Fitness Seller

Deca dick...

Bezoekers in dit topic

Just me

Dutch Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
8 nov 2002
Berichten
372
Waardering
3
Lengte
1m78
Massa
87kg
Vetpercentage
10%
Heren,

Wie kan mij vertellen wat een Deca Dick is....wat je eraan kan doen...en wanneer je die kan krijgen?
 
een deca dick kun je krijgen als je deca gebruikt en verder geen testosteron. het verschijnsle is dat hij kleiner word en niet meer stijf......a limb dick= een verlamde pik= deca dick en niet bepaald genieten!!!!!!!
groeten C@rp
 
Originally posted by karperblues
een deca dick kun je krijgen als je deca gebruikt en verder geen testosteron. het verschijnsle is dat hij kleiner word en niet meer stijf......a limb dick= een verlamde pik= deca dick en niet bepaald genieten!!!!!!!
groeten C@rp


FOUT!!!!

Een deca dick kun je ook krijgen als je testo erbij gebruikt.

Ik krijg er zelf last van als ik langer dan 6 a 7 weken deca gebruik in doseringen van 400mg en hoger. Bij 200 mg heb ik geen last.

Het zakt na de kuur wel weer af, dus dan wordt het weer normaal.
Je pik is kleiner/minder stijf en je komt moeilijk klaar. Je bent ook minder geil.


Momenteel gebruik ik Boldenone ipv deca en dit bevalt me wel, geen last van deca dick zeggen ze, ik wahct het nog een paar weken af, ben iig nog wel flink geil. :)
 
En is het schadelijk? Denk namelijk niet dat mijn vriendin dat prettig zal vinden.
 
Het is niet echt schadelijk, als je na de tijd maar je HCG en clomid neemt, dan herstelt het allemaal wel weer. En niet 20 weken kuren met deca natuurlijk :)
 
Ik weet wat Clomid is...maar ik heb nog niet veel over HCG gehoord.

Als ik een kuur neem van deca met primoston van acht weken...wat en wanneer moet ik wat na de kuur gebruiken...clomid enz. enz. enz.
 
Ik zetzelf direct na de kuur om de 4 dagen 1 HCG. als ik daarmee klaar ben wacht ik nog 1 week en dan begin ik met clomid.
eerste dag 300 mg, dan 5 dagen 150mg, 5 dagen 100mg, 5 dagen 50 mg.
 
Nou weet ik nog steeds niet wat HCG is? Wat raden jullie mij aan.... Als ik 8 weken iedere week 1 deca en 1 primoteston neem om te gebruiken....na de kuur....of tijdens?
 
nou dat zal dan weer voor een ieder verschillend zijn maar FOUT is het zeker niet. NORMAAL gesproken (voor Jack dus niet) zal een beetje test in je kuur met deca zorgen dat hij nog steeds omhoog komt.

groeten C@rp
 
HCG is Pregnyl. Zorgt ervoor dat je hormoonhuishouding omhoog gaat. Wordt aan vrouwen gegeven om zwanger te worden omdat er meer eitjes loskomen per maand. Je kan er ook flink mee afvallen alleen kunnen vrouwen die het gebruiken terwijl ze het niet nodig hebben pijn krijgen aan de eierstokken en bij mannen kan je zere erecties krijgen en last met klaarkomen.


greetz
 
Okay....dus als ik het goed begrijp heb ik voor mijn lichte kuur.....3 ampullen pregnyl nodig....dus om de 4 dagen 1 ampul.... En daarna nog clomid. Hoeveel clomid moet ik per dag en hoe lang?

Nou kan ik dit allemaal via een vriendin van me uit de apotheek krijgen....meestal voor de helft van de originel prijs. Maar wat kost dit spulletje normaal, weet iemand dat?
 
Originally posted by karperblues
nou dat zal dan weer voor een ieder verschillend zijn maar FOUT is het zeker niet. NORMAAL gesproken (voor Jack dus niet) zal een beetje test in je kuur met deca zorgen dat hij nog steeds omhoog komt.

groeten C@rp

Ik zei niet dat ik hem niet overeind kreeg!! maar het gaat allemaal niet zo makkelijk als anders, als je alleen deca gebruikt krijg je hem helemaal niet omhoog, dus de testo helpt wel, maar toch..... het gaat niet zo goed als anders. En dat bedoelde ik. Je merkt wel dat er iets niet in orde is.

Zo beter verwoord, karperblues ?? :D
 
Sjeezzz!!! Als je gear rechtstreeks uit de apotheek kunt krijgen en je kuurt toch over 8 weken, waarom dan niet meteen een paar susta's o.i.d. erbij? Hoef je tijdens je kuur ook niet met HCG te klooien, heb wel vaker gehoord dat je heftige acné ervan kan krijgen....

Groeten,
Tsunami
 
Oh, en trouwens, het lijkt me verstandig dat je eerst wat beter inleest op dit soort zaken, als je niet op de hoogte bent van doseringen clomid dat vraag ik me af of je voldoende weet???

Dit is niet bedoeld als flame of zo, maar puur ter advies. En als je dan toch leest over clomid, pakt dan ook even alles over Nolvadex mee. Grote kans dat je dan Clomid weg laat.

Groeten,
Tsunami
 
Back
Naar boven