AndroidHealthClinic

Dedicated Epic - Dedicated Nutrition

Bezoekers in dit topic

Beoordeling:
star10.png
10/10 ++ Aanrader


  • Soort supplement: Creatine + toevoegingen
  • Wat is de werking van dit supplement volgens de producent? De werking van Epic:

    Week 1: De eerste week zul je voelen dat je meer setjes en herhalingen kunt maken en een goede pomp van iedere training

    Week 2: De pomp tijdens je training wordt groter en lijkt ook langer te duren na je training.

    Week 3: Je kracht is aan het toenemen en je kunt absoluut meer herhalingen maken met alle oefeningen. Aders beginnen te verschijnen/beginnen dikker te worden. Ook de pomp van een training kan soms wel dagen aanhouden. Je ziet er voller, dikker gespierd en harder uit; en dat begint ook bij anderen op te vallen!

    Week 4: In deze week voel je dat Epic maximaal werkt. Je bent sterker, harder en groter. De pomp gaat niet meer weg; je staat er mee op en gat er mee naar bed. In deze week kun je eenvoudig spelen met oude gewichten en is het tijd om nieuwe records te vestigen. Anderen zullen zeggen dat je eruit ziet alsof je andere spullen gebruikt!

    Week 5 en langer: Epic zal steeds sterker en beter gaan werken omdat ingrediënten zoals Beta-Alanine en Agmatine tijd nodig hebben om je spieren te verzadigen. Epic is op zijn sterkst na 6 weken gebruik; je resultaten zullen dus alleen maar toenemen!
  • Voor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Spieropbouw
  • Hoe lang heb je het supplement gebruikt? 3 maanden
  • Hoe is de smaak van dit supplement? Fruit Punch. Het smaakt heerlijk, ik drink al een hele lange tijd geen frisdrank meer. Kijk iedere keer weer uit om Epic te drinken, zo lekker is de smaak.
  • Welke dosis heb je gebruikt? Trainingsdagen: 1 schepje voor de training en 1 na de training. Rustdagen: 1 schepje in de morgen en 1 voor het slapen gaan.
  • Waar heb je het supplement gekocht? Body & Fit(Ja ik weet het, maar is nergens anders te krijgen)
  • Welke extra voordelen gaf deze winkel? Gratis verzenden + gratis shakebeker.
  • Wat heb je voor dit supplement betaald? 24,90
  • Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? Zeker, ik wil niet meer zonder.

Mijn review:

Ik was op zoek naar een creatine product die mij ook deels zou helpen bij de training. Hierdoor na veel uitzoeken op internet op epic uitgekomen. Eigenlijk merkte ik na de 1e week gebruiken al duidelijke vooruitgang. Herstelde sneller, voelde dat mijn spieren meer opgeblazen waren.
Ik ben in de 3 maanden een week gestopt. Hierin merkte ik dat ik tijdens de training vrij snel verzuurde. Ik merkte ook dat mijn spieren een stuk minder opgepompt waren dan voorheen. Voor mij is Dedicated Epic een vast product geworden voor het sporten. Ik blijf dit gebruiken zonder pauzes en ben zeer tevreden!
 
Laatst bewerkt:
flikker eens op met je B&F zooi :rolleyes: B&F is hier niet meer welkom :( 20% minder creatine en eiwitten :mad:
 
flikker eens op met je B&F zooi :rolleyes: B&F is hier niet meer welkom :( 20% minder creatine en eiwitten :mad:


Sorry maar beide reacties zijn respectloos. Dit gaat niet over de huismerk producten van body en fit of over überhaupt over de winkel. Het gaat over het product dedicated epic waar ik een review over wilde schrijven. Om dan zo te reageren vind ik persoonlijk te ver gaan.
 
Zeker een goede Creatine! Heb hem besteld toen het 1+1 gratis was dus kan weer even vooruit. Een aanrader
 
Zo zie je maar weer hoe persoonlijk producten zijn.
Ik vond dit product echt to taal niets toevoegen.
Misschien dat als je net begint met sporten dat het leuk is, maar voor mij was dit een van de slechtste aankopen qua supps.
 
Sorry maar beide reacties zijn respectloos. Dit gaat niet over de huismerk producten van body en fit of over überhaupt over de winkel. Het gaat over het product dedicated epic waar ik een review over wilde schrijven. Om dan zo te reageren vind ik persoonlijk te ver gaan.

Is dit niet dat merk met rotzooi in?
 
Leuke review , maar wat ik me afvraag , je hebt het product 3 maand gebruikt. Hoe doe je dat???? als 1 schep 10gr bevat , dus 20gram iedere dag en een potje is 500gram dan kom ik op 25dagen ?? of heb je meteen meerdere potjes gekocht?
 
Wat een taal in jouw review....Hoi Ralf!!
 
Leuke review , maar wat ik me afvraag , je hebt het product 3 maand gebruikt. Hoe doe je dat???? als 1 schep 10gr bevat , dus 20gram iedere dag en een potje is 500gram dan kom ik op 25dagen ?? of heb je meteen meerdere potjes gekocht?

Ik heb tijdens een actie van 1+1 gratis het product besteld. Dus idd niet 1 potje ;)
 
Dat zijn altijd de beste deals haha, echt top :D
 
Back
Naar boven