XXL Nutrition

Deca + winstrol depot (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

DMX

Cool Novice
15 jaar lid
Lid geworden
28 feb 2005
Berichten
34
Waardering
0
Hoi, ben terug na lange tijd weggeweest (en getrained te hebben lol). Ik weeg nu 91 kilo en heb 14% BF dus ben toch wat bijgekomen.
De kuur is al maandje of 2 geleden en zou nu weer wat willen nemen (wil +- 98 kilo gaan wegen).

Maatje van me raadde aan deca 200 (4x50) en winstrol (2vials) per week gedurende een maand.
Uiteraard letten we nog steeds op de voeding.
Hij vermoed dat de 95kilo rond augustus haalbaar moet zijn.

Jullie mening,?

Stats nog eens

1m91
91kg BF 14%
 
DMX zei:
Hoi, ben terug na lange tijd weggeweest (en getrained te hebben lol). Ik weeg nu 91 kilo en heb 14% BF dus ben toch wat bijgekomen.
De kuur is al maandje of 2 geleden en zou nu weer wat willen nemen (wil +- 98 kilo gaan wegen).

Maatje van me raadde aan deca 200 (4x50) en winstrol (2vials) per week gedurende een maand.
Uiteraard letten we nog steeds op de voeding.
Hij vermoed dat de 95kilo rond augustus haalbaar moet zijn.

Jullie mening,?

Stats nog eens

1m91
91kg BF 14%

Je maat moet beter zijn huiswerk doen en jij kunt beter niet naar hem luisteren. deca 50mg/ml is sowieso niet een aanrader en een periode van 4 wkn is gewoon veel te kort. ik geloof niet dat je je streef van 98kg zult halen met dit gear voorstel.

Lees ff wat info en doe ons een eigen voorstel.

Succes!
 
Lees ff wat info en doe ons een eigen voorstel.

kijk, ik vind je mening echt goed en eventueel gegrond, maar aangezien dat ik raad vraag hier (heb ik met mijn vorige kuur ook gedaan) kan je misschien zelf ff een voorstel doen?
thx bij voorbaat
 
Deca zet je met Testo,heel belangrijk imo.

Ik zou je met dat gewicht op 500mg test zetten met 200/400mg deca.

Op het einde van je kuur nog een week of 5/6 winnie tot aan nakuur en je bent het mannetje. :D
 
Ik ga mee met Testo. Gezien je stat's en wetende dat je een kuurverleden hebt vind ik dat je

wk 1-8 500mg test
wk 1-8 400mg deca

kunt nemen. Je zou eventueel de kuur doortrekken naar 10wkn maar aangezien ik je kuurverleden niet ken hou ik het voorstel maar op 8wkn. dat is al voldoende.

Hiernaast moet je natuurlijk een degelijke nakuur niet vergeten.
bestaande uit, hcg in de laatste weken van je kuur. en in de nakuur nolva/clomid.
 
Wat je voorstelt is dit:

Week 1-4: 200mg Deca /w
Week 1-4: 50mg Winny /e3d


1) Deca begint pas merkbaar te werkbaar te worden in de week dat jij stopt
2) 100mg Winny in 1 week is te weinig
3) Lees je eens in in de materie kerel, de basiskennis ontbreekt totaal bij jou.


AAS beginner info
[Link niet meer beschikbaar]

AAS FAQ (Frequently Asked Questions)
http://www.dutchbodybuilding.com/forum/showthread.php?t=1617

AAS algemene info
[Link niet meer beschikbaar]

AAS steroid profiles
http://www.bodybuilding.com/fun/catsteroids.htm
http://www.anabolicreview.com/drugprof.php

AAS side effects
http://www.steroid.com/side.php

Heavy AAS stuff. Diepgaande info over de werking.
http://www.dutchbodybuilding.com/forum/showthread.php?t=23171

Nakuur info
http://www.dutchbodybuilding.com/forum/showthread.php?t=24385
[Link niet meer beschikbaar]
[Link niet meer beschikbaar]
 
maat van me heeft pas een kuur gedaan met deca en winny. kuur was

week 1-3: 40mg winny tabs/dag
week 1-8: Deca 400mg
week 8-11: 50mg winny inject om de dag

dit was zen eerste kuur, vanaf derde week 50mg proviron toegevoegd, hielp niet, toen naar de 75mg en het vocht bleef aanhouden, in week acht was i 16kg bijgekomen, toen de winny injects erbij kwamen is er nog 3kg vocht weggetrokken.
hoeveel hij overhoud na de kuur weet ik niet, zit nu pas in zen 1e week na de kuur
 
mijn ervaring met deca en stromba is ook wel goed,400 mg deca p/w,en 150 mg stromba.evt proviron erbij.kwam die keer 12 kg aan,8 over.
 
