Fitness Seller

Deca 200mg/ml?? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

dragonX

Novice
15 jaar lid
Lid geworden
27 apr 2003
Berichten
13
Waardering
0
Ik heb dus een kuurtje gestart met o.a. decanoate

Nu vroeg men mij heb je deca 50mg/ml, of 100mg/ml.
Maar op het flesje staat 200mg/ml

Het toedieningsschema wat ik hierbij kreeg van een gerennomeerd man die vele wedstrijdjongens begeleidt, luidde dus voor wat betreft de deca, opbouw in de eerste week met 1ml
vanaf de tweede week naar 1,5 ml. dit 6 weken volhouden dan de 8 week af naar 1 ml.

Volgens mijn sportschoolhouder is dit te weinig, hij ging er vanuit dat de deca 100mg/ml was.
Maar op het flesje staat dus 200mg/ml.
is dit nu dus tovh voldoende, heeft iemand ervaring met de decanoate 200mg/ml?

andere AAS die erbij zijn zijn :
testolent (siconed) 100mg/ml
primobolan (schering) 100mg/ml.

Ik zou Graag iemands ervaringen hiermee horen

grtzs DRAGONX
 
ik zou het op 200mg per week houden en dit voor 6 of 8 weken, misschien samen met een testo!
 
Het flesje bevat 100mg per 1ml.
In het flesje zit 2ml, dus in totaal 200mg.

1 ml is inderdaad te weinig, ga voor 4ml per week + een goede
testosteronebasis.
 
er zijn ook flesjes van IP met 10 ml. en 200mg/ml.
 
Bedankt iedereen voor de tips, dus ik ga gewoon naar 400mg per week
 
dus jij gaat GEWOON naar 400 mg/week... en je weet nog niet eens waar je over praat...
Zet je er nix naast? bouw je af?

Daarnaast voor een beginnend kuurtje kan je sipmelweg een beetje deca nemen met wat d-bols....
 
Heb zelf 8 weken genomen
1e week 200mg
week2 t/m7 300 mg
week 8 400 mg

In Totaal ongeveer 11 a 12 kilo aangekomen
 
Deca met dboll zat je een vetbol met tieten maken. Simpelweg om libido gerelateerde problemen te voorkomen stack je deca met een test. variant zoals Geoffke al aangaf. Deca only kan, maar ik zou het nooiy doen. Deca drukt enorm op je HPTA en het duurt maanden voor het hersteld is, niet de beste keus mijn inziens. Dboll vind IK enkel nuttig als kickstart van een massakuur, de eerste 4 weken van een flinke massa kuur met langwerkende esters.. Andere combinaties met dboll vind ik persoonlijk niet zo nuttig, dan zijn er betere alternatieven te vinden.
 
Helemaal mee eens Soulreaver.
Komt in Nederland helaas teveel voor dat mensen Deca-alleen doen. Dbol als kickstart is leuk maar alles wat je ermee wint verlies je ook weer. Dbol is m.i. de vuilnis onder de AAS, voor mensen die niet willen/kunnen investeren.
 
ik ben niet alleen deca het pakken, naast de deca pak ik ook primo en testoviron, dus zeker niet alleen de deca, en
Jweigeman, ik ben niet gewoon naar 400mg p week gegaan, heb dus opgebouwd v.a 200mg p week.
 
Back
Naar boven