AndroidHealthClinic

Deca en primo..gaan die samen??

Bezoekers in dit topic

Suat

Ripped Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
10 nov 2004
Berichten
3.392
Waardering
7
Ik heb ergens gelezen dat de combi deca en primo/oxy vragen is om problemen. Nu zie ik hier steeds vaker mensen een kuur voorstellen waarin deze 2 worden gecombineerd.

Wie kan mij hierover meer duidelijkheid geven?

En primo/oxy houdt toch veel vocht vast...waarom zou men dan naar deze middelen grijpen, ik zie hier de logica niet van in. Win je er wel kwaliteitsmassa mee of dient het elders voor?

Ook hiervoor graag jullie reacties.
 
Laatst bewerkt:
Deca + primo heeft geen zin, het heeft zo'n beetje dezelfde werking. Daar hoef je dus geen synergie van te verwachten.

Primo only houdt niet veel vocht vast, van oxy krijg je een varkenskop ;)
 
Deca + oxy moet je voor uitkijken, het is zogenoemd progestageen
aromatase naar oestrogeen is alleen onder controle te houden dmv anti-oestrogenen!
heb hieronder een link voor je on ff door te lezen!

www.bodypage.nl/progestagenen.htm de site is niet helemaal up to date, maar er is hier nog veel over te vinden op dit forum!

primo is een prima aas het is vrij mild en goed te gebruiken voor een "cut-cycle"
veel massa zal je er niet mee pakken,maar alles wat je ermee aankomt is kwaliteit spier!!

wil je echt voor de massa gaan kan je imo misschien beter deca+d-boll pakken!! zou hier wel nolva of arimidex naast houden tijdens je kuur om de eventuele gyno ontwikkeling tegen te gaan!!
 
Back
Naar boven