AndroidHealthClinic

Deca

Bezoekers in dit topic

dockx

Novice
Waardering
0
Lengte
1m79
Massa
98kg
Vetpercentage
15%
Ik zou graag een deca kuur doen maar heb geen flauw benul hoe of wat .. ik doe heel intensief werk Wegenwerken +- 8000 stenen per dag. +- 5 kg /steen ..Trainen Savonds zit er niet in ik heb een zwaar gestel op mezelf. Maar dik. Kun je me niet noemen ( klein buikje uiteraard ) waar ik vanaf wil met droger te komen ..iemand raad ? Weeg 98 kg 1,80 m groot
Mijn uithouden is groot , ( Savonds 8 km lopen is geen probleem ) volgende dag uiteraard stijf .. ik fitness niet of dergelijke.. spierbouw in armen is beetje meer als normaal .. ik post geen foto , degene die me wil helpen , zal de nodige foto s vragen denk ik dan. …. Alvast dank Mvg

Waarom zou je aan de AAS gaan als je niet sport? Als dat buikkie niet weg wil moet je de vork laten liggen.

Doe het niet vriend. Je hebt geen kennis.

Wat hierboven is gezegd. Doe het niet

Wat denk je dat deca uberhaupt nu voor je gaat doen? Ik zou dit ten strengste afraden…

Ik zou graag een deca kuur doen maar heb geen flauw benul hoe of wat .. ik doe heel intensief werk Wegenwerken +- 8000 stenen per dag. +- 5 kg /steen ..Trainen Savonds zit er niet in ik heb een zwaar gestel op mezelf. Maar dik. Kun je me niet noemen ( klein buikje uiteraard ) waar ik vanaf wil met droger te komen ..iemand raad ? Weeg 98 kg 1,80 m groot
Mijn uithouden is groot , ( Savonds 8 km lopen is geen probleem ) volgende dag uiteraard stijf .. ik fitness niet of dergelijke.. spierbouw in armen is beetje meer als normaal .. ik post geen foto , degene die me wil helpen , zal de nodige foto s vragen denk ik dan. …. Alvast dank Mvg
Wat denk je dat Deca met je gaat doen als je op dezelfde weg door blijft gaan als nu ?

Als je 8 km kan lopen kun je ook 3x per week trainen , En daarbij als je gaat trainen word je werkvermogen ook groter en verlies je vet ...win win ( mits je voeding aanpast )
Dus wat lijkt je verstandiger een trainer consulteren of aan een compound gaan die nogal wat haken en ogen kent zeker zonder een test basis.
Op dit forum zitten uitstekende trainers die je kunnen helpen wovano bijvoorbeeld.

Sorry maar hoe kom je uberhaupt op dit idee?

Het is duidelijk dat je kennis op dit gebied erg tekort schiet, of eigenlijk 0 is, zoals je zelf al zegt.

Ik ben echt benieuwd hoe je op het idee gekomen bent om Deca te gebruiken voor jouw doel.

Oh en nee, absoluut niet doen! Even los je het feit dat je nieteens traint is anabole steroiden gebruiken zonder de juiste kennis een recept voor ellende, fysiek en mentaal.

Back
Naar boven