AndroidHealthClinic

decathlon , gewichten kopen

Bezoekers in dit topic

met twintig kilo ga je maar een paar weken toekomen als beginneling en dan heb je meer nodig hoor. :) tevens vind ik dat draai systeem niet handig. ik heb ook zo twee dumbbells maar die dingen draaien bij mij terug los na een aantal herhalingen.
aankoop van barbell en bankje is inderdaad handig.

http://forum.dutchbodybuilding.com/f106/wil-mischien-thuis-gaan-trainen-174437/

lees dit topic eens, staan tips in over wat je nodig hebt. :)
 
De gietijzeren zwarte waren destijds net te smal voor mijn 30mm barbell. Uit mijn hoofd hebben ze 28mm en de staaf is dacht ik 30mm. Check dit ff, dat voorkomt een hoop uitboren zoals ik heb moeten doen.
 
De gietijzeren zwarte waren destijds net te smal voor mijn 30mm barbell. Uit mijn hoofd hebben ze 28mm en de staaf is dacht ik 30mm. Check dit ff, dat voorkomt een hoop uitboren zoals ik heb moeten doen.

Een draaisysteem kan denk ik wel, ik draai er dan wel twee op bij oefeningen die ik boven mijn hoofd uitvoer.
 
Ik zou gewoon 2 losse dumbbell staven kopen (zonder schroefdraad) met losse gewichten naar keuze. Die koffer die je bij zo'n setje krijgt, ligt later toch alleen maar in de weg en gebruik je nooit meer.
 
ik zou gewoon 2 losse dumbbell staven kopen (zonder schroefdraad) met losse gewichten naar keuze. Die koffer die je bij zo'n setje krijgt, ligt later toch alleen maar in de weg en gebruik je nooit meer.

+1
 
met twintig kilo ga je maar een paar weken toekomen als beginneling en dan heb je meer nodig hoor. :) tevens vind ik dat draai systeem niet handig. ik heb ook zo twee dumbbells maar die dingen draaien bij mij terug los na een aantal herhalingen.
aankoop van barbell en bankje is inderdaad handig.

http://forum.dutchbodybuilding.com/f106/wil-mischien-thuis-gaan-trainen-174437/

lees dit topic eens, staan tips in over wat je nodig hebt. :)

Mijne gaan niet los als ik ze maar straks genoeg aandraai. En als ze wel los gaan zitten dan is dat nooit zo heel erg veel..
 
Je had een jaar eerder je gewichten moeten gaan kopen 1€/kg, ze zijn opgeslagen naar 1.80€/kg :eek:
Afzetters :mad:
 
Dan zit je voor altijd vast bij Decathlon.
'standaard' zijn staven en gewichten 30 mm (of 50) , maar bij deca is dat 28mm.
 
Ze verkopen daar olympische baren ook.

Wel degelijk materiaal (dumbbells en barbell) enkel mijn grip bij het deadliften ligt veel lager dan bij de olympische
 
28mm

Olympische zullen wel duurder zijn
 
€ 1,80 ? :o is het niet 1,30 ? Ik heb hier thuis een boek en daarin staat €1,30/kg en op hun site staat dan weer €1.80 wat wel VEEL is!
 
Boek is misschien al wat ouder

Ik heb ze nog 1€ betaald. Daarna zijn ze een hele tijd niet meer in stock geweest
 
Boek is misschien al wat ouder

Ik heb ze nog 1€ betaald. Daarna zijn ze een hele tijd niet meer in stock geweest
Dat zou wel kunnen :) Maar dan moeten ze wel hun boeken aanpassen ! die boek heb ik daar meegekregen 1/2 week(en) geleden.
 
Je kan misschien beter eens aan kijken bij fitnessseller of helisports.
 
:roflol: Je bent imo niet goed wijs als je schijven ed nieuw gaat kopen terwijl er zat 2ehands materiaal te koop is.
 
:roflol: Je bent imo niet goed wijs als je schijven ed nieuw gaat kopen terwijl er zat 2ehands materiaal te koop is.

Maar ik vind het toch niet terug :p (50mm schijven, hier in de buurt)
 
Ik zou gewoon 2 losse dumbbell staven kopen (zonder schroefdraad) met losse gewichten naar keuze. Die koffer die je bij zo'n setje krijgt, ligt later toch alleen maar in de weg en gebruik je nooit meer.

idd heb ik ook gedaan
koste 1euro per kg bij Decathlon

edit wel bijna 2 jaar geleden, kan zijn dat ze inmiddels opgeslagen zijn
 
Back
Naar boven