MuscleMeat

deca (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
oke @ pleister bedankt
dan gewoon eens eventjes afwachten maarja hij slikt ook medecijnen ritalin misschien dat het daar aan kan liggen en heb me echt suf gezocht op google en kan er niks over vinden dat hij dit naar gevoel heeft dus dan is deca mischien geen goede kuur voor hem.
 
oke @ pleister bedankt
dan gewoon eens eventjes afwachten maarja hij slikt ook medecijnen ritalin misschien dat het daar aan kan liggen en heb me echt suf gezocht op google en kan er niks over vinden dat hij dit naar gevoel heeft dus dan is deca mischien geen goede kuur voor hem.

Ik zeg net dat hij nog niks van de deca kan merken na 1 week, hoe wil je dan bepalen of die kuur goed voor hem is of niet?
Heeft die ADHD ofzo omdat die ritalin moet nemen? Zou zowiezo twee keer nadenken met kuren als je zo'n medicijnen erbij neemt
 
hey hij is begonne met deca en dianabol maar hij wou eerst effe kijken hoe hij alleen de eerste week op die deca van epl reageerde maar hij is wat angstig en wat lichtjes in het hoofd en als je reageerd doe het dan wel normaal ik vraag het jullie omdat jullie wel wat meer ervaring hebben
hij moet zeker wat test ernaast gaan zetten,anders kan hij zijn libido wel gedag zeggen.
npp werkt wel snel maar of dit nou het probleem is,ik weet het niet.
 
klopt het ook dat je van npp minder vocht vasthoud?
en waarom gebruikt de TS de prop versie?
 
hey hij is begonne met deca en dianabol maar hij wou eerst effe kijken hoe hij alleen de eerste week op die deca van epl reageerde maar hij is wat angstig en wat lichtjes in het hoofd en als je reageerd doe het dan wel normaal ik vraag het jullie omdat jullie wel wat meer ervaring hebben

Deca van epl? :rolleyes:
 
In pil vorm.
is nieuw
 
In pil vorm.
is nieuw


dit is wel heel vaag ja ??? rara wat klopt hier niet ? ah hij bedoeld
waarschijnlijk zijn dianabol ;)


mijn eerste kuur was ook deca met diana ! 10 kilo haha was een lekker kuurtje heb ook nog nooit zo'n dip gehad ! 1 testootje ernaast kan geen kwaad! maar als ie nu al bang en angstig is zou ik het zo maar laten !!
 
hey @ pleister hij heeft inderdaad ADHD maar er slikke zoveel mensen ritalin en die doen er dan ook nog eens flink op feesten @ alles wat god verboden heeft maar hij zit nu weer tiptop in zijn vel dus misschien dat die door de ritalin wat anders erop reageerde je moet het eigenlijk zien als een kleine coctail en hij heeft al eens een kuur gehad (dianabol only) en is daar door 12kg aan gekomen en heeft altijd goed gereageerd op die dianabol
mensen relax van jullie snel reageren en advies keep up the good work

deze kan dicht
 
Laatst bewerkt door een moderator:
mensen relax van jullie snel reageren en advies keep up the good work

deze kan dicht

Ok bij deze..Lees ook nog even de forumregels want in dit gedeelte van de sectie zijn ug namen verboden.

Succes verder..
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven