Fitness Seller

Deca vs. Boldenon (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

SebastiaanG

Competitive Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
26 apr 2006
Berichten
2.132
Waardering
13
Ik zit mezelf lekker in te lezen op de DBB-Doping Wiki, maar ik heb nu toch iets gevonden waar ik jullie mening eens over zou willen weten. Stel, je hebt als kuurdoel massa, je vind het niet erg om wat vet erbij te pakken, en tijdens je kuur last van waterretentie te hebben. Je hebt al enige ervaring met kuren, dus je bent eraan toe om een wat zwaardere kuur te nemen.

Deca icm Dianabol en Testosteron Enanthaat geeft goeie gains, nadeel van Deca is dat je na je kuur snel weer massa verliest omdat je eigen productie echt helemaal stil ligt doordat het een redelijk zware anabool is. Voordelen zijn dat je er gerust Dianabol bij kunt pakken, omdat je toch al water vast houd en goeie krachtgains hebt. Daarnaast kun je zwaar blijven trainen zonder pijn omdat Deca ook bekent is door het soepel houden van de gewrichten ( ook door waterretentie natuurlijk ).

Natuurlijk is er ook wel wat te zeggen voor Boldenon, goeie vetvrije gains, vergrote eetlust en je behoud je massa goed na je kuur. Nadeel is dat als je er bijv. Dianabol bij gebruikt je als nog vocht gaat vasthouden en je er bloated uitziet. Over Boldenon lees je ook minder side's wat het dan toch wel weer aantrekkelijker maakt.

Waar je bij beide niet aan ontkomt ( denk ik ) is dat je HCG moet gebruiken om je testikels op grootte te houden, nu was mijn mening dat als je dan toch HCG moet gebruiken, je net zo goed voor Deca kan gaan omdat je dan ook kwa kracht flink gaint. Het enigste wat mij zorgen baart is dat ik over Deca al veel heb gelezen wat betreft de depressieve tijd die je daarna hebt... Als je HCG gebruikt ( en zo dus je eigen test op peil houd ) zou dat dan minder zijn? En natuurlijk ben ik ook benieuwd wat voor een kuur jullie zouden voorstellen met Deca of Boldenon.

Lekker discussie-topic!
 
Ik vind de discussie heel simpel,

Met deca, winny en testo wordt je een vies vochtbeest en is definitie ver te zoeken. De massa die je wint verdwijnt als je daarna geen kuur meer doet. Het betekent dus dat je voorlopig vast zit aan kuren. Als je dan van plan bent op je 50ste te stoppen ben je zo ver buiten je natuurlijke grenzen gegroeid dat je er nogal verlept uit gaat zien.

Met boldenone kom je mischien minder massa aan, maar je komt wel alleen vet vrije massa aan. De massa die je aankomt raak je veel minder snel kwijt en je zult ook niet buiten je natuurlijke grenzen groeien, wat betekent dat je op je oude dag er nog normaal uitziet en dat je niet een leven vast zit aan kuren.
 
Ik vind de discussie heel simpel,

Met deca, winny en testo wordt je een vies vochtbeest en is definitie ver te zoeken. De massa die je wint verdwijnt als je daarna geen kuur meer doet. Het betekent dus dat je voorlopig vast zit aan kuren. Als je dan van plan bent op je 50ste te stoppen ben je zo ver buiten je natuurlijke grenzen gegroeid dat je er nogal verlept uit gaat zien.

Met boldenone kom je mischien minder massa aan, maar je komt wel alleen vet vrije massa aan. De massa die je aankomt raak je veel minder snel kwijt en je zult ook niet buiten je natuurlijke grenzen groeien, wat betekent dat je op je oude dag er nog normaal uitziet en dat je niet een leven vast zit aan kuren.

Hoe kom je aan die wijsheid?????
 
Op papier deca < bold, ik heb zelf al ergens gelezen dat boldenone een nog beter werking op je pezen geeft dan deca.
Ikzelf zou opteren voor de bold maar dan 600mg-1000mg terwijl de deca al goede resultaten geeft bij 400mg.
 
Met bold kan je ook ver boven je natuurlijk potentieel groeien, daarvoor gebruiken we anabolen.
Niet om vlug de armen wat op te pompen als het zomer is.
 
