AndroidHealthClinic

Deed GW jullie HDL stijgen? (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

mucci

Freaky Bodybuilder
Elite Member
Lid geworden
8 apr 2016
Berichten
6.383
Waardering
7.903
Lengte
1m79
Massa
104kg
zoals de titel zegt :)

Literatuur zegt van wel maar wil vooral 'real world' ervaringen horen
 
volg, ben hier ook wel benieuwd naar
 
IN, maar weet wel zeker dat niemand het gecheckt heeft.
 
Ik heb 2 maanden 10mg cardarine genomen per dag, een maand later bloed laten controleren.

Vergeleken bij de resultaten 6 maand voordien

6D789615-0E22-4B7A-A369-F3823A59A78D.jpeg
 
Ik heb 2 maanden 10mg cardarine genomen per dag, een maand later bloed laten controleren.

Vergeleken bij de resultaten 6 maand voordien

Bekijk bijlage 436761
Ik vermoed dat links de laatste test was dan?

if so, flinke daling van alle lipiden behalve HDL. Ratio zal ook een pak gunstiger zijn :)

Los van dit, wat vond je er van?
 
Nou, ik denk dat ik het ook een kans ga geven en hier over een tweetal maanden een update geven met een bloedtest.

Huidige waarden:

-totaal cholesterol: 185
-LDL cholesterol: 133
-HDL cholesterol: 27
-triglyceriden: 123
 
Ik vermoed dat links de laatste test was dan?

if so, flinke daling van alle lipiden behalve HDL. Ratio zal ook een pak gunstiger zijn :)

Los van dit, wat vond je er van?
Links was idd de laatste test. Heb er niet echt iets van gemerkt, cardio ging wel vlotter.

Heb het ook aan mijn vriendin gegeven, zij heeft van nature hoge cholesterol. Haar waardes waren ook echt spectaculair veranderd. Totaal cholesterol was van 285 naar 195 oid gegaan.
 
Links was idd de laatste test. Heb er niet echt iets van gemerkt, cardio ging wel vlotter.

Heb het ook aan mijn vriendin gegeven, zij heeft van nature hoge cholesterol. Haar waardes waren ook echt spectaculair veranderd. Totaal cholesterol was van 285 naar 195 oid gegaan.
Klinkt goed!

Jammer dat HDL ook daalde bij jou maar de bigger picture is natuurlijk wel heel gunstig
 
Zo, ik heb cardarine voor zo'n 10-12 weken op 10mg gerunt en heb vandaag m'n bloedresultaten opnieuw binnen.

Bloedtest 1 was drie maanden na 750mg testosteron voor 12 weken met .25 adex eod en 10mg mk per dag en de cruisedosering voor die drie maand was 150mg test per week, bloedtest toonde aan dat die dosering te hoog was.

Bloedtest 2 was nog eens drie maanden later (6 maanden na blast) met een cruisedose van 125mg testosteron elke 8 dagen en 10mg cardarine per dag.


Resultaat bloedtest 1 (dit resultaat had ik al 2 jaar, ook natty helaas).

LDL: 133
HDL: 27
Triglyceriden: 123
Non-HDL: 158
Ongunstige HDL/LDL ratio
Totaal: 185

Resultaat bloedtest 2 na 10mg cardarine.

LDL: 96
HDL: 33
Gunstige HDL/LDL ratio


Helaas geen volledige vergelijking kunnen maken gezien niet alle waarden getest werden.

Ik kan wel concluderen dat cardarine m'n LDL flink verlaagd.

image.png


image.jpeg
 
Heb net dezelfde ervaring.

Heb het gebruikt om mijn vriendin haar cholesterolwaarden inorde te krijgen, en met succes.

Zij heeft van nature een heel hoog LDL al gans haar leven.

2 maanden 10mg cardarine en de huisarts wist niet wat ze zag :D
 
Heb net dezelfde ervaring.

Heb het gebruikt om mijn vriendin haar cholesterolwaarden inorde te krijgen, en met succes.

Zij heeft van nature een heel hoog LDL al gans haar leven.

2 maanden 10mg cardarine en de huisarts wist niet wat ze zag :D
Resultaat sta ik ook wel versteld van, gezonde vetten, voldoende vitamines en rode gist rijst en LDL deed vrij weinig. Nu ineens +-40 punten er af:eek:
Mooi resultaat!
Ben er zeer tevreden van. Ga er nu wel even mee stoppen, denk niet dat het een middel is dat je year round wilt nemen:o
 
Resultaat sta ik ook wel versteld van, gezonde vetten, voldoende vitamines en rode gist rijst en LDL deed vrij weinig. Nu ineens +-40 punten er af:eek:

Ben er zeer tevreden van. Ga er nu wel even mee stoppen, denk niet dat het een middel is dat je year round wilt nemen:o

Year round zou Ik zeer zeker niet doen :o
 
Back
Naar boven