Fitness Seller

deca sustanon

Bezoekers in dit topic

upinsmoke

Cool Novice
15 jaar lid
Waardering
0
Ik heb mn spulle vandaag gekrege :

deca van norma hellas(griekenland)
sustanon van organon (egypte)

Nu is mn vraag of dit goede producten zijn en of iemand hier ervaring mee heeft ?

Het zijn wel degelijk echte !

Sorry, maar ik begrijp je vraag niet zo. Je zegt dat het wel degelijk echte zijn, maar vraagt aan ons of het goede producten zijn?

Kan je je wat nader uitleggen?

• Topic Starter Topic Starter
Ja ik bedoel gewoon of iemand bv al goede resultaten met dit merk gehaalt heeft,of dat mss een ander merk beter is, gewoon gebruikservaring bedoel ik :)

Als het inderdaad echt spul is zal je er goede resultaten mee boeken ja, maar dat ligt natuurlijk ook aan een hoop andere factoren. Zoals eten, trainen rust etc...

• Topic Starter Topic Starter
Nope Nolvadex ligt al klaar ;)

:D mwah als hij vraagt of de producten die hij al heeft een beetje werken bij anderen kan je toch wel zeggen beachboy. anders wist hij wel dat het van andere factoren moet komen en hij niet naar ons moet kijken om te kunnen zien of het werkt en dat hij als enigste daarvoor verantwoordelijk is.

tis erg moeilijk om goeie deca normaas te krijgen.
Er zijn op dit moment 3 varianten in omloop

1 goed bevat 95% werkzame stof
2 slecht bevat 50% werkzame stof
3 zeer slecht bevat nauwelijks werkzame stof

En allemaal komen ze van dezelfde fabriek.De turkse imitaties daargelaten.
Dus ze verkopen ze ook in de drie prijsklassen.Ligt er maar net aan wat je dealer voor marge in zijn hoofd heeft.

Tevens zijn er van de egypte susts zo ook tig verschillende varieanten.
Dus het is niet gezegd dat OMDAT het norma,of organon is,dat je er vanuit kan gaan dat het idd fake is.Er is zeer veel troep op de markt.

Nee geef mij maar de ouwe vertrouwde UG lapies
Maar desondanks suc6gozer

Ik heb mn spulle vandaag gekrege :

deca van norma hellas(griekenland)
sustanon van organon (egypte)

Nu is mn vraag of dit goede producten zijn en of iemand hier ervaring mee heeft ?

Het zijn wel degelijk echte !

Als het goed is moet echte Deca een beetje tintelen/verdoven op je tong, ik zou zeggen trek er een druppel uit en proef eens. En plaats anders hier wat pics, er lopen hier genoeg gasten rond die heel snel kunnen zien of het ok is of niet.

Als het goed is moet echte Deca een beetje tintelen/verdoven op je tong, ik zou zeggen trek er een druppel uit en proef eens. En plaats anders hier wat pics, er lopen hier genoeg gasten rond die heel snel kunnen zien of het ok is of niet.

is dat niet met alles waar Benzyl Alcohol in zit?

Terug
Naar boven