Fitness Seller

Deca / Clomid (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Just me

Dutch Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
8 nov 2002
Berichten
372
Waardering
3
Lengte
1m78
Massa
87kg
Vetpercentage
10%
Ben gister begonnen met een kuur van 8 weken deca....en waarschijnlijk 6 weken vanaf volgende week winstrol of primoteston.... Kan beiden krijgen...maar weet nog niet welke ik ga gebruiken... Moet ik iedere dag Clomid nemen...of doe je dat na de kuur voor 2 weken??? En wat is beter primoteston of winstrol
 
jou keus.. ga je voor de winstrol depot.. moet je iedere dag spuiten voor goed resultaat.. test enth maar 1 keer per week..

sommige mensen zijn gevoeliger voor omzetting.. dus je hoeft niet iedere dag clomid te nemen.. ik zou BTW voor nolva gaan..
Als je winnydepot erbij doet.. kan dat ook de omzetting voorkomen.. dus ook optie..
maar 2 weken na je laatste deca beginnen met clomid..
 
Update.... Die winstrol was fake...dus daar ben ik niet mee verder gegaan....aangezien ik al bezig was met deca ga ik daar toch maar mee door. Ik zit nu in mijn tweede week....vanaf volgende week...ga ik naar 300mg p.w. en 1x 400mg halverwege.... Is dit voldoende...wil niet te zwaar gaan.....hoewel deca vrij mild is. Moet ik toch na de kuur nog met clomid of iets dergelijks verder gaan?
 
There we go again ;)

T'is altijd Clomid of Nolvadex als opstart na een kuur. Voor Clomid start met 150 mg/dag voor 2 weken en dan 100 mg/dag voor nog eens 2 weken.
Voor Nolvadex start met 40 mg/dag voor 2 weken en dan 20 mg/dag voor nog eens 2 weken.
In beide gevallen dus 4 weken.


Groet Smalluser :thumb:
 
Back
Naar boven