@ croupier,

heb het er met mijn maatje over gehad en hij zei hetzelfde... ik had te weinig opgegeven, mijn fout.

Kerel heeft het zelf ook zo gebruikt en het is toch geen smal mannetje hehe.

Iig, ik ga het eens proberen, de proviron ligt al klaar, de deca ligt klaar bij de apotheek en de winstrol heb ik ook al dussss.......

thx voor de verschillende meningen
 
Croupier zei:
mijn ervaring met deca en stromba is ook wel goed,400 mg deca p/w,en 150 mg stromba.evt proviron erbij.kwam die keer 12 kg aan,8 over.

Zeer goed resultaat hoor Croupier alleen iets zegt me tog dat een combi van deca en winstrol nie helemaal zuiver is.
:rolleyes:

DMX vertel eens precies waarom je voor deze combi gaat.
Waarom neem je winny en waarom neem je deca?

Sorry hoor mensen maar ik vind dat er veel te veel mensen gaan kuren zonder dat ze weten waar ze mee bezig zijn.

Dit is gewoon FOUT.

Niet om jou af te zeiken hoor DMX maar als je niet precies weet om welke redenen je een bepaald middel neemt dan ben je niet aan kuren toe.

Althans dat is mijn mening:)
 
Laatst bewerkt:
Ik heb er net 8 weken deca( 200 mg/ml) 250 mg/week opzitten en vanaf de 5de week is er win bijgekomen en dit gedurende 6 weken. hou helemaal niks vocht vast. dit heb ik wel als ik test gebruik,zelfs bij test prop verzwaar ik op één week tijd gemakkelijk 4-5 kilo en dat is vocht welteverstaan en ook last van gyno. Vandaar mijn keuze van men kuur. Ben momenteel een 3-4 kg aangekomen en men vet percentage is wat omlaag gegaan(2x per dag cardio)ben tot nu toe tevreden alleen niet van de win van gs. daar heb je een breinaald voor nodig om die te kunnen zetten.
 
hoi
je leest hier veel over kuuren

wat ik heb gedaan is 12 week
maandag 1 testo 250 mg en 1 ml bodol
samen 2 ml woensdag en testo 1ml vrijdag en bodol samen 2 ml in spuit en oyxy per dag en week 6 en 7 2 per dag

maandag test en bodol =2ml en 1 oxy
testo 1ml woensdag oxy
vrijdag testo en bodol samen 2 ml 1 oxy

en je goeird als kool en je wordt vol en hard

groet harrie jan
 
harriejan zei:
hoi
je leest hier veel over kuuren

wat ik heb gedaan is 12 week
maandag 1 testo 250 mg en 1 ml bodol
samen 2 ml woensdag en testo 1ml vrijdag en bodol samen 2 ml in spuit en oyxy per dag en week 6 en 7 2 per dag

maandag test en bodol =2ml en 1 oxy
testo 1ml woensdag oxy
vrijdag testo en bodol samen 2 ml 1 oxy

en je goeird als kool en je wordt vol en hard

groet harrie jan
???
 
@ fitnessboy,

je mening mag je altijd spuien hehe en omdat je idd niet afzeikt maar gewoon voor de raap bent krijg je van mij Karma punten.

Winny voor krachtgain
Deca voor spieropbouw

Waarom ik voor deze combi ga? wel, omdat mijn laatste kuur testo bevatte (500mg/week) in combinatie met Drive en Deca
Van testo kreeg ik agressieaanvallen en begon wel beetje te door te slaan dus daarom wil ik absoluut geen testo meer.

Waarom wil ik nog kuren, wel, omdat ik 191 meet en 91 kg weeg, ik zou graag naar 98 a 100 kilo komen omdat ik in mijn ogen dan er net iets beter (lees voller) zou moeten uitzien.
 
