Fitness Seller

Deca Durabolin, Test E kuur (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Waawt

Novice
Lid geworden
22 dec 2012
Berichten
12
Waardering
0
Lengte
1m86
Massa
76kg
Vetpercentage
8%
Hallo buitengewone mensen :)

Een maat van mij en ik willen binnenkort een kuur starten.
Ik zelf wil een deca + test kuur beginnen met de volgende dosering:
200mg deca
300/400? mg testosteron
Dit is voor een kuur van 8 weken.(of moet ik toch eerder denken aan 10-12)
Mijn doel is daarmee dat ik qua massa aankom en dus niet droog wil worden maar wel mijn massa voor groot gedeelte wil behouden. Dit is mijn eerste kuur die ik dan ga beginnen.
Overigens nolvadex nakuur week 8-10 40mg 10-12 20mg
Ik weeg 74kg en ben 186cm lang met 8%bf.
Train nu 2,5 jaar, waarvan 1 jaar met goede voeding en rust.

Die maat van mij heeft een schouderblessure voor meer dan een jaar nu en komt er niet vanaf met fysiotherapie. De orthopeed kon ook al niks voor hem doen. Hij wilt ook dezelfde spullen nemen als ik en de fysiotherapeut raad dat ook niet echt af ofzo, maar misschien iets minder doseren. Ik heb veel verhalen gelezen van mensen die zo'n kuur nemen voor een blessure en dat daar veel mensen positief over zijn. Wanneer de reacties negatief waren was dit veelal doordat ze vaak te snel te zwaar trainde. Ook hij weegt 70kg en is 183cm lang met 12%bf. Tevens is dit zijn eerste kuur, maar het is niet om massa te winnen, maar als hij op z'n oude fysiek terug komt daarmee is dat mooi meegenomen. Misschien is daarom de hoeveelheid mg testosteron en deca wel iets te veel? Hij dacht zelf aan 100mg deca en 300mg test.

Wat raden jullie aan voor ons? Wij hebben heel wat research gedaan over as en we op dit uitgekomen.

Kickstart overkill eerste keer?

Moeten we nolvadex niet 2 weken later zetten omdat testosteron nog 2 weken door zet?

HCG willen we niet aan beginnen vanwege de mogelijk slechte bijwerkingen.

Ik hoor graag van jullie.
 
Ik zou voor beide niet dezelfde kuur gaan doen als jullie doelen anders zijn. In jouw geval zou ik sowieso geen kuur aanraden vanwege je te korte trainverleden en je leeftijd en voor je vriend is een lage dosis test (150 mg/wk) en een lage dosis deca (200 mg/wk) aan te raden in combinatie met peptides als HGH en TB500 puur ten behoeve van zijn blessure.
 
Jij bent veel te licht om dergelijke kuur te doen, is gewoon zonde. Wil je waarschijnlijk toch niet aannemen dus om het herstel te bespoedigen en niet teveel de eerste raad ik jou 500mg test e/week aan that's it + nolva (je kan het beter nog niet doen, dat zul je zelf wel snappen in de toekomst)

Je vriend: lage dosis deca
 
Ik weeg 74kg en ben 186cm lang met 8%bf.
Train nu 2,5 jaar, waarvan 1 jaar met goede voeding en rust.

Ook hij weegt 70kg en is 183cm lang met 12%bf.

Wat raden jullie aan voor ons? Wij hebben heel wat research gedaan over as en we op dit uitgekomen.

.

Ga eerst maar eens normaal leren eten stelletje ectoos :D
 
Weet je hoeveel mg test er in 1ml zit? Aangezien je het over 300-400mg hebt.

Over welke slechte bijwerkingen van HCG heb je het?

Je stats zijn om te huilen na 2,5 jaar 'serieus eten en trainen'
Ga eerst ff goed je voeding uitzoeken voordat je aan een kuur begint te denken.
 
hmm oke jullie raden mij het dus sterk af..
ik zal hier dan ook naar luisteren, maar heb dan wel een 2 e vraag wat betreft mijn voeding! omdat ik maar weinig vet behoud en niet extreem veel procesie behaal.
aangezien ik na mijn weten wel voldoende binnen krijg maar 2 of meerderen zien meer dan 1 :P
zal ik mijn eetschema posten voor eventuele wijzigingen en of toevoegingen??
Srry voor de late reacties zat erg druk deze dagen, die vriend van mij weet genoeg en is ook dankbaar voor jullie hulp!!

---------- Post toegevoegd Sat 29 Dec 2012 om 21:58 ----------

nou ik heb het een en ander gelezen over HCG.. het sprak mij niet echt aan maar jij wilt dus wel zeggen dat het toch wel goed is of wat is jou mening/ ervaring hier over zou het nodig zijn of is nolvadex een voldoende voor in de nakuur ??
mischien handig voor in de toekomst om dan alsnog een kuur te starten
 
Wat heb je gelezen over HCG wat je niet aansprak dan?
 
1 ml test is 250 mg

Dus je neemt geen 300 of 400 maar 250,500,750 enz enz

Alleen neem jij nog even helemaal niks lijkt me.
 
1 ml test is 250 mg

Dus je neemt geen 300 of 400 maar 250,500,750 enz enz

Alleen neem jij nog even helemaal niks lijkt me.

Misschien heeft ie wel sust gekocht
 
wat ik (slecht) heb gelezen over HCG is dat het de kwalietijd van je zaad sterk achteruit zet.. maar het is maar een vraag he ik zeg niet dat ik gelijk heb wat vind jij/ jullie hiervan ik heb mij nog niet zover hierin verdiept? :)
Nee die 300/400 had inderdaad dit moeten zijn 375 mg of 500 mg maar ik ben nu toc niks meer van plan en heb ook nog niks binnen (375 mg bestaat toch ook of ben ik nou gek aant lullen?)
Verder wil ik hier wel bij vermelden dat mijn gewicht van 56 naar 74 is gegaan in 2,5 jaar ik zelf vind dit niet echt bepaalt om te huilen zekker aangezien mijn bf% , maar ik geef toe het had zekker ook veel meer kunnen zijn :)

Nu dus kort de overigen vragen:
Wat is jullie mening/ ervaring van hcg en raad je het aan?

kan ik mijn voedings schema hier plaatsen voor wat hulp? (omdat ik dus toch niet kuur wil ik wel wat sneller resultaat behalen)

---------- Post toegevoegd Mon 31 Dec 2012 om 12:37 ----------

Even tussendoor bedankt voor de tot dus ver gegeven antwoorden!
 
Een maatje van mij is nu 2 weken bezig met deze kuur.
Ook al ga je hem niet doen en je eet patroon aanpassen snel resultaat is moeilijk maar hard werken voor je resultaten zijn iets wat het zeker wel is en wat veel mensen vergeten te doen.

Succes met je misschien nieuwe eet patroon
 
Verder wil ik hier wel bij vermelden dat mijn gewicht van 56 naar 74 is gegaan in 2,5 jaar ik zelf vind dit niet echt bepaalt om te huilen zekker aangezien mijn bf% , maar ik geef toe het had zekker ook veel meer kunnen zijn :)

TIP:Gewoon verder blijven gainen zonder aas.

Aas is geen wondermiddel, en grote terugval zit je ook niet op te wachten toch?

TIP:Ga is uit van 2700Kcals= 210g Eiwit, 80g vet en de rest koolhydraten +- 280g
En misschien is je voeding nu wel oke.
 
Back
Naar boven