Ik vind de discussie heel simpel,

Met deca, winny en testo wordt je een vies vochtbeest en is definitie ver te zoeken. De massa die je wint verdwijnt als je daarna geen kuur meer doet. Het betekent dus dat je voorlopig vast zit aan kuren. Als je dan van plan bent op je 50ste te stoppen ben je zo ver buiten je natuurlijke grenzen gegroeid dat je er nogal verlept uit gaat zien.

Met boldenone kom je mischien minder massa aan, maar je komt wel alleen vet vrije massa aan. De massa die je aankomt raak je veel minder snel kwijt en je zult ook niet buiten je natuurlijke grenzen groeien, wat betekent dat je op je oude dag er nog normaal uitziet en dat je niet een leven vast zit aan kuren.

wat een bullshit zeg..."de massa die je wint verdwijnt..." dit hangt niet van het middel af, maar van de nazorg. En alsof je met bold niet buiten je natuurlijke grens kunt groeien?:S
Als ik je pic zo zie heb je met beide geen ervaring, dus begrijp de inbreng ook niet zo..

mja, verder...deca's massa is wat bruter, de werking van bold wat schoner. Pic your choice...ik ben een sucker voor deca, groei r heerlijk op en heb weinig last van een dip na de tijd, met enkel hcg tijdens de kuur, dus zonder nolva/clomid.
 
Vintage je bent nog geen 21 dus eigenlijk mag je hier geen advies geven volgens de regels.
 
Geen probleem ;)
 
Boldenone

Ik ben echt een boldenone addicted het werkt altijd super bij mij,
ik zou zeker boldenone kiezen alleen hoog doseren en langer kuren.
Je merkt er pas wat van na 3 a 4 weken maar geeft je gewoon wat langer spier uithoudingsvermogen (rode Bloedcellen), honger gevoel en lekkere schone massa en geen deca dick verschijnselen.

BOLDENONE IS DE BOM. :p
 
Ik ben echt een boldenone addicted het werkt altijd super bij mij,
ik zou zeker boldenone kiezen alleen hoog doseren en langer kuren.
Je merkt er pas wat van na 3 a 4 weken maar geeft je gewoon wat langer spier uithoudingsvermogen (rode Bloedcellen), honger gevoel en lekkere schone massa en geen deca dick verschijnselen.

BOLDENONE IS DE BOM. :p

Gebruik je UG of veterinair?

Ik krijg de bold kriebels van dit te lezen, maar ik heb al veel negatieve verhalen ervan gehoord. Je weet het maar door te proberen zou ik zeggen :)
 
eigenlijk altijd ug gebruikt, je moet wel echt minimaal 750 gebruiken pw en in ieder geval 14 weken.

ik ben er altijd zeer te spreken over geweest.
 
wat een bullshit zeg..."de massa die je wint verdwijnt..." dit hangt niet van het middel af, maar van de nazorg. En alsof je met bold niet buiten je natuurlijke grens kunt groeien?:S
Als ik je pic zo zie heb je met beide geen ervaring, dus begrijp de inbreng ook niet zo..

mja, verder...deca's massa is wat bruter, de werking van bold wat schoner. Pic your choice...ik ben een sucker voor deca, groei r heerlijk op en heb weinig last van een dip na de tijd, met enkel hcg tijdens de kuur, dus zonder nolva/clomid.

En met wat stack je het dan?

Ik ben echt een boldenone addicted het werkt altijd super bij mij,
ik zou zeker boldenone kiezen alleen hoog doseren en langer kuren.
Je merkt er pas wat van na 3 a 4 weken maar geeft je gewoon wat langer spier uithoudingsvermogen (rode Bloedcellen), honger gevoel en lekkere schone massa en geen deca dick verschijnselen.

BOLDENONE IS DE BOM. :p

Zelfde vraag voor jou, met wat stack je het dan?
 
zowiezo test, 4 weekjes tren ace erachter maakt t helemaal af.
 
Eigenlijk altijd met test enan 500mg met 750 bold.
Ik vind dit altijd een goede combo.
 
Zou persoonlijk (!) voor Bold gaan. Van Test-Deca ga je echt teveel vocht vasthouden als je hoog in koolhydraten zit en je voeding niet enorm schoon is. Daardoor krijg je weer allerlei andere vervelende bijwerkingen zoals bv een hoge bloeddruk. Ik kon nog nauwelijks mn schoenen strikken of een trap oplopen zonder buiten adem te raken en een knalrode kop te krijgen. Ook hakt deca erg in op je libido...als je er gevoelig voor bent en je een vriendin hebt, hou je hart maar vast.

