AndroidHealthClinic

Debat Geert Wilders > hard tegen hard (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Tja als constant beledigen opgevat wordt als eerlijk en duidelijk vraag ik me af welke cultuur Wilders dan meent te vertegenwoordigen. Een cultuur van haat?
 
Hahahaha ik zou kapot lachen als ik in de tweede kamer zat
Gewoon wijzen en keihard uitlachen:roflol:
Want daar vraag je gewoon om

Ik vind het echt zo heerlijk wat Geert Wilders doet, hij valt de islam constant aan, wat gebeurt er---> er trekken zich meer moslims dichter naar de islam toe
Ik juich hem eerlijk gezegd alleen maar toe
 
Haha, ja totdat hij daadwerkelijk een zwikkie zetels krijgt. Want dan moet 'ie ineens dood, toch spiertje?
 
Laatst bewerkt:
Nee, dan heb ik nog steeds schijt
Want dat zullen er nog meer moslims naar de islamitische kant toetrekken
 
Op één punt heeft ie *ergens* gelijk en dat is dat we gettovorming in grote steden moeten voorkomen, ik denk dat dat idd een slechte zaak is. (Hij zegt dit trouwens niet met deze woorden, want hij heeft het steeds over islam).
 
Daar is iedereen het wel over eens, maar dat kan ook met een andere retoriek.
 
ghettovorming zul je niet kunnen voorkomen als er straks paar miljoen mensen van niet westerse afkomst zijn ;)

hij draaft in het filmpje echter compleet door door elke moslim aan te zien voor tuig.
 
Een groot deel van de allochtonen is van Westerse afkomst en heeft een bovengemiddelde baan. De niet Westerse allochtonen wonen voor een gedeelte in kansarme buurten maar dan nog is minder dan 10% van alle buurten in Nederland aan te merken als zo'n buurt.

Wie denkt dat Nederland ooit als een soort egalitaire samenleving met alleen maar succesvolle personen zal bestaan heeft volgens mij een waanbeeld in het hoofd. Ieder land zal zijn onderklasse kennen. Alleen zal hoogst waarschijnlijk die onderklasse op den duur wel verder ontwikkeld zijn dan nu het geval is. Gaten in educatie worden kleiner en daarmee de ontwikkelingsachterstand.
 
ghettovorming zul je niet kunnen voorkomen als er straks paar miljoen mensen van niet westerse afkomst zijn ;)
Helemaal voorkomen kan je dat niet, maar het moet toch wel aangepakt worden voor het nog erger wordt dan het al is. Wilders kent geen grijze zone. Voor hem is het zwart of wit, in de praktijk kan je met zulke denkwijze meestal niets.
 
Nee, dan heb ik nog steeds schijt
Want dat zullen er nog meer moslims naar de islamitische kant toetrekken


Ja en zullen er nog meer mafketels gedeporteerd worden.
 
Wilders, je bent een held. En spiertje, vertrek jij aub naar iran ofzo.
 
Re: Debat Geert Wilders > hard tegen hard

--------------------------------------------------------------------------------

Wilders, je bent een held. En spiertje, vertrek jij aub naar iran ofzo.
__________________
There's no easy way out.

Huilies!

KArma...!!!
 
er word gezegd door die blond gozer dat er verschrikkelijke dingen in de koran staan.kan een turk of marokaan die het boek gelezen heeft mij vertellen wat die dingen zijn.of als je het niet wil zeggen vertel me dan of het er werkelijk in staat.??
 
eigenlijk vind ik dat hij gelijk heeft , maar derest vind dat er niet teveel moslims zijn.heb een tijd geleden zelfds gehoord dat nederland de grenzen volledig losgooit voor polen die hier willen werken.die mensen zul je toch door de kop schieten.vol is gewoon vol.de moslims die hier zijn mogen er blijfen maar de grenzen moeten dicht is mijn persoonlijke mening.snap trouwens niet hoe hij het durft zo te spreken in de 2e kamer.stiekem heb ik wel wat respect voor em :D
 
er word gezegd door die blond gozer dat er verschrikkelijke dingen in de koran staan.kan een turk of marokaan die het boek gelezen heeft mij vertellen wat die dingen zijn.of als je het niet wil zeggen vertel me dan of het er werkelijk in staat.??
Ik heb de Koran gelezen en idd staan er dingen in die tot geweld en/of onverdraagzaamheid kunnen aanzetten, vooral als de verkeerde personen het lezen. Maar er zijn genoeg websites die de koran citeren dus als je wat zoekt op Google vind je het vast wel.
 
en toch zal ie ergens wel gelijk hebben anders stemmen er niet zoveel mensen op hem.....

en ergens heeft ie ook gewoon gelijk, alleen omdat ie zo politiek incorrect is valt iedereen over hem heen....
 
en toch zal ie ergens wel gelijk hebben anders stemmen er niet zoveel mensen op hem.....

en ergens heeft ie ook gewoon gelijk, alleen omdat ie zo politiek incorrect is valt iedereen over hem heen....

Aha, dus als veel mensen achter iemand aanhobbelen, dan zal er wel iets van waarheid inzitten?
Van alle wetenschappen is de studie naar de geschiedenis de belangrijkste (vrij naar B. Russel)

Waarom vuurt Wilders niet ook zijn pijlen op de twee andere abrahamistische geloven af? Of zou hem dat te veel kiezers kosten? (en volgens bovenstaande redenatie 'waarheid')

Wilders is een idioot.
 
Back
Naar boven