MuscleMeat

deca

Bezoekers in topic

Status
Niet open voor verdere reacties.

keeneye

Novice
Lid geworden
5 feb 2011
Lengte
1m92
Massa
85kg
  • Topic Starter Topic Starter
oke @ pleister bedankt
dan gewoon eens eventjes afwachten maarja hij slikt ook medecijnen ritalin misschien dat het daar aan kan liggen en heb me echt suf gezocht op google en kan er niks over vinden dat hij dit naar gevoel heeft dus dan is deca mischien geen goede kuur voor hem.

Pleister

Monstrous Giant
+10 jaar member
Lid geworden
9 okt 2008
Lengte
1m76
oke @ pleister bedankt
dan gewoon eens eventjes afwachten maarja hij slikt ook medecijnen ritalin misschien dat het daar aan kan liggen en heb me echt suf gezocht op google en kan er niks over vinden dat hij dit naar gevoel heeft dus dan is deca mischien geen goede kuur voor hem.

Ik zeg net dat hij nog niks van de deca kan merken na 1 week, hoe wil je dan bepalen of die kuur goed voor hem is of niet?
Heeft die ADHD ofzo omdat die ritalin moet nemen? Zou zowiezo twee keer nadenken met kuren als je zo'n medicijnen erbij neemt

redbull74

Advanced Bodybuilder
+10 jaar member
Lid geworden
8 aug 2009
Lengte
1m74
Massa
94kg
Vetpercentage
11%
hey hij is begonne met deca en dianabol maar hij wou eerst effe kijken hoe hij alleen de eerste week op die deca van epl reageerde maar hij is wat angstig en wat lichtjes in het hoofd en als je reageerd doe het dan wel normaal ik vraag het jullie omdat jullie wel wat meer ervaring hebben
hij moet zeker wat test ernaast gaan zetten,anders kan hij zijn libido wel gedag zeggen.
npp werkt wel snel maar of dit nou het probleem is,ik weet het niet.

steven177

Advanced Bodybuilder
+10 jaar member
Lid geworden
25 jul 2009
Lengte
1m76
Massa
83kg
Vetpercentage
12%
klopt het ook dat je van npp minder vocht vasthoud?
en waarom gebruikt de TS de prop versie?

Pindabeer

Cool Novice
+10 jaar member
Lid geworden
4 okt 2008
hey hij is begonne met deca en dianabol maar hij wou eerst effe kijken hoe hij alleen de eerste week op die deca van epl reageerde maar hij is wat angstig en wat lichtjes in het hoofd en als je reageerd doe het dan wel normaal ik vraag het jullie omdat jullie wel wat meer ervaring hebben

Deca van epl? :rolleyes:

mack10

Massive Warrior
+10 jaar member
Lid geworden
22 dec 2008
Lengte
1m84
Massa
103kg
Vetpercentage
10%
In pil vorm.
is nieuw

muscle rico

Dutch Bodybuilder
+10 jaar member
Lid geworden
7 jan 2007
Lengte
1m75
Massa
96kg
Vetpercentage
10%
In pil vorm.
is nieuw

dit is wel heel vaag ja ??? rara wat klopt hier niet ? ah hij bedoeld
waarschijnlijk zijn dianabol ;)

mijn eerste kuur was ook deca met diana ! 10 kilo haha was een lekker kuurtje heb ook nog nooit zo'n dip gehad ! 1 testootje ernaast kan geen kwaad! maar als ie nu al bang en angstig is zou ik het zo maar laten !!

keeneye

Novice
Lid geworden
5 feb 2011
Lengte
1m92
Massa
85kg
  • Topic Starter Topic Starter
hey @ pleister hij heeft inderdaad ADHD maar er slikke zoveel mensen ritalin en die doen er dan ook nog eens flink op feesten @ alles wat god verboden heeft maar hij zit nu weer tiptop in zijn vel dus misschien dat die door de ritalin wat anders erop reageerde je moet het eigenlijk zien als een kleine coctail en hij heeft al eens een kuur gehad (dianabol only) en is daar door 12kg aan gekomen en heeft altijd goed gereageerd op die dianabol
mensen relax van jullie snel reageren en advies keep up the good work

deze kan dicht

Laatst bewerkt door een moderator:

tremendes

Monstrous Giant
+10 jaar member
Lid geworden
16 nov 2006
Lengte
1m86
Massa
102kg
mensen relax van jullie snel reageren en advies keep up the good work

deze kan dicht

Ok bij deze..Lees ook nog even de forumregels want in dit gedeelte van de sectie zijn ug namen verboden.

Succes verder..

Status
Niet open voor verdere reacties.

Naar boven