AndroidHealthClinic

Deelnemerslijst IPF Mens open World Single Championships

Bezoekers in dit topic

Deejay_Spike

Freaky Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
24 okt 2002
Berichten
6.329
Waardering
26
http://www.powerlifting.info/noms/wormen02.htm

Drie van bij ons in Merchtem.


Servotte Geoffrey in de -82,5kg
zijn laatste stats die voor de wedstrijd werden onthouden :
290-172,5-240=702,5


Bilican Orhan in de -100kg
zijn laatste stats die voor de wedstrijd werden onthouden :
330-215-282,5=827,5

(ondertussen zit zijn squat op 340-350, en zijn bench heeft hij in Oostende verbeterd, 220kg)

Veldeman Florent in de +125kg (hij weegt er 210)
zijn laatste stats die voor de wedstrijd werden onthouden :
320-260-302,5=882,5

(zijn bench moet nu normaalgezien op 270 staan... moest hij nu eens minder koppig en naar ons luisteren voor zijn squat...)


sterke mannen hé? 3 van de 4 belgen die naar het WK gaan komen van bij ons.

Orhan heeft veel kansen om in de top 5 te eindigen. maar hij zal godver iets aan zijn deadlift moeten doen.

Ondertussen laat ik jullie de deelnemerslijst maar effe lezen :D

btw, andrzej Stanaszek is nen dwerg :D
 
Weet je wat me opvalt Spike? Dat er niet echt veel Europeanen meer in staan. Zeker als je de lichtere reeksen bekijkt.
Florence is een geval he! Beeresterk, maar heel eenvoudige jongen.
Heb trouwens horen zeggen dat Hugo terug competitie doet?
In Physical liggen trouwens mijn roots. Hier ben ik begonnen.
Ik herinner mijn nog dikke Rik, Lowie Obus, Jan Veijders, de zusjes Nellisen. Vraag maar eens na. Goede sfeer daar, niet?
 
Originally posted by SQUAT
Weet je wat me opvalt Spike? Dat er niet echt veel Europeanen meer in staan. Zeker als je de lichtere reeksen bekijkt.
Florence is een geval he! Beeresterk, maar heel eenvoudige jongen.
Heb trouwens horen zeggen dat Hugo terug competitie doet?
In Physical liggen trouwens mijn roots. Hier ben ik begonnen.
Ik herinner mijn nog dikke Rik, Lowie Obus, Jan Veijders, de zusjes Nellisen. Vraag maar eens na. Goede sfeer daar, niet?

zalige sfeer.

en ja der zijn wa minder europeanen, maar toch nog redelijk veel mensen van den Oostblok. en hier en daar nog nen amerikaan of nen aziaat :D

florenke? nogal een geval. ik heb hem in Oostende nog 320kg over zijn kop zien gooien. 't is nogal ne simpele. en 250kg bench zonder pak.
en hugo heeft gezegd dat als orhan zijn record van 337,5 in de squat zou verbreken (in de -100kg), dan zou hij die 't jaar nadien terug verbreken. en orhan heeft om hem te kloten dus 338 gesquat. nu is hugo trug op zijn gemakske aan't trainen om zijn squat trug nekeer te verbeteren.

Hebde gij Seghers bij hugo nog gekend trouwens?
 
Originally posted by Spike


zalige sfeer.

en ja der zijn wa minder europeanen, maar toch nog redelijk veel mensen van den Oostblok. en hier en daar nog nen amerikaan of nen aziaat :D

florenke? nogal een geval. ik heb hem in Oostende nog 320kg over zijn kop zien gooien. 't is nogal ne simpele. en 250kg bench zonder pak.
en hugo heeft gezegd dat als orhan zijn record van 337,5 in de squat zou verbreken (in de -100kg), dan zou hij die 't jaar nadien terug verbreken. en orhan heeft om hem te kloten dus 338 gesquat. nu is hugo trug op zijn gemakske aan't trainen om zijn squat trug nekeer te verbeteren.

Hebde gij Seghers bij hugo nog gekend trouwens?

Ja, maar die schijnt wat ik het laatste hoorde al een tijdje weg te zijn. Of niet?
Als Hugo zegt dat hij dat record terug pakt, dan doet ie dat. Zijt daar maar zeker van!
 
Originally posted by SQUAT


Ja, maar die schijnt wat ik het laatste hoorde al een tijdje weg te zijn. Of niet?
Als Hugo zegt dat hij dat record terug pakt, dan doet ie dat. Zijt daar maar zeker van!

ja ja die is al nen hele tijd vertrokken, maar komt soms nog nekeer langs.

ja dat weet ik, maar hij gaat eerst zien wat Orhan op het WK squat. in Slovakije heeft orhan nog kans om zijn squat te verbeteren. ik denk dat hugo met goede training zijn squat terug op een 350-360 kan halen.

ik vond het echt goe, onlangs was hugo met orhan aan't deadliften. en hugo wou hem zo efkes treiteren. zegt hem zo tijdens de opwarming "gaan we nekeer doordijven tot ne max of zo?" ze bekijken mekander, den hugo glimlacht. en voilà ze waren weg.
meneer heeft dus zonder echt serieuze training met grote gemak, en zonder centuur of niks, 285 van de grond getrokken. 't is orhan niet gelukt. was echt knap om te zien.
 
Originally posted by Spike


ja ja die is al nen hele tijd vertrokken, maar komt soms nog nekeer langs.

ja dat weet ik, maar hij gaat eerst zien wat Orhan op het WK squat. in Slovakije heeft orhan nog kans om zijn squat te verbeteren. ik denk dat hugo met goede training zijn squat terug op een 350-360 kan halen.

ik vond het echt goe, onlangs was hugo met orhan aan't deadliften. en hugo wou hem zo efkes treiteren. zegt hem zo tijdens de opwarming "gaan we nekeer doordijven tot ne max of zo?" ze bekijken mekander, den hugo glimlacht. en voilà ze waren weg.
meneer heeft dus zonder echt serieuze training met grote gemak, en zonder centuur of niks, 285 van de grond getrokken. 't is orhan niet gelukt. was echt knap om te zien.

Ik noem Hugo "een groote der aarde". Wat die kan is weinigen gegeven. Heel indrukwekkend palmares heeft ie.
Je zit in de beste school nu Spike! Respecteer van zoals ik dit deed. Leer van hen en hou je ogen open. Je hebt een mooie carriere in het zicht.
 
Originally posted by SQUAT


Ik noem Hugo "een groote der aarde". Wat die kan is weinigen gegeven. Heel indrukwekkend palmares heeft ie.
Je zit in de beste school nu Spike! Respecteer van zoals ik dit deed. Leer van hen en hou je ogen open. Je hebt een mooie carriere in het zicht.

hehe, is ook mijn bedoeling.

die heeft inderdaad een heel indrukwekkend palmares.
ik luister graag naar hem. ik kijk echt naar hem op. maar met alle respect die ik hen moet. hun records zal ik ooit breken. hugo zei al dat het nog mogelijk zou kunnen zijn.

ik leer, ik leer :D
 
Back
Naar boven