Fitness Seller

deca en sustanon

Bezoekers in dit topic

upinsmoke

Cool Novice
10 jaar lid
Lid geworden
15 jun 2008
Berichten
142
Waardering
0
Is het ook mogelijk om bv. 4 weken tussenin bv. maandag deca te injecteren(200 mg),dan donderdag nog eens deca (100 mg) + de sustanon 250 mg en dat voor 4 weken en dan weer terug normaal dus maandag deca 200 mg en sus 250 mg (laatste 4 weken winstrol)

Of gewoon van week 1 tot 10 200 mg deca en 250 mg sustanon (1*per week)
 
Beter neem je dan test E inplaats van die susta.
Susta beter om de 5 dagen of 3x per week injecteren.
Gwn deca en test E 1 x per week injecteren
12 weken test E
10 weken deca
 
alles kan, maar wat wil je ermee bereiken dan?
het klinkt zo zinloos eigenlijk... vooral met die doseringen....
 
dIT IS MN EERSTE KUUR DUS DENK DAT DE HOEVEELHEDEN GOED GOENOEG ZIJN ?MAAR EEN KAMERAAD KWAM ER MEE AF OM DUS 4 WEKE DE DECA MET 100 MG TE VERHOGEN EN DAN MAAR 8 WEKE DE DECA TE PAKKEN OM EN PIEK TE HEBBEN ??? DAAROM DAT IK DIT EVE ZEI MAAR ZIE ER HET NUT OOK NIET ECHT VAN IN
 
je caps lock staat aan
 
1ste spuit

je caps lock staat aan
Gistere is de eerste spuit erin gegaan zonder porbleem na hoelang begint de sustanon te werken, de deca na 6 dagen heb ik gehoord klopt dit ?
 
Gistere is de eerste spuit erin gegaan zonder porbleem na hoelang begint de sustanon te werken, de deca na 6 dagen heb ik gehoord klopt dit ?

Research!!


Sustanon - een weekje of 3..
Deca.. - weekje of 4..


Dus zeker geen 6 dagen..!

Tenzij je NPP ofzo moet hebben.. (deca met korte ester)
 
Waarom zetten mensen spullen in hun lijf,zonder te weten wat het is en wat het doet.

Vraag wat heb je genomen?
Antwoord,weet ik veel van die kleine roze pilletjes,je weet wel
 
@ Navy > :D idd
 
Waarom zetten mensen spullen in hun lijf,zonder te weten wat het is en wat het doet.

Vraag wat heb je genomen?
Antwoord,weet ik veel van die kleine roze pilletjes,je weet wel

Ik weet zeker wat ik in mn lijf stop maar weet alleen niet wanneer ik er iets van moet voelen !! Het is mn eerste kuur !
 
Ik weet zeker wat ik in mn lijf stop maar weet alleen niet wanneer ik er iets van moet voelen !! Het is mn eerste kuur !


uhhhh je weet wel dat deca een LANGE esther heeft,die na 3 weken begint te werken.....nogmaals.....b..e..g..i..n...t te werken?

Sust heeft KORTE en Lange esthers......dus de prop begint na een paar uur,maar daar merk je compleet NIX van,dus ook na een paar weken zou ik zeggen
 
het is geen coke ofzo....... je voelt het niet zo heftig ;)

lees effen wat sticky's door dan weet je het ook
 
Back
Naar boven