AndroidHealthClinic

Deadlifts en ballen (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.

Suicide Sid

Freaky Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
7 apr 2005
Berichten
5.288
Waardering
252
Hebben jullie al voorgehad dat na het deadliften jullie ballen in de onderbuik zaten? Maandag tijdens de training was ik ze kwijt en heb ik ze er moeten uitduwen. Bespreek.
 
uhhh,....nee, niet echt nee. en zou ook niet graag tot de conclusie komen dat ze "kwijt" zijn, ook al is het maar even.
Misschien je voeten iets wijder uit elkaar zetten?
 
Nog nooit gehad. Godzijdank. Hoe krijg je het in hemelsnaam voor elkaar? misschien de stang, die het allemaal te krap maakt als ie langs komt? alhoewel, komt de stang wel zo hoog?
 
Nog nooit meegemaakt. Je bent ook de eerste die ik deze klacht hoor hebben.
 
Handen minder wijd op de bar? (dan komt de stang net onder je ballen..)
 
Ik kan me voorstellen dat als je mssh je voetpositie te dicht op elkaar heb staan dat dit zou kunnen gebeuren.
Maar dit is i.i.g. de eerste keer dat ik ervan heb gehoord.
 
Niemand die dit niet serieus neemt.

Tis nochtans waar. Was er even niet goed van. Moet wel zeggen dat ik in de uiterste positie wel met mijn mannelijk lid en ballen tegen de stang aan durf wrijven (territorium/bezit afbakenen), grip is redelijk breed. Zou dus daaraan kunnen liggen? Alleszins niet normaal?
 
Ik merk wel dat de boel bij zware inspanning wat meer in is getrokken, maar helemaal naar echt naar binnen getrokken, nee. Heb je niet iets te hard met de barbell langs je zak geschuurd?:D
 
nooit gehad, ook niet bij koud water.
 
ik heb zeker ook nog nooit iets gevoeld aan mijn ballen bij deadliften, wat ik wel nog ghad heb, is bij de zwaarste reps dat ik een erectie ging beginnen krijgen, ook in andere sporten hebben mannen bij de zwaarste inspanningen daar wel es "last" van,
 
Laatst bewerkt:
Ik heb uberhaubt nog nooit gehad dat die opeens weg waren...

ik wel, regelmatig zelfs als k aant nken ben..no BS
bij bepaalde standjes voel ik plots dat 1 van mn ballen weg is uit mn zak
dan zit hij eigenlijk in mn onderbuik zoals TS zegt,en ik duw hem gewoon terug op zn plaats
1e keer dat ik het meemaakte was ik zwaar in paniek, kstelde me al een bezoek aan de spoed voor, maar dan is hij na een paar minuten zelf teruggezakt
nu heb ik het regelmatig voor en doe er eigenlijk niet meer raar van, duw hem gewoon terug
blijft wel een raar gevoel
maar het bestaat dus wel degelijk..:o
 
ik wist niet eens dat dat kon... damn :roflol:

nog nooit gehad gelukkig.
 
ik wel, regelmatig zelfs als k aant nken ben..no BS
bij bepaalde standjes voel ik plots dat 1 van mn ballen weg is uit mn zak
dan zit hij eigenlijk in mn onderbuik zoals TS zegt,en ik duw hem gewoon terug op zn plaats
1e keer dat ik het meemaakte was ik zwaar in paniek, kstelde me al een bezoek aan de spoed voor, maar dan is hij na een paar minuten zelf teruggezakt
nu heb ik het regelmatig voor en doe er eigenlijk niet meer raar van, duw hem gewoon terug
blijft wel een raar gevoel
maar het bestaat dus wel degelijk..:o

bekend verhaal:)
 
Krijg je wanneer je gay gewichten verplaatst. Dan schamen je ballen zich. Zodra je mannen gewichten hanteert zal dit niet meer het geval zijn.


karma voor jou!!!!!!!!!!!
 
Ik heb het ook wel es gehad toen ik een jaar of 15 was en naar school fietste.

Ik gleed toen weg kreeg het stuurhandvat van mijn fiets vol in mijn zak. Heb denk ik wel 10 min in die modderplas gelegen van de pijn :D maar toen was ik er ook ff eentje kwijt maar als je dat voor het eerst meemaakt dan schrik je je idd de tering! Maar thuis onder de douche was hij opeens terug:P

tis best een vaag iets.
 
Dit is een zeldzaam probleem dat zich de laatste jaren meer en meer gaat manifesteren. Het heeft te maken met een lage test spiegel of een te hoog gehalte aan oestrogeen in het lichaam.

Oorzaken: teveel kraantjeswater drinken, onzekerheid over bedprestaties en deo gebruik met een aluminiumverbinding (ook in shampoos).
 
Te korte armen????????????
 
Dit is een zeldzaam probleem dat zich de laatste jaren meer en meer gaat manifesteren. Het heeft te maken met een lage test spiegel of een te hoog gehalte aan oestrogeen in het lichaam.

Oorzaken: teveel kraantjeswater drinken, onzekerheid over bedprestaties en deo gebruik met een aluminiumverbinding (ook in shampoos).
Ennn waarom gaan die ballen dan naar binnen?
 
Omgekeerde effect van het indalen van de ballen in de balzak in de pubertijd.

Er zijn meestal geen blijvende gevolgen maar er moet wel nagekeken worden of het niet te vaak voorkomt, indien dit het geval is: letten op de hoeveelheid sperma. De productie kan in het gedrang komen na herhaaldelijk indalen door knelling vd zaadleider.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven