Fitness Seller

Deel Je Wedstrijdvoorbereiding Tips (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Big-T

Administrator
Admin
Founder - R.I.P.
15 jaar lid
Lid geworden
7 okt 2002
Berichten
55.010
Waardering
3.205
Hier kan je eigen ervaringen / tips delen die je hebt ontdekt of geleerd hebt tijdens je wedstrijdvoorbereiding(en)!
 
leuk idee zeg! ben erg benieuwd naar de tips.
 
Ok. Bij deze alvast een hele belangrijke tip:

Zoek een goede begeleider. Deze kan je helpen met de verschillende aspecten van wedstijdbodybuilding (bv dieeten, trainen en poseren) en je kennis, waar nodig, op deze gebieden aanvullen. Ook kijkt hij/zij objectief naar jouw lichaam en zal dan ook beter de benodigde aanpassingen kunnen maken.
 
Hoeveel centjes kost nou zo een begeleider eigenlijk?
 
Hoeveel centjes kost nou zo een begeleider eigenlijk?
Hangt er heel erg vanaf. Sommige rekenen een x bedrag per consult, andere per week/maand. Ken ook verhalen van begeleiders die het voor ''niks'' doen, zolang je de supps etc. maar bij hun aanschaf.

Volgens mij heeft Ryu hier ooit eens een topic over gemaakt. Misschien interessant om door te lezen.
 
Bereid je goed voor, en zorg dat je beter bent dan de rest.
 
Een goede begeleider begeleid je niet alleen op de sportschool, maar ook daar buiten.
Geloof me maar als ik zeg dat een kleine 12 weken streng dieeten niet meevalt.
Uiteindelijk train/dieet je wel naar je wedstrijd toe, maar er zullen genoeg momenten voorkomen dat je het dieeten zat bent. Een goede begeleider ziet dat en zorgt ook voor een extra steuntje in de rug.
Blijf bij 1 begeleider/coach, wat anderen ook zeggen.
Vergeet de nodige vitaminen en mineralen niet tijdens het dieeten, ozo belangrijk.
Ik kan hier moeilijk alle vitaminen doornemen (te weinig tijd), maar neem bijv calcium/magnesium. Zeer belangrijk om krampen tegen te gaan.
Je wilt echt niet met krampen het podium op.
VitB6, voor die dikke aders. etc etc, de rest zelf ff opzoeken.
 
Een goede begeleider begeleid je niet alleen op de sportschool, maar ook daar buiten.
Geloof me maar als ik zeg dat een kleine 12 weken streng dieeten niet meevalt.
Uiteindelijk train/dieet je wel naar je wedstrijd toe, maar er zullen genoeg momenten voorkomen dat je het dieeten zat bent. Een goede begeleider ziet dat en zorgt ook voor een extra steuntje in de rug.
Blijf bij 1 begeleider/coach, wat anderen ook zeggen.
Vergeet de nodige vitaminen en mineralen niet tijdens het dieeten, ozo belangrijk.
Ik kan hier moeilijk alle vitaminen doornemen (te weinig tijd), maar neem bijv calcium/magnesium. Zeer belangrijk om krampen tegen te gaan.
Je wilt echt niet met krampen het podium op.
VitB6, voor die dikke aders. etc etc, de rest zelf ff opzoeken.

vitamine B6 heb ik is gezogt in een drogist ofzo, kon t echt niet vinde

waar haal je t? ''de tuinen'' ofzo?
 
Vitamine b3 zal je bedoelen (Niacin) ?
 
Of B12 wil daar ook wel is mee helpen, alleen niet zo direct als B3 :D
 
Of B12 wil daar ook wel is mee helpen, alleen niet zo direct als B3 :D

Idd B3, die bedoel ik ook. B12 zou ik in de cut niet zo snel gebruiken, krijg je toch een hongergevoel van.
Vraag eens bij een grotere apotheek bij jullie in de buurt alleen om B3. Meestal hebben ze het wel op voorraad liggen.
En B6 gebruik ik bij elke maaltijd, versterkt de eiwitopname.
 
beste mensen,

zoals jullie misschien wel weten als jullie bekend zijn met bankdrukken etc,
in emmeloord fitness ik nu al sinds februari word goed begeleid maar wat ik later te horen kreeg is dat de leeraar die me altijd hielp wereldrecord houder is geweest met bankdrukken
dat vind ik best netjes en hij begeleid altijd heel goed
dus dit zou misschien een goed voordeel kunnen zijn
zit sinds kort ook een meisje die ook wedstrijden wil gaan doen helemaal uit las vegas
vond het best raar eerst maar als je een doel hebt waarom niet:)
 
Hoe noemt je leraar ?
 
Leuk, ga dit topic goed in de gaten houden ;)
 
goed voor jou... Kijk es nr de data ;)
 
Back
Naar boven