XXL Nutrition

Deca / Extraboline

Bezoekers in dit topic

Just me

Dutch Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
8 nov 2002
Berichten
372
Waardering
3
Lengte
1m78
Massa
87kg
Vetpercentage
10%
Heren/Dames, na laatst een partij Deca die fake was (zat maar 40% in) en primobolan te hebben gekocht....en na controle weer terug gegeven aan degene die die rommel aan me heeft verkocht. Kan ik nu van iemand anders Extraboline kopen. Dit moet hetzelfde zijn als Deca. Ik kan hier niet zo gek veel informatie over vinden. Heeft iemand hier ervaring mee? En zijn hier ook fakers van?!
 
Er zitten wel eens "neppers" tussen, met een batch-nummer kom je een heel eind om te controleren.

[Abeelding niet meer beschikbaar]

Groet Smalluser :thumb:
 
Aha... Maar de flesjes die ik aangeboden heb gekregen....daar staat letterlijk op....dat het Extraboline is. Er zit deca in.....maar op het etiket staat Extraboline....en geen Deca of iets dergelijks. Heeft iemand zo'n flesje wel eens gebruikt...?
 
Ja ikke... maat is er nu mee bezig.. en hij heeft al een deca dick dus er moet iets in zitten :D hahahaha...

De vloeistof is veel dunner dan die van organon of norma hellas..
Verder zit er ook een geel afdek plaatje op de dop net als je organon maar hij verschilt wel.. dus daar kan je het aan herkennen..
 
Maar weet je of ze beter, net zo goed of slechter zijn dan andere die je maat jij of wie dan ook eerder heeft gehad?
 
De echte Extraboline heeft geen gele fliptop maar een soort kapje die over de lichtmetalen dop heenvalt.

Groet Smalluser :thumb:
 
Laatst bewerkt:
Is die rechtse toevallig geen fake van deca durabolin
(yellow top, van organon?)
 
klopt

De makers van de nep extraboline zijn inmiddels overgeschakeld van organon deca naar extraboline.

Een tijd lang maakten ze fake organon deca maar toen recent de verpakking van 3 in een doosje veranderde naar 5 in een doos zaten ze in hun maag met hun verpakking. Dus ze hebben andere stickers genomen en die erop geplakt en verkopen ze nu als extrabolin van genpharm.
Dus let hier goed voor op!
 
.... De echte Extraboline heeft geen gele fliptop maar een soort kapje die over de lichtmetalen dop heenvalt ....

Plaatje bij me eerste bericht weggehaald klopte niet :(

Maar van dat kapje klopt dat wel ? ? ?

Groet Smalluser :thumb:
 
In ieder geval bedankt voor deze info. Zal het in de gaten houden als ik ze (hopelijk) v/d week krijg.
 
Back
Naar boven