Fitness Seller

Deca en test (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Is 8 weken deca de moeite waard?
 
Bramophypte zal je denken van niet ?
 
Je vraagt om advies en die geef ik je.

Bulken op 16% gaat er niet uit zien en bovendien ben je dan gevoeliger voor oestrogeen gerelateerde sides
Ik zal luisteren naar dit advies ik ben ook gaan bulken met hoog vp en uiteindelijk zit je 8 maanden te cutten.
 
Okee bedankt , zal ik dan deca veranderen voor iets anders en wat raden jullie aan ?
 
Blastoise heb je er toevallig nog fotos van?
 
Blastoise heb je er toevallig nog fotos van?
Blastoise heb je er toevallig nog fotos van?
[/QUO
Snapchat-1896307084.jpg
links vettig na bulk rechts 14 weken erna
 
Bert , heeft u er zelf ervaring mee ?
Want als ik de hcg niet gebruikt krimpen alleen mijn ballen tijdelijk maar die komen vanzelf weer op normaal formaat toch ?
Of zijn er nog meer dingen die ik moet weten over HCG?
Ik kan even niet uitgebreid reageren, maar als je deze post leest wordt het vanzelf wel duidelijk:
 
Haha nou blastoise zoeits zou ik dus zeer tevreden meezijn!
Welke kuur had jij gedaan
 
Bedankt bert!
 
Haha nou blastoise zoeits zou ik dus zeer tevreden meezijn!
Welke kuur had jij gedaan
Die linker test only 500mg 14kg opgepakt 500 boven onderhoud eten en elk weekend frete en bier drinken.

Links 250 test 400 tren gestopt met drinken strict op voeding gaan letten en een fatgain fobie krijgen.

Volgende blast word 400 tren 500 in bulk.
 
Blastoise , rechts? 250test en 400tren?
 
Blastoise , rechts? 250test en 400tren?
Ja links kwam ik uit mijn bulk van 500mg test
Toen ging ik 3 maanden later cutten op 250 test en 400 tren en die fotos rechts is 14 weken cutten op de tren.
 
Blastoise , okee ik kan dus ook
Beter een tren en test kuur gaan doen!
 
Blastoise , okee ik kan dus ook
Beter een tren en test kuur gaan doen!
Uhm dat zeg ik niet maar je kan ook gewoon bulken op tren mits je de sides kan handelen. Het is ook een nor-19 net als deca. Maar ik zou zwz gwn natty cutten tot 10 of cutten met tren maar als je gaat bulken word je zo een vettig mormel als ik was.
 
Okee bedankt mam maatje !
 
Heeft iemand toevallig nog wat info over tren , weet daar wening vanaaf
 
Heeft iemand toevallig nog wat info over tren , weet daar wening vanaaf
Daar moete toch echt zelf na gaan zoeken maat staat overal wat over te vinden wat sides enz zijn. En goed inlezen en dan pas de keuze maken is tren iets voor mij Ja of nee ? Tren is geen lauwe koek en moet je zeker niet zonder knowledge pakken want dan kan het je nog zwaar gaan tegenvallen.

En hoe zit het met jou voeding ?
 
Thx , ik ga denk ik toch voor de deca en test kuur En dan nu gewoon flink gaan cutten tot 10% bf ( raden jullie het bij 12 a 13 procent ook al af?)
denk er nog goed over na uiterraard en ook over de andere optie en gaa nog informatie op doen over de andere mogelijkheden
 
Post is een foto, misschien is een recomp wel wat voor je.
Anders gewoon natty cutten, en dan bulken met AAS als je dat perse wilt.

Als ik je reacties lees en je aannames, dan kan je beter niet kuren imo.
 
Back
Naar boven