XXL Nutrition

Deca + primo & discussie (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

jorisssss

Dutch Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
1 dec 2004
Berichten
348
Waardering
6
Goeiendag

mijn beste maat is bezig met volgende kuur. Is echter niet goed ingelezen over AS en gaat enkel uit van de raad van zijn dealer (tevens 20J in de sport zit) :

Week 1/10 : 2ml superdeca & 2ml primo
Week 10/14 : mariadistel (leverrecup)

Week 12/18 : oxymethalone tabs, voor spierverlies te minimaliseren.



Grote discussiepunt tussen mij en hem is : moet je hierbij een nakuur nemen
(bv. 2 weken nolvadex/proviron)

Hij zegt: "Als je geen testo in je kuur hebt zitten is er dat absoluut niet noodzakelijk. Enkel als preventie voor gyno tijdens kuur"

"Testo gooit je hormonengestel in de war & dan heb je probs met penis , depressies, lage testo-spiegel , spierafbraak & daarom nakuur nodig. Zit er geen testo in je kuur , blijft je hormonen spiegel vrijwel hoe hij is.

Ik heb geen ervaring met kuren maar heb me al enkele maanden ingelezen en ben van mening dat je met bovenstaande kuur wel degelijk nolva nodig hebt ookal is er geen test-e , test-p... aanwezig. Dat heeft er volgens mij niets mee te maken. Anabolen zijn anabolen en zijn allemaal op basis van testosteron.

Ik post dit om hem te helpen. Of jullie deze post wel of niet serieus nemen maakt me niet uit, ik ben hier om mijn maat te helpen zijn kuur tot een goed einde te brengen.

Wijs hem aub terecht, ik weet het : de stickys lezen gaan jullie me zeggen maar ik wil dat hij jullie reacties ziet zodat hij niét met zijn gezondheid gaat knoeien

groeten
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Bij 2ml superdeca ben ik gestopt met lezen en bleef ik constant nee schudden met mijn hoofd.
 
1 injectie van 100 mg deca zou je testosteron productie al plat leggen.
10 weken superdeca zoiezo. Die gozer die al 20 j in de sport zit weet niet waar hij over praat.
 
Jullie weten dat het niet klopt. Adviseer hem dan even hoe het wel moet aub. Ik wil dat hij hier doorkomt & dat hij niet zijn lichaam naar de knoppen doet

groetjes
 
Laatst bewerkt:
Ten eerste zou ik snel wat test p naast zetten,Hangt af in welke week hij zit. Dus misschien Test E is al te laat voor. Deca only is not DONE.

Ik zal ook zeker 4 weken nakuren, 3 weken na je laatste deca inj. Omdat je axis toch plat ligt met 100mg deca. Dus ik zou zeker nakuren 4 weken 20mg nolvadex.

Suc6
 
Ten eerste zou ik snel wat test p naast zetten,Hangt af in welke week hij zit. Dus misschien Test E is al te laat voor. Deca only is not DONE.

Ik zal ook zeker 4 weken nakuren, 3 weken na je laatste deca inj. Omdat je axis toch plat ligt met 100mg deca. Dus ik zou zeker nakuren 4 weken 20mg nolvadex.

Suc6

Wat gaat er met hem gebeuren als hij lekker niét jullie raad opvolgt?
Complete shutdown?
Wie niet horen wil..

grtjs
 
Bij 2ml superdeca ben ik gestopt met lezen en bleef ik constant nee schudden met mijn hoofd.

Wat raad geven had beter geweest dan superieure opmerkingen ;)
 
Wat raad geven had beter geweest dan superieure opmerkingen ;)

Wil je niet aanvallen, maar volgens mij is de gear voor jezelf.
Nakuren = sneller herstellen.
Niet nakuren = langer depri met een slappepielemans lopen.
 
Wil je niet aanvallen, maar volgens mij is de gear voor jezelf.
Nakuren = sneller herstellen.
Niet nakuren = langer depri met een slappepielemans lopen.

de kuur is niet voor mezelf. Ik voel me zeker niet aangevallen. Is echt voor mn beste maat. Ikzelf weet wel beter en ga binnekort havoc beginnen full cycle mét nolva als nakuur.

