MuscleMeat

Deca&bold combi..

Bezoekers in dit topic

Ik neem 50mg oxy in de ochtend en 50 uurtje voor de workout...
Ik vind het de beste oral, ja je houdt wat vocht vast maar ziet er niet uit zoals een opgeblazen ballon, wat ik met dbol veel meer heb...
Thanks. Ga morgen starten en ook 50mg smorgens en 50 pre workout doen.
Ben benieuwd hoe snel ik de effecten ga merken!
 
Zie eigenlijk niet in waarom Bold en Deca niet samen kunnen?
 
Ben vandaag gestart met de kuur. Ben benieuwd wat het gaat brengen. Verzin dit niet zelf zomaar natuurlijk maar goede bekende die dit eerder gecombineerd hebben met mooie resultaten. Natuurlijk reageert ieder lichaam anders vandaar dat ik bloeddruk elke dag check. 1x per 2 weken ook bloedprikken om bloedwaardes te controleren. ✌️
 
4dagen onderweg met oxy 75mg ed. Eerste 2dagen heftige hoofdpijn gehad. Is nu weggetrokken gelukkig.
Opgeblazen gevoel en minder honger ook duidelijk aanwezig, maar gewoon na binnen proppen dat eten, hoort erbij.
Morgen verhogen naar 100mg ed en dat voor in totaal 4 weken.
Ben in 4 dagen 2,2kg bijgekomen. Vocht snap ik.... maar geeft wel een motivatieboost als je 3maanden onder de 90kg gezeten hebt en nu weer over die grens bent.... Vind ik dan

Vandaag 2e inject zetten. Vraagje: is 4,5 ml in quadriceps goed te doen? Nog niet hoger dan 2,5ml gezet op deze spot.
(Zet met een 0,6x30mm)
(Vorige kuur alleen in glutes gezet om en om maar op einde flinke pip gehad vandaar dat ik nu zowel glutes als quads wil zetten om en om)
 
Ben vandaag gestart met de kuur. Ben benieuwd wat het gaat brengen. Verzin dit niet zelf zomaar natuurlijk maar goede bekende die dit eerder gecombineerd hebben met mooie resultaten. Natuurlijk reageert ieder lichaam anders vandaar dat ik bloeddruk elke dag check. 1x per 2 weken ook bloedprikken om bloedwaardes te controleren. ✌️

Edit: 2 topics door elkaar gehaald

Succes met kuur
 
High chance of Deca dick.
Leg ons eens uit waarom bold de kans op deca dick verhoogt? Tegenover test / deca?

De enige reden waarom bold en deca samen word afgeraden is vanwege het verdikken van je bloed.

Behalve bovenstaande zijn deca en bold zo onwijs verschillend en kunnen ze prima samen genomen worden.
 
"Deca dick" is volkomen persoonsgebonden. Ik vond 600 Sust met 600 Bold en 400 Deca heerlijk en had een libido als tienerjongetje met 2 piemeltjes. Dik bloed is wel iets waar je op moet letten maar dat vind ik bij gebruik van elke vorm AAS.
 
Leg ons eens uit waarom bold de kans op deca dick verhoogt? Tegenover test / deca?

De enige reden waarom bold en deca samen word afgeraden is vanwege het verdikken van je bloed.

Behalve bovenstaande zijn deca en bold zo onwijs verschillend en kunnen ze prima samen genomen worden.
The complete lack of DHT. As mentioned by others above, combing Deca and EQ with at least some test is much preferred.
 
The complete lack of DHT. As mentioned by others above, combing Deca and EQ with at least some test is much preferred.
TS neemt er toch ook 500mg test bij?

Grappig dat mensen dan aanraden om er testosteron bij te nemen vanwege de DHT, terwijl je met testosteron ook flink je oestrogeen verhoogt (zeker met deca en oxy, omdat deca en oxy aromatisering verhogen), en dat ook weer andere problemen met zich mee brengt. Leuk, dan heb je geen deca dick maar je chickie zit wel tegen je lacterende bitchtits aan te kijken. Charmant.

Als er een tekort is aan DHT kan je ook masteron toevoegen. Masteron voorkomt veel sides.

In de kuur die TS neemt (test, deca, bold en oxy) mis je inderdaad heel veel DHT, maar dat komt niet door de combinatie deca/bold, maar door de combinatie deca/oxy die de oestrogeen flink verhogen
 
Laatst bewerkt:
TS neemt er toch ook 500mg test bij?

