Fitness Seller

deca - dianabol en droog trainen (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

janveeen

Cool Novice
15 jaar lid
Lid geworden
22 feb 2003
Berichten
128
Waardering
1
als ik nu eens in week 4-5-6-7 proviron gebruik, wordt ik dan niet een stuk droger en na de kuur na een paar weken nog eens clen of efidrine gebruik.
 
Ik snap niet wat je precies wilt?? Deca en boll zijn bepaald geen middelen die droge massa geven. clen of ededrine na je kuur zal je spieren afbreken. Kijk bv. een naar de voorbeeld kuren die op het board staan, daar staan fatsoenlijke massa en cuttingscycles tussen.
 
Soulraver heeft gelijk. Deca/ dianabol is niet een goede combinatie om droog te trainen. Het beste kun je een stack nemen met een AS die een sterke antiglucocorticoïd is (cortisol beschermer). Voorbeelden hiervan zijn Tren, Winstrol en Primo. Verder moet, in mijn opinie moet een stack altijd op Test gebaseerd zijn (maar dit is een discussie apart)..

Groet,
 
idd. dat ben ik weer met je eens!
 
deca-dianabol en drrog trainen

als ik er stromba onder zal dit bevordelijk werken qua droog maken.
 
wel eens van dieeten gehoord? je kan net zoveel troep in je lichaam stoppen als je wilt maar zonder dieeten zal je niet droger worden!
 
Ben van mening dat hedendaags de hele basis voor de meeste veranderd is, de meeste nemen als basis as en andere chemische middelen en als supplement wat eten..

Voeding moet altijd de basis zijn, als je dat niet in orde hebt heb je niks aan kuren, ephidrine, clenbuterol, enz..
 
Droog trainen met Diana of Stromba? Dit zijn MASSA steroiden! Je gaat naar de kl*te als je gaat cutten en kuren tegelijk! Gebruik nooit AS om droog te worden!

suc6!
 
Originally posted by Dr. Worf
Droog trainen met Diana of Stromba? Dit zijn MASSA steroiden! Je gaat naar de kl*te als je gaat cutten en kuren tegelijk! Gebruik nooit AS om droog te worden!

suc6!



:rolleyes:

nooit gehoord van cuttingcycles zeker? Ben het eens met het feit dat je niet puur moet vertrouwen op AS maar op je dieet. Als je dit bedoelde mijn excuses........


Je kan op alles cutten, weet van een aantal IFBB pro`s dat ze perse eindigen met anadrol. ligt puur aan je dieet of je er vocht op vasthoudt.
 
Originally posted by patrick




:rolleyes:

nooit gehoord van cuttingcycles zeker? Ben het eens met het feit dat je niet puur moet vertrouwen op AS maar op je dieet. Als je dit bedoelde mijn excuses........


Je kan op alles cutten, weet van een aantal IFBB pro`s dat ze perse eindigen met anadrol. ligt puur aan je dieet of je er vocht op vasthoudt.
Zeker niet. Als je stacked met AS die zwak zijn in cortisol blokkering zul je met een lage calorieinname gemakkelijk spiermassa veliezen.

Groet,
 
Originally posted by Dr. Worf
Droog trainen met Diana of Stromba? Dit zijn MASSA steroiden! Je gaat naar de kl*te als je gaat cutten en kuren tegelijk! Gebruik nooit AS om droog te worden!

suc6!
Integendeel het verliezen van vet gaat samen met het verhogen van de catabole invloeden op je spieren.
Daarbij zullen vetverbranders als ECA, clen en T3 dit nog verergeren, steroiden kunnen de catabole hormonen hierin tegenwerken en het spierverlies door calorisch tekort verminderen.
Belangrijk hierin is zoals oa. b2b zegt het effect op cortisol.
Het liefst gebruik je steroiden die niet aromatiseren ofwel icm producten die aromatisering tegengaan.
Maar Patrick haalt ook een goed punt aan; massa steroiden kunnen spieren pre contest meer volume bezorgen en zijn dus niet uitgesloten, dit moet alleen wel heel precies bekeken worden...
 
Back
Naar boven