AndroidHealthClinic

deca + winstrol nakuur?

Bezoekers in dit topic

twizzle2711

Advanced Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
12 aug 2005
Berichten
1.376
Waardering
11
Stel iemand doet deze 1e kuur :
8 weken deca , 8 weken winstrol
200 MG deca /EW

Hoeveel winstrol moet ie dan bij pakken ( om de andere dag..) (of is er een beter combinatie met deca voor een 1ste kuurtje ??)

en hoe ziet de nakuur eruit ??

Vd week hoorde ik iemand zeggen dat je deze kuur niet hoeft na te kuren :eek: klopt dat???

Thnx voor de info mannen:cool:

groeten
 
-winny mag je op 50mg eod houden (mits het inject is).

-Een betere combi imo zou zijn test/deca voor 10wkn op 250mg/200mg. nakuur zou met nolvadex volstaan (voor uitgebreider info over nakuur, zie AASinfo&schema's)

-Nakuren is altijd nodig!
 
Oke suat thnx:cool:
 
komt dennis weer aan:
DENK ZELF EENS NA!!!!!!!!!!!!!!!
 
@suat: respect voor je jongen dat je altijd vriendelijk blijft
 
dennis999 zei:
komt dennis weer aan:
DENK ZELF EENS NA!!!!!!!!!!!!!!!

:eek: ??? of je reageert gewoon niet als je je toch al zo irriteerd aan een normale vraag
 
dennis999 zei:
@suat: respect voor je jongen dat je altijd vriendelijk blijft

In het verleden gemaakte vriendelijke reply's bieden geen zekerheid in de toekomst. Zit nu nl aan de tren :D
 
twizzle2711 zei:
:eek: ??? of je reageert gewoon niet als je je toch al zo irriteerd aan een normale vraag

jongen ga jij nou maar lekker buiten spelen en blijf maar verstandig van de as af. later zul je me dankbaar zijn;)
als je dit al een "normale vraag" noemt......wat is dan een domme vraag?
 
Suat zei:
In het verleden gemaakte vriendelijke reply's bieden geen zekerheid in de toekomst. Zit nu nl aan de tren :D
dan komt ie los :D
 
dennis999 zei:
jongen ga jij nou maar lekker buiten spelen en blijf maar verstandig van de as af. later zul je me dankbaar zijn;)
als je dit al een "normale vraag" noemt......wat is dan een domme vraag?


Waar heb je mij horen zeggen dat ik die vraag voor me eigen stel dan ??? Shittt
 
Laatst bewerkt:
Voor een ander of voor je zelf maakt nix uit ,de vraag blijft dom .Maar maakt toch helemaal nix uit suat heeft je klaar en duidelijk geantwoord .

Lees wel meer goede antwoorden van suat altijd beleefd en helpt jonge mensen met een goed antwoord op weg naar een iets veiliger gebruik .

Karma jonge ... :)
 
Anabolica kunnen we langzaam beter gaan veranderen naar cosmetica.

Bodybuilding gaat langzaam naar de tering.
 
Zwier zei:
Anabolica kunnen we langzaam beter gaan veranderen naar cosmetica.
Bodybuilding gaat langzaam naar de tering.


dat vind ik ook weer erg kort door de bocht.

dit soort gebruikers heb je al vanaf het begin dus verandert niet, alleen komen ze meer naar boven door de vele fora overal.

stuur ze gewoon door naar de stickie's en verder zoeken ze het maar uit.
 
Zwier zei:
Anabolica kunnen we langzaam beter gaan veranderen naar cosmetica.

Bodybuilding gaat langzaam naar de tering.

Voordeel is dat de topicstarter tenminste nog vraagt wat het beste is, zijn er genoeg die zomaar wat aanklooien en niks vragen. Keuze om te kuren is persoonlijk, als de keuze eenmaal gemaakt moet je van goede huize komen omdat iemand uit zijn hoofd te praten. Als je dat al wil, werkt meestal toch averechts.
 
