AndroidHealthClinic

Deca norma (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Eddie

Novice
15 jaar lid
Lid geworden
31 okt 2002
Berichten
11
Waardering
0
Klopt het dat er op de nieuwe deca's van Norma geen lotnummer in brailleschrift meer op staat en dat er op het flesje "norma hellas s.a."staat en niet langer "norma"?
 
Lijkt me wel vreemd, want norma hellas s.a. is een legale onderneming die aan apotheken levert, dus ze moeten haast wel produceren met batch nummers.

en op het flese staat norma en norma hellas.
 
Sorry mischien niet helemaal duidelijk gepost van mijn kant er staat wel een lotnummer op het doosje maar dat is er op gedrukt
en dus niet in brailleschrift.In het flesje staat "norma hellas s.a."
gegraveerd.Ik weet ondertussen dat er (goede) fakes zijn geweest waarbij het lotnummer ook niet in brailleschrift op het doosje stond(alleen gedrukt) maar dan stond er weer "norma"
in het flesje gegraveerd
 
zit er een griekse btw sticker op? want dan weet je zeker dat het uit een griekse apotheek komt.

het zou best eens kunnen dat ze nu het lotnr erop drukken, maar dat weet ik niet 100% zeker,want die ik ken staan in brailleschrift.

En er staat idd Norma op het flesje gegraveerd, als je de label ervan af haalt.
 
Er zit inderdaad een griekse sticker op en ik heb ze van mijn vaste supplier die me nog nooit heeft bedrogen maar ik vond het vreemd.En er staat nu dus niet "NORMA" in het flesje "gegraveerd" maar "NORMA HELLAS S.A.
 
Wat is de expiratie datum?
want dan kan ik zeker weten of je nieuwere heb, dan die ik ken.
 
Ja dat is nu de pest,ik heb ze niet meer hier,ik heb ze voor iemand anders gekocht en die heeft ze al mee.Maar ik weet zeker
dat ze nieuw zijn(nieuwe doosjes,per 10 "verpakt"dmv een silofaan wikkel)
 
Ga er maarvan uit dat het echt is, want dat graveren is toch wel professioneel. En je hebt een BTW sticker, dus het komt in ieder geval uit een griekse apotheek.
 
thanks mate!
 
De "nieuwe" versie voldoet aan jouw omschrijving, deze is nu een maand of 3-4 op de markt.

D.W.
 
He dat komt me bekend voor. Ik heb waarschijnlijk dezelfde, was ook al op zoek of het nou fake of echt was.

lotnummer = 0207814
Exp date = 07 -2004

Helemaal onderin het labeltje op het flesje staat één regel ipv de reguliere twee regels. (staat nu alleen norma hellas s.a.)

ikz al proberen hier binnenkort een fotootje van te posten.
 
Heb een foto gemaild gekregen via een site,ons allemaal bekend
Zijn echt,zo zien ze er sinds een maand of 3,4 uit
 
Ben het nog ff nagegaan:
Lotnummer 0207775
E datum 07 2004
 
hee die heb ik hier vande week ook een partij gehad zat eerst ook tetwijfelen of ze echt waren id. om dat ze niet gestanst zijn maar gedrukt norma staat met zwarte tekst in de flesjes
 
Heb afgelopen zomer Norma deca's van vakantie in Griekenland meegenomen, deze hebben een blauwe opdruk op de ampul met norma hellas s.a.
LT 13126 EXP 6/04
 
Originally posted by boer
He dat komt me bekend voor. Ik heb waarschijnlijk dezelfde, was ook al op zoek of het nou fake of echt was.

lotnummer = 0207814
Exp date = 07 -2004

Deze heb ik ook, lijken mij echt te zijn.
 
Back
Naar boven