Fitness Seller

Dedicated Vaso Grow, verkeerde pil?

Bezoekers in dit topic

Steensteen

Huge Freak
Waardering
2.617
Lengte
1m86
Massa
90kg
Hallo iedereen,

Na de weekaanbieding op B&F maar eens bekeken te hebben en de reviews van bepaalde producten bekeken te hebben, heb ik Dedicated Vaso Grow aangeschaft. Een dagje wachten en binnen :-)

Het gekke is nu, ik lees in reviews "grote pil" "ik doe em in 4'n", en google geeft me ook een ander plaatje van Vaso Grow dan ik binnen heb gekregen. De foto zet ik erbij. Is dit gewoon een nieuwe variant?

IgcWxDm.jpg

Voor de vergelijking heb ik er een pen naast gelegd :-)

Het plastic omhulsel kan je opendraaien, en dan zit er een soort mosterd-achtig poeder in. De kleur is een beetje geel/oranje/lichtgroen, verschilt een beetje in kleur per capsule.

Ik heb dus 2 vragen:
1. Is dit de goede capsule? Of gewoon een nieuwe variant?
2. Kan ik ook de 5 capsules opendraaien, het poeder mengen in water (met bijv. Creatine) en zo innemen?

Alvast bedankt!

ff googlen dan zie je toch dat het gewiib de correcte pil is.

Lijkt erop dat ze over zijn gestapt naar een capsule versie. Waarschijnlijk waren er toch veel personen die moeite hadden met de grootte van de originele tabletten (persoonlijk vond ik het wel meevallen). Ik zou zeggen gewoon good to go, capsules gewoon doorslikken (niet openen). Dat zou namelijk de werking kunnen beïnvloeden. Hieronder nog foto die ik destijds had gemaakt van de grootte van de tabletten in vergelijking met andere capsules en tabletten.

Vaso_zpsffd26daa.jpg

Lijkt erop dat ze over zijn gestapt naar een capsule versie. Waarschijnlijk waren er toch veel personen die moeite hadden met de grootte van de originele tabletten (persoonlijk vond ik het wel meevallen). Ik zou zeggen gewoon good to go, capsules gewoon doorslikken (niet openen). Dat zou namelijk de werking kunnen beïnvloeden. Hieronder nog foto die ik destijds had gemaakt van de grootte van de tabletten in vergelijking met andere capsules en tabletten.

Danku zeer :-)

Vanochtend voor het ontbijt 5 pillen opengedraaid en gemengt met water, heb ik inderdaad niet zoveel van gemerkt. Zo dan maar voor de training 5 hele doorslikken, zal wel weer even wennen zijn.

Top, bedankt voor de reactie!

Back
Naar boven