AndroidHealthClinic

Deca/Boldenone met medicatie Lithium zoutprobleem ivm vocht houden?

Bezoekers in dit topic

Chucky87

Cool Novice
Lid geworden
13 feb 2018
Berichten
58
Waardering
10
Lengte
1m81
Massa
80kg
Vetpercentage
15%
Heeft er iemand van jullie ervaring met steroiden icm medicatie?
Ik neem:

Anti dépri: welbutrine
Stemmingstab: Lithium
Antipsychotica: zyprexa

Ik wil het vocht beperken als ik deca of Boldenone neem. Maar Lithium is een zout en voor zover ik weet moet je zout beperken/bannen uit je dieet als je deca neemt... Iemand raad dat men hoofd geen ballon word 😁.
 
Heeft er iemand van jullie ervaring met steroiden icm medicatie?
Ik neem:

Anti dépri: welbutrine
Stemmingstab: Lithium
Antipsychotica: zyprexa

Ik wil het vocht beperken als ik deca of Boldenone neem. Maar Lithium is een zout en voor zover ik weet moet je zout beperken/bannen uit je dieet als je deca neemt... Iemand raad dat men hoofd geen ballon word 😁.
Niet gaan 'kloten' met hormonen als je al mentaal niet oké bent.
 
Dit is trouwens iets wat veel mensen niet gaan toegeven of gewoon domweg niet zien bij hunzelf maar kuren beïnvloed je mentaal. De reden naast 'gezondheid' dat ik langer cruise is dat ik me mentaal die weken veel beter voel, stabieler, minder ups en downs.

Pak eerst het probleem aan en ga dan nog eens denken over kuren maar naar mijn mening kun je het beter helemaal laten aangezien je nu al instabiel bent. Waarschijnlijk niet wat je wilt horen maar wel de waarheid.
 
Dat je alleen al op het idee komt is al eng genoeg ???
 
Dit is trouwens iets wat veel mensen niet gaan toegeven of gewoon domweg niet zien bij hunzelf maar kuren beïnvloed je mentaal. De reden naast 'gezondheid' dat ik langer cruise is dat ik me mentaal die weken veel beter voel, stabieler, minder ups en downs.

Pak eerst het probleem aan en ga dan nog eens denken over kuren maar naar mijn mening kun je het beter helemaal laten aangezien je nu al instabiel bent. Waarschijnlijk niet wat je wilt horen maar wel de waarheid.
Helemaal mee eens
 
Enige advies wat ik kan geven : NIET Kuren als je aan dit soort medicatie vind .

pak het probleem aan waarvoor je deze medicatie slikt
Eerste zin ben ik het helemaal mee eens, maar die tweede gaat niet echt op bij een bipolaire stoornis.
 
Één bipolaire stoornis is niet iets dat over gaat helaas. En ik had het kunnen verwachten dat de meeste die reageren altijd negatief zijn. Ik zoek een antwoord als u het doet niet of ik het al dan niet hoef te doen... Dus heeft iemand een uitleg waar ik iets mee Ben ivm zout en vochtophouding? Alles wat ik las is beperkt over deca en zout. Nooit word er dieper op in gegaan. II heb de Search functie dus al gebruikt hoor.
 
Één bipolaire stoornis is niet iets dat over gaat helaas. En ik had het kunnen verwachten dat de meeste die reageren altijd negatief zijn. Ik zoek een antwoord als u het doet niet of ik het al dan niet hoef te doen... Dus heeft iemand een uitleg waar ik iets mee Ben ivm zout en vochtophouding? Alles wat ik las is beperkt over deca en zout. Nooit word er dieper op in gegaan. II heb de Search functie dus al gebruikt hoor.

Daar hebben ze op zich ook een goede reden voor.

Bespreek het eens met je dokter, die kan dan ook aangeven welke gevaren je loopt, los van de geestelijke gevolgen.
 
Daar hebben ze op zich ook een goede reden voor.

Bespreek het eens met je dokter, die kan dan ook aangeven welke gevaren je loopt, los van de geestelijke gevolgen.
Mijn dokter is niet iemand die anabolen goedkeurde. Denk heel weinig dokters. Het is geen vraag of ik het doe maar ik doe het en hoe doe ik het best. Daar is ervaring en kennis voor nodig over beide.
 
