MuscleMeat

deca+susta van gs (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

romeo

Cool Novice
15 jaar lid
Lid geworden
18 dec 2004
Berichten
232
Waardering
0
yoo
ik wou eigenlijk vragen of men gedacht goed zat kwa kuur en of dat er iem.ervaring mee heeft?
men kuur wou ik zo opstellen:
Week 1-10:600mg susta verdeelt in 2x300
week1-10:400 deca
nakuur nolva en mss dak ook hcg erbij ga nemen
kheb al een paar kuurtjes achter de rug:
ikheb nog nooit me deca of susta gewerkt!
kheb ervaring me primo en winny
test-enanthaat+tren-enanthaat
Kwil in september terug beginnen dan heb ik zo een 4maand er tss. zitten.
vraag is dus moet er iets bij ofzo?gaat deze goed aanslaan?
iem ervaring mee deze van GS??
Al problemen mee gehad?
 
ziet er in mijn ogen toch prima uit.
maar is 4 maanden genoeg om terug te beginnen?
 
ik ben begonnen als eerste kuur met 8weken
1-8 primo 300mg
1-8 winstroll depot 50mg eod
primo was weinig ma durfde nie teveel nemen,kwist nie hoe het zou zijn.
Tweede heb ik tren-enanthaat250mg 1-8+d-boll eerste paarweken
Derde 1-10 test-enan 500mg
1-6 tren-enan 300mg
Dus nu zou ik toch eens deca+susta willen doen voor massa.
een 10tal weken.
 
ik heb zelf toen ma 10weken gedaan,en ze hebben me vertelt dat ge altijd de hoeveelheid tijd moet tss laten van het gene de duurtijd geweest is van je kuurDus denk ik dat 4maand wel genoeg is ja :-)
 
reactie

hoi ik heb dezelfde kuur nu ongeveer ben pas begonnen ik kan je zeggen mijn kameraad zit nu in de 6de week en de sustanon is nu echt ingeslagen heeft even op zich laten wachten ma komt nu prima door enkel de eerst weken veel last van test fluw en pijnlijke bil:D .veel succes met je kuurtje
 
fw

tayco zei:
hoi ik heb dezelfde kuur nu ongeveer ben pas begonnen ik kan je zeggen mijn kameraad zit nu in de 6de week en de sustanon is nu echt ingeslagen heeft even op zich laten wachten ma komt nu prima door enkel de eerst weken veel last van test fluw en pijnlijke bil:D .veel succes met je kuurtje

:p aah merci maja kben gisteren me men maat geweest en ja da pijnlijk gevoel had ik ook eens me testex te gebruiken door die prop dat er in zit dus.
ken de pijn maja da was ook ma de eerste twee toen.
 
aja wat ik eigenlijk nog wou weten.wat kan ik het beste nemen tegen het vocht?en zou ik nolva mogen gebruiken tss door(ook al is er geen sprake van gyno??of heeft dees geen nut?
 
romeo zei:
aja wat ik eigenlijk nog wou weten.wat kan ik het beste nemen tegen het vocht?en zou ik nolvadex mogen gebruiken tss door(ook al is er geen sprake van gyno??of heeft dees geen nut?

ik zou persoonlijk voor proviron kiezen,

proviron gaat lichtelijk de aromatase tegen, zodat het niet alle oestrogenen uitsluit, zo kun je ook nog voldoende gebruik maken van de anabole eigenschappen van oestrogeen.

verder is het afhankelijk van je gevoeligheid voor aromatase, de één wordt een vet varken in een kuur zoals je voorstelt, en de ander heeft nergens last van. mocht het zo zijn dat je wel gevoelig bent hiervoor is een AI zoals arimidex een betere optie!
 
Back
Naar boven