Het valt me niet alleen op in de fora maar ook bij ons in de winkel. Vroeger kreeg ik sporadisch jongens die totaal niet klaar waren te kuren en het toch gingen doen. Laatste tijd neemt dat steeds heftigere vormen aan. Het geduld word steeds korter en het gebruik steeds sneller en zwaarder. Anabolen worden steeds meer een cosmetisch middel om beter over het strand te kunnen enz enz. Kan me niet vertellen dat al deze jongens 5 jaar fatsoenlijke training en voeding onder hun kont hebben en dan nog niet tevreden zijn met het resultaat. Het is gewoon het geduld of de disipline die niet voldoende is.

Ik heb totaal niets tegen kuren voor mensen die weten wat ze doen, na enkele jaren naturel trainen nog niet tevreden zijn met hoe groot ze zijn en/of competief willen zijn.

Geduld en disipline is echter ver te zoeken, maar dat is de hele maatschappij die aan het veranderen is. Denk maar aan de plastische chirugie die steeds meer toeneemt. Veel mensen zien de link niet maar als de samenleving steeds vaker na de arts ga om de rimpels weg te halen neus recht te zetten dan is het naief om te denken dat mensen niet sneller na a.s pakken om het lichaam van hun "dromen" te krijgen.

Kan er weinig aan veranderen maar een keer in de zoveel tijd sta ik versteld hoe het gebruik de afgelopen jaren in opmars is. Bodybuilding word er echt niet beter op en de toch al slechte naam word alleen maar meer en steeds vaker bevestigd.

Over de toename in gebruik nog meer niet te spreken. Paar jaar geleden weleens gelezen wat men adviseerde als eerste kuur? Word nu om gelachen. STH, Insuline enz enz niemand kijkt er meer gek van op. Vroeger was insuline middel voor de prof s of top amateurs. Jongens die er om vroeger die niet op het podium stonden werden half uitgelachen. Tegenwoordig staan op c wedstrijden mensen die niet raar opkijken van insuline.

Nou kan ik hier geen bal aan veranderen en mensen moeten doen wat ze zelf willen. Echter dat de steroide in de sport steeds heftigere vormen aannemen is imo overal zichtbaar.
 
Sorry kerel, maar aangezien je 19 bent dien je van de AAS af te blijven.

Lees je in de tussentijd eens in in de materie zodat je later tenminste een beetje een idee hebt waarmee je bezig bent. :)

AAS beginner info
[Link niet meer beschikbaar]

AAS FAQ (Frequently Asked Questions)
http://www.dutchbodybuilding.com/forum/showthread.php?t=1617

AAS algemene info
[Link niet meer beschikbaar]

AAS steroid profiles
http://www.bodybuilding.com/fun/catsteroids.htm
http://www.steroid.com/drugprof.php

AAS side effects
http://www.steroid.com/side.php

Heavy AAS stuff. Diepgaande info over de werking.
http://www.dutchbodybuilding.com/forum/showthread.php?t=23171

Nakuur info
http://www.dutchbodybuilding.com/forum/showthread.php?t=24385
[Link niet meer beschikbaar]
[Link niet meer beschikbaar]
 
EricR zei:
Voordeel is dat de topicstarter tenminste nog vraagt wat het beste is, zijn er genoeg die zomaar wat aanklooien en niks vragen. Keuze om te kuren is persoonlijk, als de keuze eenmaal gemaakt moet je van goede huize komen omdat iemand uit zijn hoofd te praten. Als je dat al wil, werkt meestal toch averechts.

Helemaal gelijk, idd mijn reactie was idd beetje "simpel"

Waarschijnlijk heeft hij schijt aan wat mensen zeggen en als hij het doet dan beter zo goed mogelijk. Zelfde met mensen die drugs gebruiken gezond is het niet maar als je het doet doe het dan zo veilig en goed mogelijk.

Als die jongen wilt kuren op zijn 19 omdat hij niet de tijd en moeite wilt nemen om naturel zijn doel te halen prima. Tis zijn leven en zijn keuze. Vind het alleen zonde om te zien en kan me er daardoor soms om "opnaaien" 9 van de 10 jongens die ik spreek die kuren. Kuren om de looks van een beachboy, wat naturel prima haalbaar is. Ze vinden jongens op een c wedstijd te groot en "lelijk" gespierd.
 
Back
Naar boven