MuscleMeat

deca/trenbolone (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

roberto24

Freaky Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
17 apr 2006
Berichten
5.812
Waardering
8
Beste dbb'ers,

ik heb een vraagje. Ik heb er nu bijna 9 weken deca opzitten en wil dit gaan afsluiten met 4 weken tren A. Nu is mijn vraag, kan ik het best de eerste tren zetten op de dag dat ik anders gewoon nog deca had gezet, of kan ik beter 2 weken alleen ff op test gaan zitten om zo de deca ester uit te laten lopen voor ik met de tren A begin?

alvast bedankt..
 
Je bedoelt of het erg is om 2 19nors tegelijk te hebben?
In mijn volgende kuur ga ik de hele kuur 2 19nors tegelijk zetten.
Zit wel zeker een kern van waarheid in dat het niet zo goed zou zijn, maar hangt vind ik helemaal van de dosis af.

Op hoeveel zit je van deca, en op hoeveel ga je van tren?
Ik zou het gewoon op de dag zetten dat je anders deca gezet had.
Sluit je trouwens ook af met test p of niet?
 
nou, ik weet dat op zich 2 19nors tegelijk niet zo'n denderend probleem is,
ik vraag me alleen af of het effect van de trenbolone, wat toch heel anders is, even hard aanwezig zal zijn wanneer de deca zijn werk nog doet. Wil dr wel lekker hard uitkomen, en anders zet ik gewoon nog 2 weken test om de deca uit te laten lopen.
test p zit k nog niet op, zit nog op test E en misschien dat er prop bijkomt in de laatste 2
weken tot de nakuur. deca is op 400, trenbolone komt op 112,5 (1,5ml eod)
 
Als je er lekker hard uit wil komen, is het idd een idee om eventjes te wachten met de deca.
Ben je zo opgeblazen dat van de deca?
Misschien leuk om dan wanneer je begint met tren a tevens testp en mast p te pakken?
Dat voor 4 weekjes, gegarandeerd succes :)..
 
hehehe,ja, klinkt lekker ja. Winstrol galmt ook al een tijdje in mijn achterhoofd, maar dan denk ik nog liever 3 of 4 weken erna dan tijdens de tren, samen met test P. Anderszijds is het nu winter en hoef ik nu ook niet kurkdroog komen te staan, dus denk dat ik dat laat liggen voor komend voorjaar, en het nu ff houd bij trenA met T3. Ben niet gek opgeblazen van de deca nee, heb onwijs clean gegeten en geen cheatdagen gehad, dus ben niet ontevreden, maar wil wel het maximale effect van mijn 4 weken tren.
 
Een afsluiter met tren hakt er best in.
Maar goed, als je hele kuur met tren was had je dat ook gehad.

Maar omdat je nu de keus hebt zou ik voor iets milders gaan.
Beter herstel dus...en kom niet aan met libido probs zoals 60% van de leden hier :D
 
joh, dat libidoprobleem zit allemaal wel oke. Ik wil gewoon weten of ik evenhard knal op mijn tren a wanneer mijn deca nog loopt of beter ff 2 weken op enkel test gaan zitten en dan de tren er bij nemen.
 
joh, dat libidoprobleem zit allemaal wel oke. Ik wil gewoon weten of ik evenhard knal op mijn trenbolone a wanneer mijn deca nog loopt of beter ff 2 weken op enkel test gaan zitten en dan de trenbolone er bij nemen.

Nja, ik denk dat je een vertekend beeld kan krijgen op die manier.
Zou gewoon lekker afsluiten met wat test prop en die tren voor een volgende kuur laten.
 
wat bedoel je met een vertekend beeld?
en op welke manier?
Ik denk dat dit op zich toch een interessante vraag is voor een ieder die nog een paar weken op korte esters gaat zitten na zn lange esters. Weet dat ik je niet als voorbeeld zou moeten nemen maus, maar wat zou jij doen,kiezende uit meteen doorgaan of ff 2 weken de deca laten uitlopen, en waarom?
 
ik zou gewoon kappen en sneller trug opnieuw beginnen. Heb ikzelf meer aan.
 
Idd, beter kappen en de tren a voor tegen de zomer laten. Nu ff goed herstellen en dan knallen met je prop, tren a, t3 en masteron. :-D
 
Back
Naar boven