AndroidHealthClinic

Deel hier Supermarkt aanbiedingen. (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

week 46: 1kg verse kipfilet bij Aldi voor 8,99
500g blauwe bessen 3,39
300g walnoten 2,99
Die diepvries variant is niet eens plofkip. Zit zelfs dichter bij 1 ster van de dierenbescherming :o

20221111_170438.jpg
 
Die diepvries variant is niet eens plofkip. Zit zelfs dichter bij 1 ster van de dierenbescherming :o

Bekijk bijlage 571994
De Lidl is ook duurzamer dan je zou denken, we weten hoe belangrijk dat voor je is...


Vooral beesjes natuurlijk.
 
De Lidl is ook duurzamer dan je zou denken, we weten hoe belangrijk dat voor je is...

Vooral beesjes natuurlijk.
Ik heb lang genoeg voor de dierenbescherming gewerkt om te weten dat dat gewoon een commerciële organisatie is, die dierenwelzijn puur als verdienmodel ziet. Heb niet de illusie dat dit diervriendelijk is, ik vond het gewoon wel grappig
 
Wat is afleidingsmateriaal :roflol:
"Zo wordt dagelijks het voer rondgestrooid in de stal. Daarnaast krijgen de kippen strobalen aangeboden. Hier gaan ze bovenop zitten om er strootjes uit te pikken. Deze halen ze helemaal uit elkaar. Ook is de stal ingestrooid met vers stro, houtkrullen of zand waarin de kippen kunnen scharrelen en stofbaden
kunnen nemen."
 
  • Like
Waarderingen: Vonk
Pardon? Zo praat je niet over mijn fictieve vrouw. Nee, dat doen we over de ladyboy van apfelstrudel.
Als je ziet wat hij over de jaren allemaal heeft moeten verduren is een beetje respect voor mijn realdoll ladyboy genaamd Steks wel op zijn plaats.

Kvind dit tamelijk onbeschoft en kwetsend.
 
Die diepvries variant is niet eens plofkip. Zit zelfs dichter bij 1 ster van de dierenbescherming :o
snap je quote ff niet op de Aldi aanbieding. is dit een reactie op @the block of was het een brainfart ?
:heart:
 
Als je ziet wat hij over de jaren allemaal heeft moeten verduren is een beetje respect voor mijn realdoll ladyboy genaamd Steks wel op zijn plaats.

Kvind dit tamelijk onbeschoft en kwetsend.
Steks moet niet zeuren met z'n 10 incher.
 
Als je ziet wat hij over de jaren allemaal heeft moeten verduren is een beetje respect voor mijn realdoll ladyboy genaamd Steks wel op zijn plaats.

Kvind dit tamelijk onbeschoft en kwetsend.
Ik vind dit een mislukte poging tot een grappige reactie op een zeer geslaagde post van Arminius.
 
Back
Naar boven