Ik ben er me goed van bewust dat nakuren absoluut noodzakelijk is maar ik kan die vriend niet overtuigen:

In mijn gym kuurt 9 op de 10 en ze kuren allemaal niet na. Dan is het moeilijk om je gelijk te halen natuurlijk...
 
Vroeger werd er nooit nagekuurd. Het werkte inderdaad ook voor die mannen, maar hou er even rekening mee dat ze nog niet zo fanatiek, lang of veel gebruikten als vandaag, en dat de fysieken van die tijd ook bijlange niet konden tippen aan die van nu. In die tijd werd ook niet zo vaak gebruik gemaakt van producten zoals trenbolone, of massieve doses deca. Deca is overigens het product waarvoor je ZEKER wil nakuren. Lange werking, progestageen, estrogeen via de AR en sterk androgeen, onderdrukt het je HPTA op zoveel manieren dat ik eigenlijk deca ten sterkste afraad aan meeste mensen.

De bottleneck in recovery is overigens niet het stoppen van estrogenen. het is de sensitizatie van de testikels voor LH, door behulp van HCG. Omdat hoge doses HCG nogal vaak leiden tot disproportionele hoeveelheden estrogeen, versterkt het natuurlijk wel het belang van je nolva/clomid.

Een snel herstel is van primair belang voor je gezondheid en het behoud van je gains. dus voor elk VERSTANDIG mens is nakuren een must.
 
De bottleneck in recovery is overigens niet het stoppen van estrogenen. het is de sensitizatie van de testikels voor LH, door behulp van HCG. Omdat hoge doses HCG nogal vaak leiden tot disproportionele hoeveelheden estrogeen, versterkt het natuurlijk wel het belang van je nolva/clomid.

Wat vind je van deze pct-cycle Big Cat? Ben ik wel benieuwd naar meerdere ervaringen...

Het is inzetbaar voor zowel Test gebruikers maar zeer goed geschikt om je PCT af te ronden als je gekuurt hebt met 19 nor deriviaten zoals Trenbolone en nandrolone.

Week 1-4 5000iu HCG per week
Week 1-2 Parlodel Bromocriptine deze is wat complexer
.

Je bouwt op,omdat bromocriptine een wat heftig middel is,waarbij te snel te hoge dosis je een beroerd gevoel kan geven.Overgens is het middel op zich niet schadelijk maximaal ingenomen dagdosis als overdosis staat op 350 mg,dit gaf geen schadelijk effect.

Dag 1-2 neem 1 halve tablet 2x per dag (meestal wordt parlodel geleverd in 2,5mg tab)
Dag 3-4 3x halve tablet verdeelt met 8 uur tussentijd.

Parlodel heeft een halfwaardetijd van 8-20 uur.

Dag 5-14 neem 2x daags 1 tablet
 
Vroeger werd er nooit nagekuurd. Het werkte inderdaad ook voor die mannen, maar hou er even rekening mee dat ze nog niet zo fanatiek, lang of veel gebruikten als vandaag, en dat de fysieken van die tijd ook bijlange niet konden tippen aan die van nu. In die tijd werd ook niet zo vaak gebruik gemaakt van producten zoals trenbolone, of massieve doses deca. Deca is overigens het product waarvoor je ZEKER wil nakuren. Lange werking, progestageen, estrogeen via de AR en sterk androgeen, onderdrukt het je HPTA op zoveel manieren dat ik eigenlijk deca ten sterkste afraad aan meeste mensen.

De bottleneck in recovery is overigens niet het stoppen van estrogenen. het is de sensitizatie van de testikels voor LH, door behulp van HCG. Omdat hoge doses HCG nogal vaak leiden tot disproportionele hoeveelheden estrogeen, versterkt het natuurlijk wel het belang van je nolva/clomid.

Een snel herstel is van primair belang voor je gezondheid en het behoud van je gains. dus voor elk VERSTANDIG mens is nakuren een must.

Voila daar heb ik veel aan. Bedankt voor dit passende antwoord BIG CAT. Ik weet het, mn post lijkt lekker dwaas & afkomstig van n leeghoofdige noob :) , dat ben ik alles behalve. Maar dit is de enige manier om het tot mn maat te doen doordringen dat hij AB-SO-LUUT moet nakuren.

