AndroidHealthClinic

Decatlon

Bezoekers in dit topic

kenneth

Cool Novice
15 jaar lid
Lid geworden
22 feb 2003
Berichten
236
Waardering
0
Ja ik weet niet of er ook één in Nederland bestaat maar hier in belgie hebben we zo'n zeeeer grote sportwinkel Decatlon ze hebben hier wel serieus veel hoor !
ook suplementen en zo...
kent iemand van jullie deze winkel ?
want nu wou ik vragen denken jullie dat deze suplementen goed zijn of niet ?ze hebben vooral van hun eigen merk en de prijzen vallen goed mee !
zuivere creatine 250gram voor 20euro ? is dit veel ?
en whey protein 1kg voor 25euro ?
Nog een vraagje als ik suplementen hier op deze site bestel bij wie moet ik dan zijn en zijn de verzendkosten veel ? (limburg / belgie)
 
Kijk eens naar de bestelprocedure. Daarin staat alles beschreven. En nee, de de verzendkosten maken niet uit. Zodra er vanuit belgie besteld wordt, of dat iig het afleveradres is, dan laat ik het ook vanuit belgie verzenden. Geen probleem dus.

Hoe heet het merk van deze mensen bij Decatlon? Ik kan wel eens navraag doen over hen als je wilt...
 
gewoon het merk decatlon zelf en nog een merk maar die naam kan ik me niet meer herinneren !
ps wheyprotein = dat altijd even goed of zijn daar ook kwaliteiten in ?
 
Originally posted by kenneth
gewoon het merk decatlon zelf en nog een merk maar die naam kan ik me niet meer herinneren !
ps wheyprotein = dat altijd even goed of zijn daar ook kwaliteiten in ?

whey heb je ook verschil in.

Ten eerste heb je whey concentraat. Ten tweede heb heb je whey isolaat.
De isolaat is beter, en duurder dan de concentraat. Dat is de reden dat er vaak concentraat in zit. Wat ook vaak gebeurd is dat er gezegt wordt dat er isolaat in zit. Dan zit er bvb 1% isolaat in, en de rest concetraat. Op het label mag geclaimd worden dat de iso er in zit, maar dat is dus nagenoeg niets. En zo wordt je belazerd. En dan kunnen er nog eens vulstoffen in de pot gedaan worden.... En wat er nu echt in de pot zit...tja, wie gaat je dat vertellen??
 
damm !
en zie je dat dan niet aan de achterzijde van de pot ?
 
creatine monohydraat 20 euro voor 250 gram vind ik duur voor een huismerk wat niet de bekendheid heeft zoals bepaalde A merken. Whey hetzelfde...
 
Waar ligt die winkel ergens in Belgie en hebben ze ook een website?
 
hij ligt heel kort bij luik ! ergens zo'n klein dorpje vlak voor luik (ken de naam niet meer) en nee volgens mij is er geen website alé kvind ze toch niet :-)
 
De Decathlon vestiging in Amsterdam is een ruim 2 jaar geleden geopend en zit pal naast de Arena.
De winkel was in eerste instantie gigantisch groot, maar wegens een tekort aan klanten hebben ze de bovenverdieping al moeten sluiten.
Er zouden ook meer filialen in Nederland komen, o.a. één in Rotterdam, maar dat is wegens de slechte resultaten in Amsterdam niet doorgegaan. De kwaliteit van hun spullen loopt uiteen van matig tot zeer goed. Wat supplementen betreft kan ik er geen oordeel over geven, want die heb ik daar nooit gekocht.

Hun website is: www.decathlon.nl
 
In Antwerpen zit ook een Decathlon-vestiging.
Bij de Metropolis bioscoop...
 
Yup, op de Noorderlaan in A'pen. Ik ga daar wel eens wat spul halen. Ik heb wel nooit de huismerken gekocht omdat ik het niet zo vertrouw. Als ik me niet vergis is de keten Decathlon Frans.
Ik ken wel een maat van me die de huisprodukten koopt maar ik blijf liever bij de meer bekende merken waarvan ik meer zekerheid heb.
Ze verkopen ook gym apparatuur maar dat is niet echt aan te raden buiten dan de dumbbells, barbells ed.
Sportkleding, schoenen enz is wel dik in orde. Veel keuze..
 
Yup, Decathlon is Frans. Vooral goed als je redelijke kwaliteit voor redelijke prijzen wilt. Draag bijv handschoentjes van Decathlon.
Heb zelfs in Parijs nog de specifieke emmers met weipoeder in handen gehad. Ik ben vergeten wat het precies was, maar ik was niet super onder de indruk van de verhoudingen. Bovendien kan ik veeeeeeel goedkoper beter spul uit de VS over laten komen.

Kortom, Decathlon is een goede zaak om spullen te kopen maar niet voor alles.

Espi
 
weet er iemand nog andere sportketens in belgie waar ze creatine en andere supplementen verkopen(intersport, go-sport)? Ik woon namelijk niet in de buurt van een decathlon.
 
Back
Naar boven