Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Klopt het dat er op de nieuwe deca's van Norma geen lotnummer in brailleschrift meer op staat en dat er op het flesje "norma hellas s.a."staat en niet langer "norma"?
Sorry mischien niet helemaal duidelijk gepost van mijn kant er staat wel een lotnummer op het doosje maar dat is er op gedrukt
en dus niet in brailleschrift.In het flesje staat "norma hellas s.a."
gegraveerd.Ik weet ondertussen dat er (goede) fakes zijn geweest waarbij het lotnummer ook niet in brailleschrift op het doosje stond(alleen gedrukt) maar dan stond er weer "norma"
in het flesje gegraveerd
Er zit inderdaad een griekse sticker op en ik heb ze van mijn vaste supplier die me nog nooit heeft bedrogen maar ik vond het vreemd.En er staat nu dus niet "NORMA" in het flesje "gegraveerd" maar "NORMA HELLAS S.A.
Ja dat is nu de pest,ik heb ze niet meer hier,ik heb ze voor iemand anders gekocht en die heeft ze al mee.Maar ik weet zeker
dat ze nieuw zijn(nieuwe doosjes,per 10 "verpakt"dmv een silofaan wikkel)
Ga er maarvan uit dat het echt is, want dat graveren is toch wel professioneel. En je hebt een BTW sticker, dus het komt in ieder geval uit een griekse apotheek.
hee die heb ik hier vande week ook een partij gehad zat eerst ook tetwijfelen of ze echt waren id. om dat ze niet gestanst zijn maar gedrukt norma staat met zwarte tekst in de flesjes
Heb afgelopen zomer Norma deca's van vakantie in Griekenland meegenomen, deze hebben een blauwe opdruk op de ampul met norma hellas s.a.
LT 13126 EXP 6/04
Deze website maakt gebruik van cookies die het het mogelijk maken om gepersonaliseerde inhoud te tonen gericht op jouw wensen.
Door deze website verder te gebruiken ga je akkoord met het gebruik van cookies.