MuscleMeat

debbie1987's blog

Bezoekers in dit topic

de internist heeft niks kunnen vinden op medisch gebied. Aan de ene kant om heel erg dankbaar voor te zijn (wat ik ook ben) maar aan de andere kant blijf ik met veel vragen zitten. Mijn gewicht is nu 80 kg. en voor het eerst sinds 2 maanden schommel ik tussen de 78 en 80 kg. Mijn fitness insctructeur van mijn werk heeft mijn vet gemeten ( en hij is een professionele instructeur) maar zei dat ik wel een hele dikke huid had, en mat 36.8 % vet. Zowel hij en ik, maar ik nog veel harder, was hiervan erg geschrokken. Hij heeft mij nu een 6 weken schema meegegeven, die ik 3x per week moet doen. het is een erg zware training, maar toch wil ik het heel strikt gaan volgen. Over 6 weken meet hij opnieuw mijn vetpercentage, en we hopen dan dat het een stukje lager is! ;-) Qua eten is er weinig te doen, want de dokter zei dat ik goed op mijn eten let, en hij het daarom echt niet nodig vind voor een dieetist. Daarom eerst dit fitness schema proberen, en als het over een paar maanden geen goed effect heb, dan wil ik alsnog wel naar een dieetist. Maar geen 2 dingen tegelijk, dat word erg zwaar voor het lichaam!
Maar ik durf nu geen foto's te tonen. groetjes, debbie
 
vandaag heel goed nieuws gekregen, de instructeur heeft na 6 weken mijn vet weer gemeten, door het warme weer, diarree en overgeven heb ik de laatste 2 weken niet getraind. Toch was ik van een vetpercentage van 36.8 naar 33.5 gegaan! juist met dit warme weer drink ik extra veel, tenopzichte wat ik normaal drink! A.s. woensdag krijg ik een nieuw fitness schema. Hij vond mij er mooi vol en rond uitzien, misschien durf ik binnenkort foto's te plaatsen. Al ben ik over mijn buik het meeste ontevreden, hij wordt wel het snelst dunner, maar hij is erg opgeblazen, heb nu veel last van harde en zachte druk, dus tja, ik hou het maar op dit rare weer.
 
Zo goed zeg!En volhouden he ;).
 
dank je wel! voel me echt heel gemotiveerd om door te gaan met sporten! :cool:
ow ja, en hier heb ik de waarden in mm van het aantal vet
biceps: 18>12mm
triceps: 20>16mm
rug: 25>19mm
heup: 40>35mm
eerst kwam ik totaal op 102mm = 36.8% vet
nu op 82mm = 33.5% vet
het is nu de uitdaging om vooral op de heup te gaan afvallen,
want dan gaat het vetpercentage het hardste naar beneden!
 
Heeft ie het wel goed gemeten?Als ik je foto's zo bekijk kan ik me nauwlijks voorstellen dat het 36,8% is,maar ja,wie ben ik :o.
 
ja, ik heb al een poos geen update foto durven te plaatsen, die foto's zijn van een jaar terug, ik ben 20 kg aangekomen, en men kon er geen medisce oorzaak over vinden, ondanks dat ik gewoon 4x per week trainde.
Maar goed, dat staat in de posten hierboven.
 
zo ondanks alle kritiek toch met sonja bakker en geheim fitness schema begonnen :-p
Dit is nu de 3e week van sonja bakkeren.
1e week: 1,5kg afgevallen
2e week: 1,0kg afgevallen
totaal: 2,5kg
vetpercentage 2 weken terug:
03-08: 33,9%
17-08: 32,6%
Biceps: 15>14
Triceps: 20>17
Rug: 17>19 (rug is rechter aan het worden)
Heup: 32>27 :-))
Dus ben erg trots op dit resultaat, het gaat niet zomaar,
maar het resultaat is er dan ook naar! ;-)
 
sonja bakker... wie gaat er wat over zeggen?


edit:
naja ook lullig, als je a zegt moet je ook b zeggen.... maar please begin niet aan de Sonja bakker.
Kijk hier even rond naar de voedingsschema's van andere mensen, bereken je onderhoud uit in kcals
en ga daar wat onder zitten met goede voeding!
Sonja Bakker is niet the way to go!!!

je eten moet bestaan uit eiwitten, koolhydraten en (gezonde) vetten.
Voedsel als groente, fruit, kip, vis, kalkoen, mager rundvlees, rijst, volkoren pasta, tonijn, havermout, roggenbrood, huttenkaas... enz.

Kracht training en daarna wat cardio en zie dan maar eens het resultaat!!
 
helemaal super dat je afgevallen bent! Dat zowiezo!
Maar ga ook met Ceska mee. Het gaat er niet om of Bakker werkt, tuurlijk werkt het, maar dat ga je niet je hele leven volhouden, uiteindelijk gaat je stofwisseling er op achteruit en ga je aankomen, wat je wil is je voedingspatroon veranderen zodat je gezond op gewicht komt en blijft en wat ook goed is vol te houden... Dus... Ga het svp niet te lang doen, liefst stap je snel over naar echt gezond eten :D Ga voor de lange termijn!!!
 
sonja bakker... wie gaat er wat over zeggen?


edit:
naja ook lullig, als je a zegt moet je ook b zeggen.... maar please begin niet aan de Sonja bakker.
Kijk hier even rond naar de voedingsschema's van andere mensen, bereken je onderhoud uit in kcals
en ga daar wat onder zitten met goede voeding!
Sonja Bakker is niet the way to go!!!

je eten moet bestaan uit eiwitten, koolhydraten en (gezonde) vetten.
Voedsel als groente, fruit, kip, vis, kalkoen, mager rundvlees, rijst, volkoren pasta, tonijn, havermout, roggenbrood, huttenkaas... enz.

Kracht training en daarna wat cardio en zie dan maar eens het resultaat!!

Ik was er eerst ook niet echt een voorstanden van,maar als zij zich er nou prettig bij voelt en er effect mee heeft,dan is dat toch prima?
 
zo ben nu in 5e week bezig,
ben in 4e week als extra op de training 's avonds voor het naar bed gaan,
250 gram kwark erbij eten
en elke dag 1 ei, alleen het eiwit ervan, eigeel gooi ik weg
(ei is gekookt, dus dat gaat wat makkelijker)
vandaag erge dip, dus tonijn (wat ook op het menu stond)
met eiwit op, en straks nog de kwark.
Omdat ik nu weer sinds vorige week ben over gestapt naar 6x trainen,
moet ik de koolhydraten iets verhogen, en een heel stuk hoger gaan in de eiwitten,
ik vervang in het menu de kip al voor kalkoen.
Ik kan niet exact zeggen hoeveel ik in de 3e week ben kwijt geraakt (ongesteldheid)
maar ik ben nu in 4 weken tijd 3kg kwijt geraakt, en gisteren is de volgende meting gedaan:

Biceps: 14>13
Triceps: 17>18
Rug: 19>18
Heup: 27>27
Vetpercentage: 32.6>32.4%

De fitnessinstructeur vind het hele mooie resultaten, en ik moet zo doorgaan!
ben 1.72 lang, en weeg nu 76,5 kg.
Heb eerst 4 weken een training gevolg (welke horen jullie nog)
en nu ben ik de 1e van 4 weken bezig met andere training
en dan daarna nog 4 weken een andere training,
ik ben heel benieuwd!!!!!!!
 
Netjes, in een paar weken tijd toch ruim 4 procent!
6 keer trainen per week... wat doe je precies?
Wel goed om de zoveel tijd die training effe omgooien!
Succes weer de komende tijd :)
 
dank je wel! ja dat wil ik nog even geheim houden,
want er is altijd heel snel commentaar op en zo,
en ik wil dat graag zelf ondervinden :-p
 
oh je hebt al een log... hehe naja vergeet die opmerking dan bij je foto :)
 
haha is goed! ben afgelopen zondag geeindigd met sonja bakker.
Heb het 6 weken volgehouden, en ben 5 kg kwijt!
Ben nu bezig met meer koolhydraten en eiwitten,
want de laatste 2 weken van het menu waren te zwaar,
dus ben na 6 weken gestopt, had ook te maken,
omdat ik met uitzondering van zondag, elke dag train.
 
Heb weer een meeting gehad, ben in de laatste maand maar 1kg aangekomen,
dus ben super trots, ben van sonja bakker overgestapt naar meer koolhydraten en eiwitten binnen te krijgen

Biceps: 13>13
Triceps: 18>17
Rug: 18>20
Heup: 27>25
Vetpercentage: 32.4%>32.2%
zo geen wereldresultaat, maar ben soort van herstellen,
van sonja bakkeren,
maar omdat ik op mijn werk elk uur ongeveer 10 minuten loop,
heb ik benen, waar m'n collega's jaloers op zijn :-p
kuiten omtrek: 40cm
Bovenbenen omtrek: 60cm,
meet maar bij jezelf na, en kijk wat heb bij jullie is, ik ben zeer benieuwd! ;)
 
heb je zelf een schema gemaakt of met behulp van iemand?

Ben benieuwd wat je nu eet op een dag.
 
Waarom de terughoudendheid? We zitten hier op een vrouwendeel, je hebt een nickname en je kunt van de rest ook lezen wat ze doen.
Vervelende opmerkingen kun je negeren - adviezen krijg je altijd wel...
 
Back
Naar boven