XXL Nutrition

Dedicated pack in combinatie met whey perfection

Bezoekers in dit topic

Larsftb

Cool Novice
Lid geworden
27 mrt 2014
Berichten
191
Waardering
5
Lengte
1m80
Massa
72kg
Een tijdje gelden heb ik Dedicated Pack van Body en fitshop aangeschaft:

"De ingredienten in Dedicated Pack:

Niet alleen de dosering, soort en kwaliteit van vitamines en mineralen is belangrijk, maar zeker de onderlinge verhoudingen. Een aantal mineralen reageert sterk op elkaar. Dat betekent dat ze elkaars opname in het lichaam blokkeren. Dedicated pack is zo geformuleerd dat ieder ingrediënt optimaal opgenomen wordt en niets verloren gaat. Optimale opname voor een maximale werking!

Dedicated Pack bevat 7 verschillende capsules en tabletten die ieder een andere specifieke samenstelling hebben:

1. Super Vitamin & Mineral Complex - bevat een speciale en hoge dosering van de allerbeste biologisch beschikbare vormen van vitamines en mineralen. Kostbare vitamines en mineralen samengesteld voor atleten met maar één doel, maximale opname en resultaat. De mineralen van dit complex zijn van de “chelaat”vorm. Chelaat mineralen zijn gepatenteerd en de meest krachtigste ter wereld. Andere producten gebruiken goedkopen citraat varianten; die niet of nauwelijks opgenomen worden. Daarnaast bevat dit complex een zeer hoge dosering verschillende B vitamines voor extra energie en een optimale opnamen van eiwitten door het lichaam.

2. Super Greens Complex - bevat maar liefst 16 verschillende soorten gezonde groentes en superfoods als tarwegras, spirulina en chlorella extracten. Deze groentes en superfoods zitten boordevol belangrijke voedingsstoffen die je als sporter keihard nodig hebt. Deze groentes en superfoods houden je lichaam energiek, fit en gezond.

3. Super Fruits Complex – bevat 7 extreem krachtige natuurlijk extracten uit rood fruit. Rood fruit is bijzonder rijk in vitamines en antioxidanten. Dedicated Pack bevat een extra hoge dosering Granaatappel, Acai en Blauwebessen extract vanwege de krachtige antioxidante werking en de natuurlijke NO stimulering.

4. Omega-3 Complex - compleet Omega-3 complex uit pure visolie met hoge doseringen EPA en DHA. Omega 3 bestaat uit meervoudig onverzadigde vetzuren. De essentiële omega 3 vetzuren zijn erg belangrijk voor het optimaal functioneren van ons lichaam: ze stimuleren de afgifte van het groeihormoon, vet verbranding, smering van de gewrichten en de energieproductie waardoor de spiergroei, de stofwisseling en het uithoudingsvermogen vergroot wordt.

5. Vitamine D3 - een extreem belangrijke vitamine voor atleten. Vitamine D3 wordt direct in verband gebracht met het natuurlijk stimuleren van hormonen, het versterken van de spieren en algemeen welzijn. Recent onderzoek heeft aangetoond dat er een direct verband bestaat tussen de hoogte van vitamine D en de testosteron productie in het lichaam.

6. Vitamine C - is erg belangrijk voor een goede weerstand, vitaliteit en dé vitamine om te nemen bij zware inspaninnig en (lichamelijke) stress. Vitamine C is verder onder meer nodig voor de vorming van bindweefsel, gezonde botten, synthese van diverse hormonen, optimaal herstelvermogen, de opname van ijzer en als co-enzym belangrijk voor meer dan 800 processen in je lichaam.

7. Optimal Performance Complex - bevat Citrulline Malaat vanwege de stikstof stimulerende werking en het positieve effect op het uithoudingsvermogen en algehele fitheid.
Rhodiola Rosea met een zeer hoge concentratie Salidroside voor de positieve werking op de ATP productie en de krachtige adaptogene werking. Recent onderzoek toont aan dat Salidroside op natuurlijke wijze de hoeveelheid EPO in het lichaam kan verhogen!
Gepatenteerde Astragin™ om alle ingrediënten in Dedicated Pack een boost te geven. Astragin™ is een revolutionaire opnameverbeteraar. Astragin zorgt er niet alleen voor dat de ingrediënten in Dedicated Pack 67% beter worden opgenomen, maar ook alle andere voedingsstoffen die je tot je neemt. De meeste multivitaminepreparaten hebben een zeer lage biologische beschikbaarheid omdat verschillende mineralen op elkaar reageren. Astragin™ zorgt voor resultaten die je al na enkele dagen zult voelen.

Net zoals alle andere Dedicated producten bevat Dedicated Pack de juiste ingrediënten in de hoogst mogelijke en juiste dosering ter wereld voor optimale resultaten. Dedicated Pack laat tevens duidelijk zien wat je precies per dosering binnen krijgt. Niets wordt verstopt in rare mixen; zo weet je precies wat je wel en niet binnen krijgt in welke dosering!

Aanbevolen gebruik:
Op trainingsdagen: Neem 1 Pack (zakje) bij de maaltijd voor de training
Op niet-trainingsdagen: Neem 1 Pack bij het ontbijt of avond eten."


Het gaat mij vooral hierom:
Het aanbevolen gebruik geeft aan dat je het best het (op trainingsdagen) in kan nemen, ná de laatste maaltijd voor het trainen. Daarnaast zorgt Super Vitamin & Mineral Complex ervoor dat de eiwitten optimaal worden opgenomen door het lichaam.

1. Super Vitamin & Mineral Complex - bevat een speciale en hoge dosering van de allerbeste biologisch beschikbare vormen van vitamines en mineralen. Kostbare vitamines en mineralen samengesteld voor atleten met maar één doel, maximale opname en resultaat. De mineralen van dit complex zijn van de “chelaat”vorm. Chelaat mineralen zijn gepatenteerd en de meest krachtigste ter wereld. Andere producten gebruiken goedkopen citraat varianten; die niet of nauwelijks opgenomen worden. Daarnaast bevat dit complex een zeer hoge dosering verschillende B vitamines voor extra energie en een optimale opnamen van eiwitten door het lichaam.

Echter, neem ik mijn eiwitshakes vrijwel altijd ná het trainen, dus zo'n 1,5/2 uur later dan de inname van de vitamines. En op rustdagen 's ochtends, 's middags en 's avonds. Op rustdagen maakt dit dus niet veel uit wanneer ik het Dedicated pack inneem. Mijn vraag is, of het effect van deze vitamines nog actief zijn na een tijdbestek van 2 uur, of dat ik in dat geval beter een eiwitshake vóór het trainen in kan nemen, ipv er na. Moet er wel bij zeggen dat ik na de training ook direct er een magnificent shake in gooi.

Heeft iemand hier ervaringen mee? Zie jullie reacties graag tegemoet!
 
@Casper1988
Haha dat zal best. :P
Alternatieve?

Iemand die mij hier meer informatie over kan geven??
 
Alleen Vit D is overweeg baar om te nemen en omega 3 ook nog een beetje maar de rest is gewoon waste
 
Back
Naar boven