DMX zei:
@ fitnessboy,

je mening mag je altijd spuien hehe en omdat je idd niet afzeikt maar gewoon voor de raap bent krijg je van mij Karma punten.

Winny voor krachtgain
Deca voor spieropbouw

Waarom ik voor deze combi ga? wel, omdat mijn laatste kuur testo bevatte (500mg/week) in combinatie met Drive en Deca
Van testo kreeg ik agressieaanvallen en begon wel beetje te door te slaan dus daarom wil ik absoluut geen testo meer.

Waarom wil ik nog kuren, wel, omdat ik 191 meet en 91 kg weeg, ik zou graag naar 98 a 100 kilo komen omdat ik in mijn ogen dan er net iets beter (lees voller) zou moeten uitzien.


imo is testo de basis van alle kuren.

Kan je die 8 kilo er niet gewoon bij eten? moet wel in 1 jaartje haalbaar zijn. mits het dieet goed is. :)


.
 
DMX zei:
@ fitnessboy,

je mening mag je altijd spuien hehe en omdat je idd niet afzeikt maar gewoon voor de raap bent krijg je van mij Karma punten.

Winny voor krachtgain
Deca voor spieropbouw

Waarom ik voor deze combi ga? wel, omdat mijn laatste kuur testo bevatte (500mg/week) in combinatie met Drive en Deca
Van testo kreeg ik agressieaanvallen en begon wel beetje te door te slaan dus daarom wil ik absoluut geen testo meer.

Waarom wil ik nog kuren, wel, omdat ik 191 meet en 91 kg weeg, ik zou graag naar 98 a 100 kilo komen omdat ik in mijn ogen dan er net iets beter (lees voller) zou moeten uitzien.


Lieve schat dan moet je me geen negatieve karma gaan geven bro :cool:

Maar vooruit ik vergeef je;)
 
bur zei:
imo is testo de basis van alle kuren.

Kan je die 8 kilo er niet gewoon bij eten? moet wel in 1 jaartje haalbaar zijn. mits het dieet goed is. :)


.

Misschien heeft ie slechte genen en zit al lange tijd aan z'n max.
Dan eet je 8kg er dus niet zomaar bij per jaar,dat lukt je misschien de eerste 1a2 jaar dat je traint.

Zou mooi zijn als dat kon, dan zouden de profs er ook zoals jij zegt "effe" 8 kilo per jaar bijvreten.
Wish it was true!!
 
Geef je Karma geef je maar aan Fitnessboy want ik ben degene die je hier gaat afzeiken. :D

Ik denk inderdaad dat je een beetje doorslaat maar niet door de testo.

Dat je in een kuur Drive, Testo en Deca aggressieaanvallen krijgt en vervolgens toeschrijft aan Testo is onzin en niet erg plausibel.
Zal eerder door de oestrogene werking komem van de spullen die nam.


Eerst maar eens het huiswerk van Mr J. doen kerel!


DMX zei:
@ fitnessboy,

je mening mag je altijd spuien hehe en omdat je idd niet afzeikt maar gewoon voor de raap bent krijg je van mij Karma punten.

Winny voor krachtgain
Deca voor spieropbouw

Waarom ik voor deze combi ga? wel, omdat mijn laatste kuur testo bevatte (500mg/week) in combinatie met Drive en Deca
Van testo kreeg ik agressieaanvallen en begon wel beetje te door te slaan dus daarom wil ik absoluut geen testo meer.

Waarom wil ik nog kuren, wel, omdat ik 191 meet en 91 kg weeg, ik zou graag naar 98 a 100 kilo komen omdat ik in mijn ogen dan er net iets beter (lees voller) zou moeten uitzien.
 
Laatst bewerkt:
Elmo zei:
Geef je Karma geef je maar aan Fitnessboy want ik ben degene die je hier gaat afzeiken. :D

Ik denk inderdaad dat je een beetje doorslaat maar niet door de testo.

Dat je in een kuur Drive, Testo en Deca aggressieaanvallen krijgt en vervolgens toeschrijft aan Testo is onzin en niet erg plausibel.
Zal eerder door de oestrogene werking komem van de spullen die nam.


Eerst maar eens het huiswerk van Mr J. doen kerel!

Van jou zijn we het gewend ;) :D
 
Back
Naar boven