MuscleMeat

Dedicated epic - Epic Nutrition

Bezoekers in dit topic

Beoordeling:
star2.png
2/10 ++ Aanrader


  • Soort supplement: Creatine + toevoegingen
  • Wat is de werking van dit supplement volgens de producent? Week 1: De eerste week zul je voelen dat je meer setjes en herhalingen kunt maken en een goede pomp van iedere training

    Week 2: De pomp tijdens je training voel je groter worden en lijkt ook langer te duren na je training.

    Week 3: Je voelt je kracht toenemen en je kunt absoluut meer herhalingen maken met alle oefeningen. Ook de pomp van een training kan soms wel dagen aanhouden.

    Week 4: In deze week voel je dat Epic maximaal werkt. De pomp gaat niet meer weg; je staat er mee op en gat er mee naar bed. In deze week kun je eenvoudig spelen met oude gewichten en is het tijd om nieuwe records te vestigen. Anderen zullen zeggen dat je eruit ziet alsof je andere spullen gebruikt!

    Week 5 en langer: Epic zal ook na 5 weken en zelfs langer nog het gewenste effect geven. Epic is op zijn sterkst na 6 weken gebruik.
  • Voor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Spieropbouw
  • Hoe lang heb je het supplement gebruikt? ik ben het nu 4 weken aan het gebruiken
  • Hoe is de smaak van dit supplement? fruit punch
  • Welke dosis heb je gebruikt? 1 voor de training 1 er na rust dagen 1 voor het ontbijt 1 voor het slapen
  • Waar heb je het supplement gekocht? Body & Fit shop
  • Welke extra voordelen gaf deze winkel? -
  • Wat heb je voor dit supplement betaald? €29,90
  • Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? ja ik ben er meer als 100% te vreden over!

Mijn review:

ik heb er alleen de vraag bij omdat er creatine inzit kan je dit meerdere potter achter elkaar door gebruiken of moet je hier een maand rust tussen laten? en ook over dedicated vaso grow hoelang blijft je pomp als je pot op is en kan je ook deze daarna blijven gebruiken?
 
..............
 
ik geloof er niks van
 
Staat volgens mij op de site waar je die supplementen heb besteld!
Dus even goed kijken en lezen,komt het helemaal goed.
 
Back
Naar boven