- Waardering
- 3.681
De kans op blessure is wel hoger dan meeste andere oefeningen zou ik zeggen

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
De kans op blessure is wel hoger dan meeste andere oefeningen zou ik zeggen
Het is eerder de kans dat je de oefening verkeerd uitvoerd en daarom een blessure krijgtDe kans op blessure is wel hoger dan meeste andere oefeningen zou ik zeggen, maar is het het waard om het te ‘masteren’ omdat het zo een goeie oefening schijnt te zijn
Die pik kan nou pas weer lopenNiet top zou ik ook niet zeggen zie bijv ronnie coleman die zweerde erbij.
Gewoon DL na je opwarming. En niet te snel teveel willen.Vandaag pull day, dus dat betekent deadlifts! Is het handig om te beginnen of te eindigen met deadlifts? Ik kijk naar wat oude video's van mn deadlifts (120KG en 140KG) en ik zie heel veel verbeteringen in mijn deadlift, vooral dat ik meer moet zakken met mijn kont. Als ik het niet vergeet zal ik vandaag een video maken en posten met vraag naar feedback
Oki, thankssGewoon DL na je opwarming. En niet te snel teveel willen.
Minder zakken = meer kracht vanuit je rug = uiteindelijk minder sterk, dacht ik. Als je techniek goed is, komt kracht vanzelf
Trainse straks 💪🏻
Goh, die zie ik veel voorbij komen hier. “Vergeten”.Vandaag pull day, dus dat betekent deadlifts! Is het handig om te beginnen of te eindigen met deadlifts? Ik kijk naar wat oude video's van mn deadlifts (120KG en 140KG) en ik zie heel veel verbeteringen in mijn deadlift, vooral dat ik meer moet zakken met mijn kont. Als ik het niet vergeet zal ik vandaag een video maken en posten met vraag naar feedback
Hahahaha hierdoor weet ik zeker dat ik het zal onthoudenGoh, die zie ik veel voorbij komen hier. “Vergeten”.
Dat ligt aan je doel.Vandaag pull day, dus dat betekent deadlifts! Is het handig om te beginnen of te eindigen met deadlifts? Ik kijk naar wat oude video's van mn deadlifts (120KG en 140KG) en ik zie heel veel verbeteringen in mijn deadlift, vooral dat ik meer moet zakken met mijn kont. Als ik het niet vergeet zal ik vandaag een video maken en posten met vraag naar feedback
YoutubeDus inmiddels al mn pull workout gedaan. Begon met opwarmen van schouders, daarna pullups gepakt (4 sets van 10, 7, 5 en 4 reps respectievelijk). Daarna met stang rows gedaan en onderrug opgewarmd. Ook heb ik 1 set met alleen stang gedeadlift.
Ik begon met 60KG, deed dit voor 2 sets. Ging vrij makkelijk omhoog, maar ik merkte wel wat druk op mn onderrug. Laatste set pakte ik 80KG, deze was ook niet perse zwaar maar voelde hem wel nogmaals in mijn onderrug.
Ik probeerde de video's toe te voegen als bijlage maar deze zijn helaas te groot, iemand een idee hoe ik de video's kan laten zien? Wellicht per e-mail? Anders zal ik hem wel online uploaden, moeten jullie wel naar een externe website. Weet niet of ik mag herleiden naar externe websites.
Had ik ook, gewoon een simpele video editor app downloaden en de kwaliteit terug brengen. Eventueel overbodige stukjes eruit knippen. Ik ben een complete smartphone noob maar dit lukte me binnen 5 minutenIk probeerde de video's toe te voegen als bijlage maar deze zijn helaas te groot, iemand een idee hoe ik de video's kan laten
Voor heel veel mensen zijn deadlifts het zeker waard. Ik zou voornamelijk kijken naar waar voel jij een deadlift het meest en welke spieren in je rug verdienen de foces. Als je slechte lats of traps hebt en jij verzuurt met een deadlift enkel je onderrug of benen, denk ik dat er betere opties zijn. Chest supported rows bijvoorbeeld. Stimuleer jij met je deadlifts ook goed je lats en/of traps, go for it.Hele simpele vraag: zijn deadlifts het waard voor het opbouwen van spieren? Ik zie hier veek discussie’s over. Heb zelf al wel wat ervaring met deadlifts, vond ze vroeger echt leuk maar had 1 keer een spier in mn rug slecht gestretched waardoor ik amper nog deadlifts doe