Fitness Seller

deca + test E (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Ja. Jullie hebben een speciaal plekje in mijn hart, ik kan en wil niet zonder jullie. Ik hou van jullie.

Groetjes uit Limburg.
Insgelijks kameel, insgelijks
 
Kuurlog met hoge informatiewaarde hier :roflol:
 
Nou al weer bijna 6 weken na mijn 4 weken nakuur met nolva. Ik merk dat ik alleen weer me sexdrive terug is en ook makkelijk een erectie krijgt die ook gewoon blijft !!! Dus daar ben ik wel echt blij mee. Acne is ook zo goed als helemaal weg. Alleen enige wat ik nog heel erg heb is dat ik zo ontiechelijk moe ben!! Ik kan gewoon bijna 12 u lang in me bed liggen. Heb gewoon helemaal geen zin om wat te ondernemen. Sporten gaat prima dat is echt het probleem niet en ook genoeg energie daarvoor. Maar thuis is het gwn echt drama. Ben iedere woensdag en donderdag vrij maar ik kom echt pas om 11 a 12 u pas me nest uit. Voor de kuur was ik echt half 9 a 9 u klaarwakker. Hoop dat dat snel een beetje bijtrekt want je voelt je echt suf daardoor. Komt iemand dit bekend voor ???
 
Laatst bewerkt:
Misschien een idee om me bloedwaarden te laten testen ? Of kan ik daar het beste nog even mee wachten. En wat moet ik dan zeggen tegen zo een huisarts kwa wat ik moet laten testen want ik neem aan dat ik toch de testo waarde moet testen enzo
 
Laatst bewerkt:
Bloedwaarden testen en voortaan gewoon een wekker zetten op je vrije dag.
 
even over dat je test twee weken langer laat doorlopen dat is vanwege de nandrolon toch?
Maar als je een testosteron dosering hebt van 2.5x de deca dosering dan is dat natuurlijk niet nodig.
dit allemaal ervan uitgaan dat je de theorie van dat je de nandrolon niet als laatste middel in je donder wilt hebben zonder test blablabla.
 
Jullie zijn gewoon allemaal kut.
 
  • Like
Waarderingen: LM
Back
Naar boven