AndroidHealthClinic

Deca only? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Powerful

Advanced Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
7 nov 2010
Berichten
1.444
Waardering
146
Lengte
1m83
Massa
102kg
Vetpercentage
14%
Ik weet dat er altijd geadviseerd wordt om Deca altijd te laten samen gaan met Testosteron. Dit om libido problemen tegen te gaan.

Nu is het zo dat ik alleen maar Deca 200mg per week wil gaan gebruiken om mijn blessures sneller te doen genezen en ook nog wat spieropbouw erbij te stimuleren.
Ik wil juist geen Test erbij nemen. ik wil verder geen bijwerkingen erbij krijgen en van deca krijg je normaal gesproken geen bijwerkingen van.

Is dit verstandig? zo nee, wat kun je allemaal stacken met Deca? (geen test)
Ik wil ook geen libido problemen.

Bedankt
 
neem er voor de zekerheid wat proviron bij op 50 mg per dag
 
Van deca krijg je geen bijwerkingen en van test wel? Volgens mij is het juist andersom.
 
Waarom geen test dan? Kan je verder helaas niet helpen, ben slechts benieuwd naar de reden.
 
Deca @ 3 mg/kg a week(about 270 mg/wk for a 200 lb male) will increase procollagen III levels by 270% by week 2. Procollagen III is a primary indicator used to determine the rate of collagen syn. As you can see, deca is a very good drug at giving you everything you want -- an increase in collagen synthesis, an increase in skeletal muscle, and increases in bone mass and density. The one thing it does not give you is wood! Usual dosage for joint and ligament protection 100-200 mgs IM weekly. To plan a cycle where the goal is to increase skeletal muscle mass/strength while at the same time increase joint/tendon/ligament strength, enough to keep up with the dramatic increase in skeletal muscle, you must choose drugs like Eq, Deca, Anavar, or Primo as the base of your cycle. Testosterone and its esters can be added to your cycle to keep levels within a 'normal' physiological range (ie, 100-200 mg/wk) but must not go above this. Since drugs like eq, deca, anavar and primo will reduce endogenous, natural levels of test, these levels may be maintained with exogenous test in the 100-200 mg/wk range. Test at this dose will not inhibit collagen syn, but paradoxically, will help increase it. It is when exogenous testosterone is used > 200 mg/wk that collagen syn is inhibited.

Zie bovenstaand stuk waarom een low dose test/deca stack aan te raden is boven een deca only cycle.
 
Waarom geen test dan? Kan je verder helaas niet helpen, ben slechts benieuwd naar de reden.

Ben niet kapot van test door de bijwerkingen

-Prostaat, opgeblazen buik, agressie, haaruitval
 
Ben niet kapot van test door de bijwerkingen

-Prostaat, opgeblazen buik, agressie, haaruitval

Lijkt me niet van test only.

Ik zou er sowieso 125mg test e5d bij zetten, dan zijn jou evt. bijwerkingen ook te verwaarlozen lijkt me.
 
Lijkt me niet van test only.

Ik zou er sowieso 125mg test e5d bij zetten, dan zijn jou evt. bijwerkingen ook te verwaarlozen lijkt me.

Is dat voldoende dan?

dus

Deca 200 mg per week
Test 125 mg per week

Thx
 
Ik zou in dit geval kiezen voor 200 mg test cypionate per week (=140 mg test base) omdat de halfwaardetijd dichter in de buurt komt bij die van deca. Gelijklopende halfwaardetijden staan garant voor minder sides.
 
zou als je het voor de blessure wil doen npp neemen.

heb zelf allebij gebruikt voor blessures en merkte dat het met de npp sneller ging.
 
deca zonder test ??????

1-12 test e
1-10 deca

test 1ml
deca 1ml
 
NPP kan een optie zijn maar gezien de korte werking van de esters en de pijnlijke injects moet je dat eigenlijk alleen doen als je wil cyclen binnen in een kort tijdsbestek. Desalniettemin is 100 mg NPP iedere 4 dagen een goede vervanger van 200 mg deca iedere 7 dagen. E4D is het best aan te raden omdat in dag 5 de bloedwaarden drastisch omlaag gaan zoals te zien is in onderstaand plaatje.

wemp.gif
 
Bedankt voor jullie reacties! top.

:)
 
NPP kan een optie zijn maar gezien de korte werking van de esters en de pijnlijke injects moet je dat eigenlijk alleen doen als je wil cyclen binnen in een kort tijdsbestek. Desalniettemin is 100 mg NPP iedere 4 dagen een goede vervanger van 200 mg deca iedere 7 dagen. E4D is het best aan te raden omdat in dag 5 de bloedwaarden drastisch omlaag gaan zoals te zien is in onderstaand plaatje.

wemp.gif
NPP is prop ester kan je beter EOD zetten hoor.
Heb jij ervaring dat NPP pijnlijke injects geeft ?
Ga het namelijk voor de eerste kuur gebruiken.
 
ik deed 200mg eod geen centje pijn en werd er kij en kij hard van.
top spul zeeker n aanradervoor als je de voordeelen wil van deca maar niet de bload
 
NPP is niet pijnlijk, een tatoo zetten doet jou ook pijn zeker ?
 
Wat een onzin heb deca only gedaan totaal geen bijwerking gehad! van 89 naar 102 ik weet niet waar jullie dit op baseren elke lichaam pakt de aas anders op! en het was de nan e 400mg p/w
 
Wat een onzin heb deca only gedaan totaal geen bijwerking gehad! van 89 naar 102 ik weet niet waar jullie dit op baseren elke lichaam pakt de aas anders op! en het was de nan e 400mg p/w

En hoe zat het met je libido en erna ook geen dipje gehad?
No offense puur intressen
 
NPP is prop ester kan je beter EOD zetten hoor.
Heb jij ervaring dat NPP pijnlijke injects geeft ?
Ga het namelijk voor de eerste kuur gebruiken.

NPP is geen propionaat ester maar een phenyl propionaat ester. Deze is iets langer dan prop, maar voor ik zou hem idd ook EOD zetten voor de meest stabiele waardes.

NPP doet normaal geen pijn op 100mg/ml maar je hebt ook 200mg/ml versies die wel vrij pijnlijk zouden zijn volgens sommigen.
 
Wat een onzin heb deca only gedaan totaal geen bijwerking gehad! van 89 naar 102 ik weet niet waar jullie dit op baseren elke lichaam pakt de aas anders op! en het was de nan e 400mg p/w

Hou oud ben je eigenlijk? ik ben niet meer de jongste en ben wel wat huiverig voor mijn libido eigenlijk....;)
 
Back
Naar boven