XXL Nutrition

Debat sustanon vs test e (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Dus ga voor een kickstart met test prop!! Lekker hoor en het werkt retesnel!
 
stel dat je een kuur van 10 weken doet met test enth, die test duurt toch zeker 3 weken voor die er in knalt, bij mijn tenminste wel.

als je nou een test enth van 8 weken doet en er de eerste 3 weken prop bijzet heb je voldoende aan 8 weken kuren met het zelfde resultaat van 10 weken of zie ik dit nou verkeerd?

het is maar een gedachtegang hoor ...............
 
Kortwerkende test is altijd beter dan langwerkende. Komt omdat je meer test krijgt voor je geld, én je kan zelf de release beter bepalen. Nadeel is ongemak van injecties en je moet het zelf ook wel weten te gebruiken. Test op waterbasis bijv. is een enorm goede massabouwer maar ook moeilijker te controleren en dus zeker niet voor noobs. IMO is de beste keuze enth ( event. frontloaden) + prop. gevorderde cycles kunnen dan puur prop, of enth + test op waterbasis doen. Sustanon vind ik persoonlijk meer iets voor testosteron replacement therapy omdat je dan levenslang injecties moet zetten, dat is dan aangenamer om de 2-3 weken en sustanon bevat dan al meteen de kortwerkende test.
 
Kortwerkende test is altijd beter dan langwerkende. Komt omdat je meer test krijgt voor je geld, én je kan zelf de release beter bepalen. Nadeel is ongemak van injecties en je moet het zelf ook wel weten te gebruiken. Test op waterbasis bijv. is een enorm goede massabouwer maar ook moeilijker te controleren en dus zeker niet voor noobs. IMO is de beste keuze enth ( event. frontloaden) + prop. gevorderde cycles kunnen dan puur prop, of enth + test op waterbasis doen. Sustanon vind ik persoonlijk meer iets voor testosteron replacement therapy omdat je dan levenslang injecties moet zetten, dat is dan aangenamer om de 2-3 weken en sustanon bevat dan al meteen de kortwerkende test.

oke dat is duidelijk maar klopt mijn theorie dan ook ?
 
Kortwerkende test is altijd beter dan langwerkende. Komt omdat je meer test krijgt voor je geld, én je kan zelf de release beter bepalen. Nadeel is ongemak van injecties en je moet het zelf ook wel weten te gebruiken. Test op waterbasis bijv. is een enorm goede massabouwer maar ook moeilijker te controleren en dus zeker niet voor noobs. IMO is de beste keuze enth ( event. frontloaden) + prop. gevorderde cycles kunnen dan puur prop, of enth + test op waterbasis doen. Sustanon vind ik persoonlijk meer iets voor testosteron replacement therapy omdat je dan levenslang injecties moet zetten, dat is dan aangenamer om de 2-3 weken en sustanon bevat dan al meteen de kortwerkende test.

Dus met een frontload merk je het eerder?Stel voor je wilt iedere week 250mg gebruiken,houd dus in dat je moet frontloaden met 500mg zodat ie eerder inkickt.Maar ga je kuren met 500mg per week dan moet je ook weer frontloaden.Geniaal spul eigenlijk dat het weet met hoeveel je gaat kuuren.Eigenlijk moeten we dit doormailen naar het klinefelterkliniek,die domme gasten hebben ondertussen al miljarden aan onderzoeken geexpandeert,en nog geven ze die arme jongens een constante dosering.Volgens mij woorden ze gek van de bloedschommelingen.
 
Dus met een frontload merk je het eerder?Stel voor je wilt iedere week 250mg gebruiken,houd dus in dat je moet frontloaden met 500mg zodat ie eerder inkickt.Maar ga je kuren met 500mg per week dan moet je ook weer frontloaden.Geniaal spul eigenlijk dat het weet met hoeveel je gaat kuuren.Eigenlijk moeten we dit doormailen naar het klinefelterkliniek,die domme gasten hebben ondertussen al miljarden aan onderzoeken geexpandeert,en nog geven ze die arme jongens een constante dosering.Volgens mij woorden ze gek van de bloedschommelingen.

hier heb ik dus ook altijd mijn vraagtekens bij, waarom zou een zelfde product sneller werken als je er meer van neemt....
het product blijft toch het zelfde dus ook de snelheid van de werking, die veranderd echt niet door meer te nemen.
 
