Fitness Seller

deca - primo (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

janveeen

Cool Novice
15 jaar lid
Lid geworden
22 feb 2003
Berichten
128
Waardering
1
wie heeft er ervaring met deca - primo.

Ik ken iemand die dit wil gaan doen, maar dacht altijd dat deze combo niet zo effectief was!

alvast bedankt voor de reacties!!!!!!1
 
Ik zou het niet doen. Primo is zo slecht verkrijgbaar, dat de kans dat je echte hebt extreem klein wordt. Deca is té suppressief. Ga nog eens een stack maken, maar nu met als basis test erbij.
 
Heb zelf wel een deca/primo stack gebruikt. Ik kon dus aan echte primo komen.

Ik heb het niet in schokkende hoeveelheden gebruikt, integendeel, maar genoeg om van een blessure af te komen (deca schijnt ontstekingsremmend te werken) en dat jaar achterstand weer goed te maken.

6 weken:
week 1,2,5,6: 100mg beide
week 3,4: 200mg beide
 
Originally posted by MrJ
Heb zelf wel een deca/primo stack gebruikt. Ik kon dus aan echte primo komen.


Dat je het hebt gebruikt wil nog niet zeggen dat je echte had.
In veel primo's zitv gewoon een hoeveelheid test, ongeveer 75-120mg per ampul

Dat geeft effect natuurlijk maar is nog geen Primo.

Ik laat vaak aan vrienden afbeeldingen van verschillende primos zien en vraag of ze echt of vals zijn. Ik kan je vertellen er zijn er maar weinig die er zoveel verstand van hebben dat ze dat daadwerkelijk kunnen zien. De geraffineerdheid is zo enorm, dat je erg goed geinformeerd moet zijn.

De stack die jij gebruikte is erg licht maar als ie werkt, des te beter! Persoonlijk zal ik altijd Deca pakken met een test-variant om oa het ercetieprobleem bij Deca te verkleinen.
 
niet meteen teveel sust nemen.... maak gebruik van de synergy werking tussen deca-primo-winstrol en wat dbols...
kan je met minder, dezelfde resultaten behalen...

en dat verhaal van ''ik ken iemand die dat wil gaan gebruiken'' kennen we allemaal...
 
Voordeel van Deca-Primo: geen kapperskosten meer!
zie: [Link niet meer beschikbaar]
 
DHT kan voor haaruitval zorgen wanneer dit erfelijk bepaald is. Kan het enkel versnellen.
 
Originally posted by JuggerNaut
Voordeel van Deca-Primo: geen kapperskosten meer!
zie: [Link niet meer beschikbaar]
Dat is precies hetzelfde fabeltje als dat je van gebruik van AS impotent kan worden... :)
Ik heb juist t.o. verhalen gehoord (alleen gehoord ja): BB die er juist verschrikkelijk horny van werden... :p

Gr.
Richard.
 
Originally posted by pharmanabol

Dat is precies hetzelfde fabeltje als dat je van gebruik van AS impotent kan worden... :)
Ik heb juist t.o. verhalen gehoord (alleen gehoord ja): BB die er juist verschrikkelijk horny van werden... :p

Gr.
Richard.

Kan wel zorgen voor mindere kwaliteit van je sperma, tijdelijk impotentie, zeker met deca is eerder regel dan uitzondering. Blijvend impotent kan wel, maar dan moet je het wel heel bont maken..
 
Ja, uiteraard...
Ook hier geldt, dat alles in overmaat schadelijk is... ;)
 
Back
Naar boven