Voor mij genoeg reden om de Deca te laten staan. Bold heb ik nog nooit gebruikt, ws in de winter voor de eerste keer proberen.
 
Ik vind de discussie heel simpel,

Met deca, winny en testo wordt je een vies vochtbeest en is definitie ver te zoeken. De massa die je wint verdwijnt als je daarna geen kuur meer doet. Het betekent dus dat je voorlopig vast zit aan kuren. Als je dan van plan bent op je 50ste te stoppen ben je zo ver buiten je natuurlijke grenzen gegroeid dat je er nogal verlept uit gaat zien.Met boldenone kom je mischien minder massa aan, maar je komt wel alleen vet vrije massa aan. De massa die je aankomt raak je veel minder snel kwijt en je zult ook niet buiten je natuurlijke grenzen groeien, wat betekent dat je op je oude dag er nog normaal uitziet en dat je niet een leven vast zit aan kuren.

BULLSHIT ALARM WENT OFF
Waarom reageer je eigenlijk?

DECA/TEST/DIANA is een monsterstack voor een redelijk beginnende kuurder. Moet je niet mee kloten........Vocht en zo what..dat raak je weer kwijt na de kuur het is lekker voor je gewrichten maar je moet wel uitkijken dat je niet te snel te zwaar gaat. Ik heb er zelf 12 kg meegepakt door goed op mijn voeding te letten. Heb nauwelijk last van bijwerkingen gehad.
Je moet het gewoon proberen DECA--> YOU LOVE IT OR YOU HATE IT bro
Die 12 kg is inmiddels solid as a rock. Ben nu zelfs door het vochtverlies droger en harder geworden na de kuur mede dankzij hard doortrainen. Goede voeding is gewoon belangrijk loads of EIWITTEN. Boldone heb ik (nog) geen ervaring mee maar zou persoonlijk kiezen voor DECA puur uit mijn ervaring en het grote succes.

Succes met je beslissing man.
 
Laatst bewerkt:
Ik vind de discussie heel simpel,

Met deca, winny en testo wordt je een vies vochtbeest en is definitie ver te zoeken. De massa die je wint verdwijnt als je daarna geen kuur meer doet. Het betekent dus dat je voorlopig vast zit aan kuren. Als je dan van plan bent op je 50ste te stoppen ben je zo ver buiten je natuurlijke grenzen gegroeid dat je er nogal verlept uit gaat zien.

Met boldenone kom je mischien minder massa aan, maar je komt wel alleen vet vrije massa aan. De massa die je aankomt raak je veel minder snel kwijt en je zult ook niet buiten je natuurlijke grenzen groeien, wat betekent dat je op je oude dag er nog normaal uitziet en dat je niet een leven vast zit aan kuren.

Wat een onzin !
 
Zou persoonlijk (!) voor Bold gaan. Van Test-Deca ga je echt teveel vocht vasthouden als je hoog in koolhydraten zit en je voeding niet enorm schoon is. Daardoor krijg je weer allerlei andere vervelende bijwerkingen zoals bv een hoge bloeddruk. Ik kon nog nauwelijks mn schoenen strikken of een trap oplopen zonder buiten adem te raken en een knalrode kop te krijgen. Ook hakt deca erg in op je libido...als je er gevoelig voor bent en je een vriendin hebt, hou je hart maar vast.

Voor mij genoeg reden om de Deca te laten staan. Bold heb ik nog nooit gebruikt, ws in de winter voor de eerste keer proberen.

Voor dat onwijs veel vocht ben ik wel bang ja, carbs moeten altijd echt hoog bij mij anders loop ik echt helemaal leeg kwa energie... Dat van die traplopen, dat moet ik gewoon ook echt niet hebben aangezien ik daar veel te actief voor ben, dat zou echt een drama worden. Ik heb over het algemeen niet heel snel last van vochtretentie, maar met zo'n kuur zou dat natuurlijk heel anders kunnen zijn... Libido is me ook wel een beetje heilig, daar kloot ik echt niet mee! Ik merk wel dat het heel erg 50/50 is, sommige zouden voor Bold kiezen, andere voor Deca...
 
Back
Naar boven