Grappig dat mensen dan aanraden om er testosteron bij te nemen vanwege de DHT, terwijl je met testosteron ook flink je oestrogeen verhoogt (zeker met deca en oxy, omdat deca en oxy aromatisering verhogen), en dat ook weer andere problemen met zich mee brengt. Leuk, dan heb je geen deca dick maar je chickie zit wel tegen je lacterende bitchtits aan te kijken. Charmant.

Als er een tekort is aan DHT kan je ook masteron toevoegen. Masteron voorkomt veel sides.

In de kuur die TS neemt (test, deca, bold en oxy) mis je inderdaad heel veel DHT, maar dat komt niet door de combinatie deca/bold, maar door de combinatie deca/oxy die de oestrogeen flink verhogen
Yes, test aromatizes and will increase total estrogenic activity. But that is easily remedied by increasing the aromatase inhibitor dose. Masteron is a DHT derivative, but it's androgenic activity is not as sex-organ specific as real DHT. And there is another reason for choosing Test+AI over Masteron. For a given level of androgenic activity of Masteron, you can find the equivalent dose of test that has the same androgenic effect. But, with test you also have the additional anabolic activity compared to Masteron. There really is no reason to run Masteron in a bulking cycle, ever.
 
Yes, test aromatizes and will increase total estrogenic activity. But that is easily remedied by increasing the aromatase inhibitor dose. Masteron is a DHT derivative, but it's androgenic activity is not as sex-organ specific as real DHT. And there is another reason for choosing Test+AI over Masteron. For a given level of androgenic activity of Masteron, you can find the equivalent dose of test that has the same androgenic effect. But, with test you also have the additional anabolic activity compared to Masteron. There really is no reason to run Masteron in a bulking cycle, ever.

- De oestrogeen die vrijkomt door deca en/of oxy komt niet vrij door aromatase, maar door andere wegen. Een aromatase inhibitor gaat in dat geval dusniet veel doen. Een SERM doet het in dat geval beter omdat een SERM de hele oestrogeen receptor bezet.

- Als ik geen masteron toevoeg krijg ik deca/tren dick en gyno. Als ik m'n test dan verhoog wordt het erger. Als ik masteron toevoeg heb ik hier geen last van. Er is dus weldegelijk reden om masteron toe te voegen. Masteron verhoogt ook vrije testosteron wat ook voordelig is in een bulking cycle. Dit geld ook als "additional anabolic activity".
 
- De oestrogeen die vrijkomt door deca en/of oxy komt niet vrij door aromatase, maar door andere wegen. Een aromatase inhibitor gaat in dat geval dusniet veel doen. Een SERM doet het in dat geval beter omdat een SERM de hele oestrogeen receptor bezet.
Deca actually does aromatize at roughly 20% the rate of testosterone. In addition to that, it also exerts estrogenic acticity through the androgen receptor by attaching to estrogen response elements. A similar mechanism is probably in play for Anadrol, or maybe it's an unknown metabolite that as estrogenic effects.. So probably, an AI is actually the better choice for Deca+Anadrol.

In any case, my point was that whatever you do to control estrogenic side effects on Deca+Anadrol, once you add Testosterone, you can control that additional estrogenic activity with an AI. If dosed correctly, you can essentially add only anabolic and androgenic activity to your cycle.

- Als ik geen masteron toevoeg krijg ik deca/tren dick en gyno. Als ik m'n test dan verhoog wordt het erger. Als ik masteron toevoeg heb ik hier geen last van. Er is dus weldegelijk reden om masteron toe te voegen. Masteron verhoogt ook vrije testosteron wat ook voordelig is in een bulking cycle. Dit geld ook als "additional anabolic activity".
Did you only increase test or also the AI dose. As explained above, you need to add an AI in sufficient dose to 'isolate' the test's androgenic activity. Without sufficient AI, of course the additional estrogen will counteract some of the DHT action. An additional problem might be that the test dose was too low, since the fraction that converts to DHT is different from person to person.

I'm not sold on the SHBG lowering properties of Masteron. See Proviron-Fakten for an interesting article on that, it's in German but google translate should do the job. Upshot is that there is no evidence to suggest that either Proviron or Masteron increase free testosterone, and even if they did, it's not clear how beneficial that would be considering the sped up metabolization.
 
Back
Naar boven