Ik ga dit voorleggen aan hem & hopelijk gaat hij dit toepassen & nolva gebruiken. Al ga ik nu wel wat tijd nodig hebben om al u wetenschappelijke termen uit te dokteren. hehe :) wat een ingewikkelde boel pfff :):)

Ik vind het wel vreemd dat u deca ten sterkste afraadt. Als ik zo de anabolen-sectie volg zit dit er toch weer telkens bij, enorm populair. Ook in oze gym. Daar nemen ze dit allemaal met boldone.

T is echt grappig, je ziet die mannen echt opzwellen alsof ze aan n fietspomp hangen, om erna leeg te lopen als een ballon. En dit opnieuw, opnieuw en opnieuw. Ik wil dit met mn maat (en ik in de toekomst) absoluut niet gebeurd.

Als iemand nog comments heeft ik hoor het graag
groetjes
 
Ik raad je toch zeker aan om er wat test naast te zetten vriend.. Begrijp ik dat niemand dat bij jullie in de gym doet? Hoor je nooit is iets over klagende vrouwen??

Als ik jou was zou ik mn eerste kuur ook gewoon lekker op 500mg test/w zetten..

1-12 Test E 500mg
10-14 dagen daarna 4weken nolvadex op 20mg/d..

Succes kerel!
 
Vroeger werd er nooit nagekuurd. Het werkte inderdaad ook voor die mannen, maar hou er even rekening mee dat ze nog niet zo fanatiek, lang of veel gebruikten als vandaag, en dat de fysieken van die tijd ook bijlange niet konden tippen aan die van nu. In die tijd werd ook niet zo vaak gebruik gemaakt van producten zoals trenbolone, of massieve doses deca. Deca is overigens het product waarvoor je ZEKER wil nakuren. Lange werking, progestageen, estrogeen via de AR en sterk androgeen, onderdrukt het je HPTA op zoveel manieren dat ik eigenlijk deca ten sterkste afraad aan meeste mensen.

De bottleneck in recovery is overigens niet het stoppen van estrogenen. het is de sensitizatie van de testikels voor LH, door behulp van HCG. Omdat hoge doses HCG nogal vaak leiden tot disproportionele hoeveelheden estrogeen, versterkt het natuurlijk wel het belang van je nolva/clomid.

Een snel herstel is van primair belang voor je gezondheid en het behoud van je gains. dus voor elk VERSTANDIG mens is nakuren een must.

:bow2::bow2:
 
Ik raad je toch zeker aan om er wat test naast te zetten vriend.. Begrijp ik dat niemand dat bij jullie in de gym doet? Hoor je nooit is iets over klagende vrouwen??

Als ik jou was zou ik mn eerste kuur ook gewoon lekker op 500mg test/w zetten..

1-12 Test E 500mg
10-14 dagen daarna 4weken nolvadex op 20mg/d..

Succes kerel!

Ja ik ken er zelfs eentje die gen test meer aanmaakt en wekelijks kunstmatig moet injecteren om test tijdelijk trug te krijgen

mannekes van 16jaar die 1maand trainen en kuren zie je constant bij ons. Das daar een beerput van mislukte bbers.

Ik ben blij dat ik men maat ondertussen (na het lezen van jullie comments) heb kunnen overhalen om nolva te gaan gebruiken en die oxy er uit te laten halen.
 
Ja ik ken er zelfs eentje die gen test meer aanmaakt en wekelijks kunstmatig moet injecteren om test tijdelijk trug te krijgen

mannekes van 16jaar die 1maand trainen en kuren zie je constant bij ons. Das daar een beerput van mislukte bbers.

Ik ben blij dat ik men maat ondertussen (na het lezen van jullie comments) heb kunnen overhalen om nolva te gaan gebruiken en die oxy er uit te laten halen.

das al heel verstanig, die oxy omruilen voor nolvadex.
laat hem ander eindigen de laatste 4/5 weken na laatste deca/primo injectie met alleen test prop 150 mg eod...
zal zn libido goed doen en kan daarna gelijk aan de nolva beginnen...
 
Back
Naar boven