Kortwerkende test is altijd beter dan langwerkende. Komt omdat je meer test krijgt voor je geld, én je kan zelf de release beter bepalen. Nadeel is ongemak van injecties en je moet het zelf ook wel weten te gebruiken. Test op waterbasis bijv. is een enorm goede massabouwer maar ook moeilijker te controleren en dus zeker niet voor noobs. IMO is de beste keuze enth ( event. frontloaden) + prop. gevorderde cycles kunnen dan puur prop, of enth + test op waterbasis doen. Sustanon vind ik persoonlijk meer iets voor testosteron replacement therapy omdat je dan levenslang injecties moet zetten, dat is dan aangenamer om de 2-3 weken en sustanon bevat dan al meteen de kortwerkende test.

Bedoel je nu dat test prop mg per mg beter werkt dan bv test e?

neem nou 150 mg eod test prop in vergelijking met 500mg test e ew

ongeveer dezelfde hoeveelheid test per week ,maar gaat de prop heftiger werken dan de test e ?

leerzame discussie dit ;)

grtzz
 
hier heb ik dus ook altijd mijn vraagtekens bij, waarom zou een zelfde product sneller werken als je er meer van neemt....
het product blijft toch het zelfde dus ook de snelheid van de werking, die veranderd echt niet door meer te nemen.

Toch wel hoor ,
Een langwerkende ester zoals bv test e heeft zijn tijd nodig om zijn volledige waarde te bereiken in je bloed;

Injecteer je 500 test e per week zit op het einde van week 1 maar zon 120 mg daadwerkelijk in je bloed ;

Na week 2 ongeveer 240mg , na week 3 360mg, en pas week 4 knal je volledig.

Doe je week 1en 2 bv 1000 test frondload,zit je al na 2 weken aan je 500mg test in je bloed ,en dan gewoon vanaf week 3 500 mg test ew injecteren zo ben je sneller in je kuur
grtzz
 
Bedoel je nu dat test prop mg per mg beter werkt dan bv test e?

neem nou 150 mg eod test prop in vergelijking met 500mg test e ew

ongeveer dezelfde hoeveelheid test per week ,maar gaat de prop heftiger werken dan de test e ?

leerzame discussie dit ;)

grtzz

Ik had minder last van vocht en betere gains :thumbup:
Kickt snel in en bovendien is het sneller je lichaam weer uit waardoor minder lang onderdrukking.
 
Bedoel je nu dat test prop mg per mg beter werkt dan bv test e?

neem nou 150 mg eod test prop in vergelijking met 500mg test e ew

ongeveer dezelfde hoeveelheid test per week ,maar gaat de prop heftiger werken dan de test e ?

leerzame discussie dit ;)

grtzz

Hier een lijstje dat ik gemaakt heb van effectieve stof die je binnen krijgt bij elke dosering per week:

Test E 500=360
Test E 625=450
Test E 750=540
Test E 1000=720
Test P 100=290
Test P 150=435
Test P 200=580

trenbolone E 300=204
Tren E 400=272
Tren A 75 =217
Tren A 100=290
Tren A 150=434

Dit zijn dus de totale week mg'n met het gewicht van de ester eraf gehaald. Bij de Acetate en Prop ester heb ik de de dosering maal 3,5 gedaan. Aangezien je EOD injecteert zal je dus per 2 weken 7 injects hebben. Dan is de dosis maal 3,5 het handigste om te vergelijken.

Voor andere esters en middelen kijk hier: http://forum.dutchbodybuilding.com/f65/test-esters-blijft-over-per-100-mg-67982/
 
Doe je week 1en 2 bv 1000 test frondload,zit je al na 2 weken aan je 500mg test in je bloed ,en dan gewoon vanaf week 3 500 mg test ew injecteren zo ben je sneller in je kuur
grtzz
[
oke dan zou mij theorie dus kloppen dat als je inplaats van 10 weken enth neemt ook netzo goed 8 weken enth kunt nemen en er de eerste 3 weken prop bij zet dan zou je in principe het zelfde effect hebben als bij 10 weken enth.
 
