AndroidHealthClinic

Decibel outdoor

Bezoekers in dit topic

Pitt

Cool Novice
15 jaar lid
Waardering
0
Ik ben dit jaar zeker van de partij op dit meesterlijke feestje. En ik vroeg me af wie van de mense hier ook gaat.
wat een super lineup:

Lineup: Hardstyle:
SuperMarco May (IT)
Dana (NL)
Technoboy (IT)
Beholder & Balistic (NL)
Warpbrothers (GER)
Luna (NL)
Max B. Grant (CH)
Isaac (NL)
Hosted by MC Ruffian

Trance:
Judge Jules (UK)
Cor Fijneman (NL)
Ghost ( B )
Johan Gielen (NL)
Marcel Woods (NL)
Eddie Halliwell (UK)
Jochen (NL)
Tomcraft (GER)
Hosted by MC Mighty Mike

Techno:
Mauro Picotto (IT)
Miss Djax (NL)
Marco Remus (GER)
Vin-iLL (NL)
Miss Yetti (GER)
Cari Lekebusch (SWE)
Carlos Rios & Vincent de Wit Live (NL)
Hosted by MC Creator

Early Rave:
Pavo (NL)
Rob (NL)
Paul (NL)
Stanton (NL)
Vince (NL)
2 O Clock Ron (NL)
Lars (NL)
Darkraver (NL)
Hosted by MC Syco & MC Joe

Hardtrance:
Cosmic Gate (GER)
Dean (GER)
Bas & Ram (NL)
Dave 202 (CH)
Essensial DJ Team (GER)
Deaz D. (NL)
Charly Lownoise (NL)
Gary D. (GER)
Hosted by Charly Lownoise

yep hoorde precies zojuist van een m8 van dit feessie... wel erg tof idd!! maar ga ook al naar mysteryland, en dit is de week erop. ivm werken en dat dit 40euri kost ga ik niet heen. Maar oh wat gaat dat top worden daar! Jammer dat May opent bij de hs, vind em persoonlijk érrug goed de laatste tijd.... komt die dus niet echt tot zn recht..... maar krijg wel de kriebels van deze line-up OH wat lekker!!!!

goede line up!

maar zal niet van de partij zijn :(

ook mystery land geskipped, eerstvolgende feest: XQlusive Germany (01-11) in de HMH :cool:

ok dan klinkt goed.... vorige 2XQ's ook geweest, was italy toch veruit de beterste.... maarehm afgelopen weekend ff dance parade iemand geweest? 450duizend mensen!! maar das wel veel... het geluid stond zó hard dat het gevaar opleverde voor de constructie van de erasmusbrug, daarom moesten de dj's het geluid dimmen van de politie....

D. zei:
ok dan klinkt goed.... vorige 2XQ's ook geweest, was italy toch veruit de beterste....
XQlusive is zeer zeker voor mij een van de betere feesten waarvan Xqlusive Italy zeker de beste was. ook XQ Holland was heel master! ik neem aan dat jij ook XQ Dana geboycot hebt? :p

nee ben wel geweest.... ojah holland overgeslagen, leek me iets teveel van het zelf in verg met dana.. en was 2weekjes voor defqon geloof ik. heb niet zoveel euri dus ff keuze maken. maar op dana ben ik nauwelijks in de main zaal geweest, ga je wel horen als iemand 7uur achter elkaar draait, wordt minder. in de andere zaal draaiden toen geloof oa gizmo pavo en paar oud-hc dj's. Ben sowieso een beetje zat van heel die dana hype. er zijn echt Beterdere dj's maar ja dana is hot bij het breezah volk dus draait ze tegenwoordig in elke foute boerentent die er maar wat voor geeft. soort van mental theo idee (no offence...)

D. zei:
yep hoorde precies zojuist van een m8 van dit feessie... wel erg tof idd!! maar ga ook al naar mysteryland, en dit is de week erop. ivm werken en dat dit 40euri kost ga ik niet heen. Maar oh wat gaat dat top worden daar! Jammer dat May opent bij de hs, vind em persoonlijk érrug goed de laatste tijd.... komt die dus niet echt tot zn recht..... maar krijg wel de kriebels van deze line-up OH wat lekker!!!!

idd lekkere line up. zelfde verhaal als bij mij. scheen vorig jaar superfeest geweest te zijn..a;howel is ook afhankelijk van jezelf naturlijk

D. zei:
Ben sowieso een beetje zat van heel die dana hype. er zijn echt Beterdere dj's maar ja dana is hot bij het breezah volk dus draait ze tegenwoordig in elke foute boerentent die er maar wat voor geeft. soort van mental theo idee (no offence...)

een beetje Dana af lopen kraken:), ik hebb haar nog nooit slecht horen draaien. al vanaf de hardcoreperiode draait ze telkens steen en steengoed!
idd jammer dat er altijd van die breezervolkeren op af komen. ben een keer naar timeout gegaan waar dana zou draaien..echt ik voelde me net gargamel binnen, wat een kinderen niet normaal. was echt jammer.
en no offence:), snap wat je bedoelt maar hey, waarom niet uitbuiten als je gevraagd wordt?

heb wel zin in mysteryland btw! stampen

ja ik heb ook niks tegen dana hoor, zeker niet. ze draait zeker lekker! maar in mijn stam(p)tent draaide ze eerder eens per maand/2maand. was het nooit zo druk maar sinds ze zo popi is kun je daar echt geen poot meer trekken als ze daar is. ben er de laatste 3,4 keer ook niet meer geweest, gewoon niet tof meer als je 2uur moet wachten buiten. maar in haar geval zou ik hetzelfde doen, lekker voor die euri gaan. Toch jammer dat het zo moet ;)
anyway, mysteryland wordt zeker vet, lekker raar denk ik. die odo7 gast komt ook, aromajockey :) en verder lekker stampen en vaag doen :)

Wat een master line up! Jammer dat ik er niet bij kan zijn :(
De eerste XQ was zeker wel de beste. XQ holland bne ik niet bij geweest.
Gaat er iemand wel eens naar Qlub Tempo? Dat vind ik echt een schijtfeest.

Hmmmm XQ Germany had ik nog niet van gehoord is wel een optie om naar toe te gaan. XQ Holland was super vet ik vond dat battle thema super vet uitgewerkt met die ref, ronde misses, boksring, opkomst etc.
Ook wel geinig om house dj's te horen scratchen :D

zoutzak zei:
goede line up!

maar zal niet van de partij zijn :(

ook mystery land geskipped, eerstvolgende feest: XQlusive Germany (01-11) in de HMH :cool:

Ik ga ook naar XQ germany. De volgenda dag is ook de Dorian Yates GP in AMsterdam. Daar wil ik ook graag naartoe. Kijken of mijn Stufi het toelaat :)

Ouder Topic: dit topic heeft al een tijdje geen reactie meer gehad.
Je kan nog iets toevoegen als dit relevant is of in een nieuw topic.
Back
Naar boven