MuscleMeat

Deca/NPP insomnia

Bezoekers in dit topic

th0maz

Freaky Bodybuilder
10 jaar lid
Relnicht
photoshop-master
Lid geworden
13 jul 2013
Berichten
5.150
Waardering
11.964
Jaren terug had ik deca geprobeerd, maar ben er toen mee gestopt omdat ik er niet op kon slapen. Momenteel zit ik op 300mg NPP, om eventuele pijntjes te verhelpen/maskeren en zit nu weer met hetzelfde gezeik. Inslapen is geen probleem, alleen word ik elke dag rond 4-5 uur wakker en kan dan niet meer doorslapen.

Iemand hetzelfde probleem gehad met deze homo compound? Wat er tegen doen? Help.
 
Zou bijna denken dat er tren in je deca/npp zit.
Zelf sliep ik als een roosje op deca, maar op tren is het een ander verhaal.
Als ik aan de tren zat hadden jullie het wel geweten. Lees vergelijkbare stories op 't internet. Maar het is inderdaad sporadisch. Wel fucked, want het helpt wel echt met issues waar ik al 1+ jaar mee rondloop.
 
Zweet je ook als je wakker wordt? Bulk je momenteel?
ik heb op npp soms last van veel zweten tijdens het slapen en wordt dan doordrenkt wakker (op tren raargenoeg nergens last van). Val vervolgens ook minder lekker in slaap dan. Echter gebeurd dit alleen als ik hoog in kh zit
 
Nog nooit npp gebruikt enkel eens deca en daar werd ik echt een emotionele bitch van 😂
 
Zweet je ook als je wakker wordt? Bulk je momenteel?
ik heb op npp soms last van veel zweten tijdens het slapen en wordt dan doordrenkt wakker (op tren raargenoeg nergens last van). Val vervolgens ook minder lekker in slaap dan. Echter gebeurd dit alleen als ik hoog in kh zit
Nee en ja. Ik weet wel zeker dat het NPP is, want mijn gewrichten voelen ook veel beter.

Nog nooit npp gebruikt enkel eens deca en daar werd ik echt een emotionele bitch van 😂
💯 Toen ik laatst rozen voor mijn chimi had gekocht wist ik dat er iets niet klopte. Voelde mij echt een bitch. Dat was voor mij de druppel om de dose te verlagen naar 150mg. Slapen gaat nu ook wel iets beter volgens mij.

Tren,npp/deca is niets voor mij. Ik houd het bij de OG test/mast en wellicht wat dhb.
 
Nee en ja. Ik weet wel zeker dat het NPP is, want mijn gewrichten voelen ook veel beter.


💯 Toen ik laatst rozen voor mijn chimi had gekocht wist ik dat er iets niet klopte. Voelde mij echt een bitch. Dat was voor mij de druppel om de dose te verlagen naar 150mg. Slapen gaat nu ook wel iets beter volgens mij.

Tren,npp/deca is niets voor mij. Ik houd het bij de OG test/mast en wellicht wat dhb.
Rozen valt nog mee ik ging overdreven liefdevolle tekskten copy/pasten haha 😂

Idd test/mast is KING meer heb ik niet meer nodig
 
Ik ga prima op npp, slaap net zo goed als ervoor. Alleen libido is extreem hoog. Zo hoog dat het vervelend begint te worden.
 
Back
Naar boven