TS, begrijp de situatie, niemand zal jou hier helpen.
 
Één bipolaire stoornis is niet iets dat over gaat helaas. En ik had het kunnen verwachten dat de meeste die reageren altijd negatief zijn. Ik zoek een antwoord als u het doet niet of ik het al dan niet hoef te doen... Dus heeft iemand een uitleg waar ik iets mee Ben ivm zout en vochtophouding? Alles wat ik las is beperkt over deca en zout. Nooit word er dieper op in gegaan. II heb de Search functie dus al gebruikt hoor.

Ik denk dat zout en vochtophouding niet jouw main concern moet zijn wanneer je anabolen gaat gebruiken:o Kijk maar uit dat je jezelf of een ander niet iets aandoet wat onomkeerbare gevolgen zal hebben.
 
Één bipolaire stoornis is niet iets dat over gaat helaas. En ik had het kunnen verwachten dat de meeste die reageren altijd negatief zijn. Ik zoek een antwoord als u het doet niet of ik het al dan niet hoef te doen... Dus heeft iemand een uitleg waar ik iets mee Ben ivm zout en vochtophouding? Alles wat ik las is beperkt over deca en zout. Nooit word er dieper op in gegaan. II heb de Search functie dus al gebruikt hoor.
Het is niet negatief het is goed bedoeld advies waarvan ik toch al van te voren wist dat het nutteloos was om te geven want je gaat het toch wel doen.
 
Als je advies krijgt waar je niks mee doet omdat je dat niet wil horen,dan zal je ook wel niks doen met het advies dat je wel wil horen

Slik je zoutpillen spuit die deca dan kom je er toch vanzelf achter, al zou je wat vocht pakken de rest van de sides boeit je ook niet dus waarom druk maken om wat vocht
 
Lithium heeft een vochtafdrijvende werking. Het is geen keukenzout hè. Daarnaast zou ik AAS-gebruik met klem afraden in jouw geval.
 
Lithium heeft een vochtafdrijvende werking. Het is geen keukenzout hè. Daarnaast zou ik AAS-gebruik met klem afraden in jouw geval.
Dus in theorie zou ik droger staan met mijn Lithium en deca ? En heb je ook een reden waarom niet? Vele gebruiken zelfs drugs zoals speed/coke/ketamine... Mijn Lithium is wsl voor heel men leven. Weet gewoon niet welk er zou falen in men lichaam door combinatie. Alvast bedankt voor toch een zinnig antwoord te geven. Sommige vertellen wel maar zonder uitleg.
 
Dus in theorie zou ik droger staan met mijn Lithium en deca ? En heb je ook een reden waarom niet? Vele gebruiken zelfs drugs zoals speed/coke/ketamine... Mijn Lithium is wsl voor heel men leven. Weet gewoon niet welk er zou falen in men lichaam door combinatie. Alvast bedankt voor toch een zinnig antwoord te geven. Sommige vertellen wel maar zonder uitleg.
Gast er staat 100000x uitgelegd waarom je het niet moet doen, je bent geestelijk instabiel.

En lezen is ook niet je sterkste kant.
 
Gast er staat 100000x uitgelegd waarom je het niet moet doen, je bent geestelijk instabiel.

En lezen is ook niet je sterkste kant.
Hoewel dat zeker waar is zal hij dat toch wel blijven. Als je in zo'n situatie zit lijkt het me zelfs begrijpelijk om dit maar te proberen. Heel erg veel slechter kan het toch niet.
Dit is verder geen advies of iets dergelijks, want je hebt geen idee wat dit met je gaat doen.
 
  • Like
Waarderingen: vntl
Hoewel dat zeker waar is zal hij dat toch wel blijven. Als je in zo'n situatie zit lijkt het me zelfs begrijpelijk om dit maar te proberen. Heel erg veel slechter kan het toch niet.
Dit is verder geen advies of iets dergelijks, want je hebt geen idee wat dit met je gaat doen.
Totdat die off gaat, zelfs on cycle krijg je upps en downs en in zijn geval 10x zo erg.

Misschien moet die dan ook meteen maar tren zetten.
 
Back
Naar boven