebacker dat vind ik helemaal leuk :)
 
Hehe met jouw lengte en kracht is dat een rete goeie positie!

Al wedstrijden gespeeld of moet je daar eerst zoveel mnden voor trainen?
Sta zelf DE of offensive tackle (murf positie) en "special" FB, mooiste blijft toch op een kick off een returner blind siden :)

(btw alvast mijn excuses voor de slowchat :P)
 
Chewie zei:
Hehe met jouw lengte en kracht is dat een rete goeie positie!

Al wedstrijden gespeeld of moet je daar eerst zoveel mnden voor trainen?
Sta zelf DE of offensive tackle (murf positie) en "special" FB, mooiste blijft toch op een kick off een returner blind siden :)

(btw alvast mijn excuses voor de slowchat :P)


geeft niet

ik heb tegen crusaders , wildcats en panthers geloof ik gespeeld
 
Back
Naar boven