MuscleMeat

deca en test. LEES (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

zyzzstetics

Novice
Lid geworden
25 jan 2015
Berichten
17
Waardering
0
Lengte
1m77
hallo,

ik begin binnenkort een Test E (700 mg elke week + 300 deca elke week) voor 12 weken.
perfect dieet, puur voor massa, en training ook high volume.
gewicht : 72 kg
lengte : 178cm
2e kuur is dit, hoeveel ongeveer kan ik aankomen met dit.
Ik weet dat je dit niet kan weten, maar wel ongeveer, dus reageer wat je wil hier onder.

thx.
 
Wil niet zeuren hoor maar als je 72kg op 1.78 weegt na je eerste kuur gaat er toch iets verkeerd?
 
Hoeveel je aankomt kun je niet op voorhand zeggen. Hangt van meer factoren af dan alleen de middelen die je gebruikt.
 
Naar je stats kijkende en het feit dat je al een kuur hebt gedaan eet je als een anorexia patient.
Dus met deze kuur kom je zo'n 4kg vocht aan die je daarna weer verliest. Misschien wat dbol toevoegen voor nog een extra kg vocht die je daarna extra kan verliezen
 
Zou wat cyanide in je kuurtje toevoegen. Helpt de maatschappij een hoop.
 
Leuke naam, zelf verzonnen?
 
Antwoord op je vraag: zoek het lekker uit bijdehandje
 
als je t toch gaat doen en redelijk vp hebt is 500 test 400 deca beter imo
 
Mag hopen dat freddy vreetniet een ban krijgt. 0 toegevoegde waarde, zelfs geen entertainment gehalte meer met dat (letterlijke) gekanker.
 
Was voor mn eerste kuur echt super licht, 72 kg op deze lengte is normaal, heb abs en decent armen ben niet skinny, maar heb geen kritiek gevraagd, reageer op mijn vraag kanker kneus.

Dat je abs hebt zegt gewoon dat je laag bf hebt. Wat op jouw stats ook bijna niet anders kan. Met jou lengte en gewicht na een kuur kun je iig zeggen dat je er naturel nog makkelijk veel meer uit had kunnen halen. Ben je met je kuur begonnen toen je 65 woog ofzo? Het feit dat je dit topic opent zegt ook wel dat je niet weet hoe het zit en daar ook geen moeite voor hebt gedaan.
 
Was voor mn eerste kuur echt super licht, 72 kg op deze lengte is normaal, heb abs en decent armen ben niet skinny, maar heb geen kritiek gevraagd, reageer op mijn vraag kanker kneus.

Ik zou als ik jou was maar heel ver weg blijven van AAS...
 
Hij gaat toch wel een kuur doen.. De sukkel.
 

verdomme dat wou ik zeggen :mad:

---------- Toegevoegd om 14:24 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:20 ----------

@ TS: het is voor jou niet belangrijk om te weten wat je aankomt, maar wat je overhoudt: een paar kg vet..

Waarom? Als jij maar 72kg weegt, en het is nota bene ook je tweede kuur, dan weet jij niet hoe je moet vreten.. of heb je daar de discipline niet voor. Sla jezelf voor je hoofd en ga eens proberen aan te komen zonder AAS.
 
zieke gains heb jij gemaakt man, van 63 naar 72kg.
Nu ben je eindelijk niet meer abnormaal dun maar gewoon een beetje dun!
Waar zo'n kuurtje allemaal wel niet goed voor is he
 
Ik zou shredden broeder, zyzz zou niet trots zijn op je bulky 72kg look
 
20 kg ongeveer, met je perfecte dieet
 
zyzz is trouwens ook niks meer dan een ziek onzekere poser maar dan snappen we ook meteen waar jij vandaan komt
 
Back
Naar boven