MuscleMeat

Deca 4 jaar over de datum

Bezoekers in dit topic

miketyson1997

Novice
Lid geworden
11 jul 2023
Waardering
0
Lengte
1m84
Massa
102kg
Vetpercentage
18%
Ik heb een deca gekregen van een welbekende en de reden waarom ik alsnog wil gebruiken is de kwaliteit. Zelf gebruikt hij het ook nog en is heel zuiver ( net water zonder korrel ). Ik vraag me alleen af of het schadelijk kan zijn. Op andere topics heb ik gelezen dat als het goed bewaard is niks kan gebeuren en kan gebruiken…

Ik heb een deca gekregen van een welbekende en de reden waarom ik alsnog wil gebruiken is de kwaliteit. Zelf gebruikt hij het ook nog en is heel zuiver ( net water zonder korrel ). Ik vraag me alleen af of het schadelijk kan zijn. Op andere topics heb ik gelezen dat als het goed bewaard is niks kan gebeuren en kan gebruiken…
Werkzame stof en dus de kwaliteit wordt minder. Koop gewoon nieuwe kost toch geen drol.

Waarom maak je dan een topic aan ?
Bij toch twijfel pleur je het weg en anders gebruiken.

4 jaar :roflol:

Is je tren en prop kuur goed bevallen of heb je toch maar geluisterd naar ons advies ?
Indien je dit hebt gedaan, zou ik nog ff wachten met kuren en eerst herstellen.

Ik gebruik momenteel ook Masteron die een uiterste “houdbaarheidsdatum” heeft van midden 2020 en trenbolone die ook al meer dan 1 jaar over de datum is.

Volgens mij werkt het gewoon prima. Als het van een goed lab is en het is in goede omstandigheden bewaard, dan is er niks aan de hand.

Ik gebruik momenteel ook Masteron die een uiterste “houdbaarheidsdatum” heeft van midden 2020 en trenbolone die ook al meer dan 1 jaar over de datum is.

Volgens mij werkt het gewoon prima. Als het van een goed lab is en het is in goede omstandigheden bewaard, dan is er niks aan de hand.
Iemand die fatsoenlijk kan reageren. Bedankt!

Is je tren en prop kuur goed bevallen of heb je toch maar geluisterd naar ons advies ?
Ja 107 k
Is mij prima bevallen! Gelukkig geluisterd naar een ander😁

Werkzame stof en dus de kwaliteit wordt minder. Koop gewoon nieuwe kost toch geen drol.
Gaat mij niet om het bedrag, zoals je kan lezen kun je wel begrijpen dat het om de kwaliteit gaat.

Als je mij vraag niet wil beantwoorden scroll verder. Bespaar je mij en jezelf de moeite. En of ik een topic wil plaatsen is neem ik aan voor mij of moet ik een toestemming vragen😆

Gaat mij niet om het bedrag, zoals je kan lezen kun je wel begrijpen dat het om de kwaliteit gaat.
Is het ug of hg?
Waarom denk jij dat je weet wat de kwaliteit is van het product?

Een nog gesloten vial, kun je gewoon gebruiken. kwaliteit is wat minder nu(dus de werking)
Maar voor die paar tientjes koop je beter nieuwe. De één hier heeft vials van 4j over datum, de ander naalden... gaat lekker.

Hoe lang is je herstel nu na de prop/tren kuur ? vanaf 11 juli 12 weken ben je net klaar
Überhaupt bloed laten nakijken ?

Back
Naar boven