Fitness Seller

Decompositie door AS? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Marky

Monstrous Giant
15 jaar lid
Lid geworden
27 jun 2003
Berichten
12.706
Waardering
333
Onlangs las ik op de site van plant Mister 10 dat al na korte tijd aanpassing in de hormoon huishouding er permanente decompositie in het lichaam optreed.

Wat moet ik me daarbij voorstellen? En heeft iemand een wetenschappelijk onderzoekje hierover? :)
 
dat je natuurlijke productie platgelegd wordt
 
Nee, ik denk dat ie bedoelt dat na een kuur je waardes nooit meer 100% worden hoe ze waren voor de kuur. Lb.
 
Ik merk er weinig van als k off ben iig. Me waarden zijn gewoon zoals voorheen.
 
Zeg je dat op gevoel Sava, of heb je bloeduitslagen die aantonen dat je vrije testosteron weer de oude waardes heeft bereikt?
 
Geldt dat voor alcohol en drugs ook?
Dat je je nooit meer zo nuchter voelt als daarvoor?

Dat het permanent iets verandert, dat klopt wel. Je hebt met alcohol of drugs ook een bepaalde ervaring, zowel geestelijk als lichamelijk.
Maar kan dat ook veel kwaad?

De eerste keer dat je in een vliegtuig zit, denk je ook, wow, wat gaat het snel. Wil je daarna nooit meer met een auto reizen?

Ik begrijp de stelling, maar of de implicatie ook zo sterk is dat je je zorgen moet maken. Sommige mensen misschien wel. Anderen niet.

Ik maak het niet minder vaag hoor :)
 
For example, someone who has used a small amount of anabolic steroids 10 years ago for a period of 1 week is NOT a true natural bodybuilder. It is clear that for any of the hormonal drugs (testosterone, anabolic steroids, growth hormone, IGFs, and insulin), it is very important to use this very strict definition because they really can alter your body composition permanently.

Mister10, kom eens uitleg geven. Eenmaal steroiden gebruikt, welke permanente verandering aan het lichaam is er dan?
 
because they really can alter your body composition permanently.

ook al weer lekker
het kan
 
Ik heb van een kennis van mij vernomen die als endocrinoloog werkzaam is in een ziekenhuis dat na elke kuur een deel van de capaciteit van je testes achteruit gaat,dus elke keer dat je je axis platlegt en daarna off gaat nooit dezelfde capaciteit als voor de kuur bereikt,ook al is het minimaal.Maar stel je eens voor dat je 15 jr non stop kuurt,dan denk ik dat je echt niet voldoende test produceert als iemand die nooit gekuurd heeft.
 
Ik heb van een kennis van mij vernomen die als endocrinoloog werkzaam is in een ziekenhuis dat na elke kuur een deel van de capaciteit van je testes achteruit gaat,dus elke keer dat je je axis platlegt en daarna off gaat nooit dezelfde capaciteit als voor de kuur bereikt,ook al is het minimaal.Maar stel je eens voor dat je 15 jr non stop kuurt,dan denk ik dat je echt niet voldoende test produceert als iemand die nooit gekuurd heeft.

kan je hierdan uit opmaken dat je dus beter 3 jaar on kan gaan:rolleyes:



J/K
 
Ik heb van een kennis van mij vernomen die als endocrinoloog werkzaam is in een ziekenhuis dat na elke kuur een deel van de capaciteit van je testes achteruit gaat,dus elke keer dat je je axis platlegt en daarna off gaat nooit dezelfde capaciteit als voor de kuur bereikt,ook al is het minimaal.Maar stel je eens voor dat je 15 jr non stop kuurt,dan denk ik dat je echt niet voldoende test produceert als iemand die nooit gekuurd heeft.

Daar zal wel waarheid inzitten maar een studie die dit duidelijk aantoont zou interessant zijn.En is het niet zo dat de functie van de afgestorven cellen in de testes overgenomen wordt door de overblijvende cellen die ter compensatie meer gaan produceren ?
 
Zeg je dat op gevoel Sava, of heb je bloeduitslagen die aantonen dat je vrije testosteron weer de oude waardes heeft bereikt?

Bloedwaarden. Meerdere zelfs.
 
tuurlijk herstelt alles zich zoals voordien. als je heel lang kuurt misschien niet, maar toch niet na kuren van 12 weken waarbij je de nodige rustpauzes voor herstel respecteert.
 
Mannelijke contraceptiva op basis van testosteron esters worden tot 24 maand aan een stuk toegediend en zorgen voor een volledige onderdrukking van de eigen aanmaak gedurende de toedieningsperiode.
Achteraf neemt men bij 99 procent van de testpopulatie volledig herstel van de vruchtbaarheid waar .
 
Ter illustratie ;

http://www.sciencedaily.com/releases/2009/05/090504094256.htm

Males were injected monthly with 500 mg of a formulation of testosterone undecanoate (TU) in tea seed oil for thirty months. Results showed a cumulative contraceptive failure (pregnancy) rate of 1.1 per 100 men in the 24-month efficacy phase. No serious adverse events were reported and reproductive function returned to the normal fertile reference range in all but two participants.
 
Back
Naar boven