Fitness Seller

Deca, trenbolone, primo????????

Bezoekers in dit topic

doorzetter

Cool Novice
15 jaar lid
Lid geworden
16 nov 2004
Berichten
90
Waardering
0
Beste heren,

ik heb me laten adviseren om een keur te nemen met de combi's:
Deca,
Trenbolone
primo,

de hoeveelheden heb ik nog geen info over...

Mijn vraag alleen is wat jullie van deze combi denken....

Moet een kwaliteitkuur worden en niet extreem veel masse...

Ik ziu deca daar niet verwachten, maar ik zou het puur voor het herstel nemen, zo adviseerde men..... 200 mg maar per week....

10 weken.....

Verder is mijn vraag of primo en trenbolone veel haarverlies ter gevolg hebben.... Ik weet namelijk dat winny dat wel heeft......

Hoop op goede info van jullie goeroes....

Mvg
Doorzetter
 
Lijkt mij nogal vaag, zonder hoeveelheden, soort trenbolone, kuurverleden, stats, etc...
Ook ontbreekt er testosteron, wat toch basis zou moeten zijn bij een goeie kuur...
Geloof ook niet altijd alles wat anderen je adviseren, zeker niet de lokale dealers van de gym... (spreek spijtig genoeg uit ervaring)
 
Indd, je zou test kunnen combineren met 1 van de 3, miss 2. Deze 3 zullen btw alleen massa geven haha, dus niet helemaal wat je wilt :)
 
zie dat je met zulke combi je dick nog maar recht krijgt..:p

als je aanleg hebt tot haarverlies, zal primo dat gaan versnellen

en idd, beter test als basis nemen
 
Moet maar eens aan die gast die jou dit heeft geadviseerd vragen of hij dit ook heeft gedaan. Zo ja, moet je vragen of zijn pik sinds dien nog een teken van leven heeft getoond.

Maar als je voor kwaliteit gaat zou ik deca en primo iig niet pakken.
Ja kan dan het beste voor een test en trenbolone combi gaan.
Als je voor de enanth. versie van die 2 producten gaat zal je waarschijnlijk nog aanrig wat bijkomen (vooral als dit je eerste kuur is.)
Als je voor de prop versie gaat zal je met cardio en gelet op je voeding droger worden en als je het egt goed doet zal je hier ook nog misschien een enkel kilo('s) aankomen.

Maar ik heb zo het idee dat jij eik niet zo bar veel weet van aas daarom zou ik zeggen dat jij jezelf moet verdienen in de materie. Op zijn minst inlezen wat de producten die je eventueel wilt gaan gebruiken doen.

veel sccs!
 
2x 19-nor zonder test. Ik zou me er niet aan wagen....
 
Back
Naar boven