Bedoel je nu dat test prop mg per mg beter werkt dan bv test e?

neem nou 150 mg eod test prop in vergelijking met 500mg test e ew

ongeveer dezelfde hoeveelheid test per week ,maar gaat de prop heftiger werken dan de test e ?

leerzame discussie dit ;)

grtzz
Gewicht van prop ester is 74.0792 , gewicht van enth ester is 130.1864. De vrije testo hoeveelheid zelf is identiek. Als je 500 mg/week veresterde test zet van beiden kan je je winst dus zo berekenen. Van enanthaat blijft uit een 250mg injectie nog 180 mg vrije testosteron over. Van 250mg prop blijft grofweg 210 mg vrije test over. Bovendien zorgt prop ook nog eens voor minder bloat, doordat prop een heel gelijkmatige en vlakke test spiegel in de hand werkt door de regelmatige en lage dosis injecties. IN tegenstelling tot suspension wat voor een enorme snelle piek zorgt en dus het lichaam reageert met veel plotsere neveneffecten (gyno, vochtretentie,acne, ...).


[edit] ik zie dat Jamesss nog een handig lijstje heeft gepost.

[
oke dan zou mij theorie dus kloppen dat als je inplaats van 10 weken enth neemt ook netzo goed 8 weken enth kunt nemen en er de eerste 3 weken prop bij zet dan zou je in principe het zelfde effect hebben als bij 10 weken enth.
Je bedoeld 10 weken enth met FL. Maar die met prop zou wel de voorkeur hebben, alleen wil niet iedereen zo vaak injecteren.
 
Als je Sust goed wil doen, zet je de in de top van je kuur 4 eenheden elke dag, in combi met Deca. Dat kost je wel een berg centen, maar is absoluut een superkuur. Omdat het een hoop geld kost kiezen de meesten voor eod. Naar mijn optiek kan je ook beter test-P afwisselen met Sust, in verband met de verzadiging.
 
nou ik ben over de streep en mijn volgende kuur gaat zeker uit test prop bestaan:D
 
Test p afwisselen met sust ivm verzadiging? Het is alleen een andere esther hoor.


Iniedergeval Test P is de king, en suspensie doet nog minder pijn als prop had trouwens wel HG om dat maar even de wereld uit te helpen.
 
Als je Sust goed wil doen, zet je de in de top van je kuur 4 eenheden elke dag, in combi met Deca. Dat kost je wel een berg centen, maar is absoluut een superkuur. Omdat het een hoop geld kost kiezen de meesten voor eod. Naar mijn optiek kan je ook beter test-P afwisselen met Sust, in verband met de verzadiging.

uhhh??? 4 eenheden sust == 1gram, right? en dat ED ?
en dan zeg je dat dit een superkuur is... niet zo heel verwonderlijk he?

of bedoel je stiekem iets anders?
 
Waarom zou je sustanon vaak zetten? Het is juist gemaakt om heel ver uit elkaar te zetten. Als je snel na elkaar wilt zetten dan kies je prop of susp.
 
Hoe kan het eigenlijk dat je van sust meer vocht vast houdt terwijl er meer korte esters in zitten?
Je zou dan zeggen dat je van test e juist meer vocht vast houdt...
 
Hoe kan het eigenlijk dat je van sust meer vocht vast houdt terwijl er meer korte esters in zitten?
Je zou dan zeggen dat je van test e juist meer vocht vast houdt...
Eerst en vooral: je houdt meer vocht vast van korte esters als deze voor een hoge piek zorgen. Is Sustanon injectie hoog gedosseerd dan is er een snelle piek en houd je meer vocht vast. Is Sust injectie lager gedosseerd dan gaat het veel geleidelijker en heb je minder estrogene bijwerkingen en dus minder vocht opslag.

Is enanthaat hoog gedosseerd dan heb je na 2 a 3 weken flinke vocht toename, is het laag gedosseerd dan zal dat juist erg meevallen.

In principe kan je van elke vorm dus vocht gaan vasthouden, hangt puur af van hoe de piek is.
 
Back
Naar boven