MuscleMeat

deca vraagje

Bezoekers in dit topic

wiksycola

Cool Novice
15 jaar lid
Lid geworden
7 jan 2005
Berichten
70
Waardering
0
In hoeverre blokkeert 200mg deca per week je eigen hormoonhuishouding?
Er van uitgegaan dat sommige mensen last krijgen van een decadick en sommige mensen hier geen last van hebben bij deca only op 200 mg /week. Kun je dan ook zeggen dat bij de eerste groep de eigen testeronaanmaak sterker word onderdrukt dan bij de tweede groep, of is dit niet waar?
 
Deca legt het hele zaakje plat, letterlijk en figuurlijk. Haal je geen illusies in je hoofd dat ook maar een kleine hoeveelheid minder effect heeft. Als je een vrouwtje of ander neukgerij hebt zou ik er maar gewoon een shot testo bijzetten wil je nog een beetje kunnen presteren tijden de intieme uurtjes. Wel kan het zijn dat de een meer gevoelig is voor de bijeffecten dan de ander, maar onder de 400mg p/w zal dat in jou geval wel wat meevallen.
 
Toch heb ik posts gelezen van jongens die hier geen last van hebben, ik bedoel als je geen probleem met je libido hebt, dan kan je eigen testeronaanmaak toch ook niet helemaal plat liggen?
 
Ik denk dat de neven-effecten zoals in dit geval de deca-dick per persoon verschillen aangezien dit ook geld voor de andere bijwerkingen.
De 1 heeft er meer last van als de ander:)
 
jongen geloof me ik ben een neukbeest en ik zette men deca samen met test en ik werd een bompa van 85j , nu 3 maand na de nakuur ben ik nog niet op en top terug in orde, ik gebruik nooit meer deca!
ik heb mooie massa aangezet, deca is een goed middel om bij te komen in zowel kracht als massa, vriend van me zetten deca only aan 400mg en merkte nergens iets van, hij werd zelfs geiler. ik zou zeggen test het uit , maaaaaaaaaaar BEWARE!
 
als je hormonen aan je systeem toevoegd , dan ligt je eigen productie plat , zelfs bij 200 mg nandrolon per week , als je bang bent dat je eigen productie in gevaar komt dan kan je beter niet kuren .
 
Beast N°1 zei:
jongen geloof me ik ben een neukbeest en ik zette men deca samen met test en ik werd een bompa van 85j , nu 3 maand na de nakuur ben ik nog niet op en top terug in orde, ik gebruik nooit meer deca!
QUOTE]

dan heb je volgens mij met de verkeerde producten gewerkt in je nakuur ...
Deca is veilig en betrouwbaar ( als je de echte hebt natuurlijk) en is een van de beste bouwers onder de AAS , maar het enige nadeel is dat het lang na de kuur nog terug te vinden is in je bloed. Een goede nakuur is wel nodig om je ballen terug op formaat te krijgen.
 
Ik lees het ook vaak,ben nu met 400 mg deca p/w bezig samen met 30 mg dianabol,mijn libido is hoger als normaal.toch waar dus dat het voor ieder verschillend is!maar probeer het gewoon zelf,mocht je wat merken dan kan je altijd nog proviron of test erbij doen.
 
peuters zei:
maar het enige nadeel is dat het lang na de kuur nog terug te vinden is in je bloed. Een goede nakuur is wel nodig om je ballen terug op formaat te krijgen.

het is niet alleen lang terug te vinden in je bloed het onderdrukt je axis ook nog eens als geen ander.

ik heb in december 8 weken gekuurd met oa 200 mg deca en in april had ik nog problemen met mijn libido

heb is idd een hele mooie massabouwer maar hou hier wel rekening mee.
 
dice zei:
Deca legt het hele zaakje plat, letterlijk en figuurlijk. Haal je geen illusies in je hoofd dat ook maar een kleine hoeveelheid minder effect heeft. Als je een vrouwtje of ander neukgerij hebt zou ik er maar gewoon een shot testo bijzetten wil je nog een beetje kunnen presteren tijden de intieme uurtjes.

dikke bullshit,ik gebruik in mijn kuren altijd deca en vroeger zelfs deca only
en ik word er even geil van als test,ook ken ik niemand in mijn omgeving die hier last van krijgt
 
toch merk ik ook in mijn omgeving wisselende reacties op het libido hoor, de 1 voelt zich net als bij test de ander heeft libido problemen.

hetzelfde geld eigenlijk bij tren. de 1 zegt het is dodelijk voor je libido de ander zegt ik ben even geil als met test.

conclusie bij het gebruik van nor-androgenen kan je problemen met je libido krijgen, echter heel veel mensen voelen zich net zo geil als bij het gebruik van test. geen pijl op te trekken dus
 
maar is er bij deze mensen dan ook een verschil in het blokkeren van de eigen hormoonproductie?
 
wiksycola zei:
maar is er bij deze mensen dan ook een verschil in het blokkeren van de eigen hormoonproductie?

nope , zoals ik al zei , als je aan je lichaam extra hormonen toevoegd , stopt het lichaam met de productie van je eigen hormonen.Dat is nu eenmaal zo en dat is zo bij iedereen
 
Laatst bewerkt:
tjah ieder denkt er het zijne over, maar van de 5 mensen in men omgeving die ik ken die gekuurd hebben en al meerdere malen met verschillende middelen zijn er drie die ALLEEN bij deca probs krijgen met hun libido. deca dick bestaat niet voor niets. ik zeg het je, ik ben normaal echt niet normaal, men meisje zegt dat ik hulp nodig heb, de maanden na men kuur was ik echt futloos in bed, geen harde paal meer, niet meer zoveel zin, moeilijkheden en dergelijke. ik wijt het aan de deca, maar dat is maar mijn mening!
 
Mijn kameraad had verleden jaar 8 weken 200 mg deca en 6 weken 50mg wintroltabs elke dag.
Niets van gewaar geworden .
Zowel het nken als de afkick vielen wel mee vertelde zijn vriendin me.
 
Misschien dat de meeste problemen komen boven de 200mg? Als deze problemen echt zo erg zijn zou je hier ook last van hebben als je deca stacked met test bijv. (ik heb het over recoveryproblemen)?
 
Back
Naar boven